سفرهای دریایی

مهمان نوازی و مسافرت سteالات: بهترین سال 2020 ؛ انتظارات برای سال 2021

جولی ری گور ، مدیر محتوای Questex Hospitaity and Travel ، با مشارکت در ویراستاران این گروه که بازارهای خود را دنبال می کردند ، آخرین اخبار و تحولات صنعت مسافرتی و مهمان نوازی را در طول سال 2020 به اشتراک گذاشتند ، زیرا شاهد تغییر جهان بودیم.

علاوه بر ری گور ، الین سایمون ، مدیر ارشد مدیریت هتل ، در تماس تلفنی حضور داشتند. Jena Fox ، همیار ویرایشگر ، مجله مدیریت هتل ؛ کاترین داگرل ، سردبیر ، مجله Hospitality Insights ؛ مت ترنر ، سردبیر ، مشاور سفر لوکس و نماینده مسافرتی. و Ruthanne Terrero ، معاون رئیس جمهور ، گروه سفرها و جلسات Questex.

برای شنیدن پیش بینی ها و انتظارات آنها از سال 2021 ، و همچنین داستان های مهم آنها از سال 2020 ، فیلم بالا را ببینید. ما در مورد چگونگی تمرکز برخی از بزرگترین شرکت های مسافرتی و مهمان نوازی در این سال بسیار دشوار می شنویم اما همچنین تمرکز بر نقاط روشن محدودیت های سفر برای ماه های تابستان آرام است. سایر موضوعات گفتگو شامل این بود که دنیای سفر و مهمان نوازی چگونه به آنها پاسخ داد کووید -19 اخبار در آسیا در ابتدای سال ، دولت های مختلف در سراسر جهان چگونه پاسخ دادند و صنعت پس از آن چگونه پاسخ داد ، و آیا با گذشت سال کمی استراحت وجود داشت یا نه ، همچنین آمریکا اخبار مربوط به انتخابات ، قفل دوم و واکسن.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

با نگاه به جلو ، این گروه بحث کردند که چه زمانی سفر برمی گردد و چگونه خواهد بود؟ روندها چگونه خواهد بود؟ بازیکنان بزرگ 2021 چه کسانی خواهند بود؟ مواردی که باید در سال آینده مورد توجه قرار گیرد شامل تغییر نقش مشاور سفر ، معنای “تجمل” مسافران در جهان پس از COVID ، چگونگی انطباق مدیریت هتل ، نقش فناوری در فضای سفر و مهمان نوازی و موارد دیگر.

این مقاله در ابتدا در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

ASTA از بسته جدید امداد COVID پشتیبانی می کند ، اما می گوید نیازها همچنان برطرف می شوند

امضا اعضا New جدید ، شرکای ترجیحی را اعلام می کند

پیش بینی لوکس برای سال 2021

آن اسکالی به عنوان شریک توسعه عامل به Beyond پیوست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *