دسته‌بندی نشده

نان تست شامپاین | مشاور سفر لوکس

مهمانی بدون شامپاین چیست؟ همانطور که دنیا به دلیل همه گیر شدن قفل شد و رویدادهای جشن لغو شد ، شامپاین – نوشیدنی جشن – شاهد افت شدید فروش بود. برای پاسخگویی به این چالش ، بسیاری از خانه های شامپاین ترجیح دادند که تولید را کاهش دهند ، در عوض کیفیت را با انتخاب انگور کوچکتر و بسیار انتخابی متمرکز کنند. سال همه گیر که همه ما مشتاقانه فراموش می کنیم در حقیقت محصولاتی درجه یک تولید می کند که می خواهیم آن را خوشبو کنیم. در این منطقه معروف شراب فرانسه ، انعطاف پذیری و سازگاری نشان داده شده توسط ویگنرون ها در بحران COVID-19 در صنعت هتلداری نیز بازتاب یافته است.

شامپاین سلطنتی یک مثال برجسته ، خلاقیت با پیشنهادات و امکانات جدید است. هنگامی که در تابستان 2018 به عنوان اولین عقب نشینی از مقصد منطقه افتتاح شد ، هتل لوکس به سرعت مردم محلی را که از دیدن یک مکان تاریخی زنده شده اند ، هیجان زده کرد. این در یک مسافرخانه مربیگری در این سایت بود که پادشاهان فرانسه هنگام سفر به تاجگذاری های خود در کلیسای جامع ریمس شبانه می خوابیدند. برای سن COVID-19 ، هتل یک روش حمل و نقل جدید و سلطنتی را معرفی کرده است: هلی کوپتر با شرکت VIP Helifirst. سفری 45 دقیقه ای که وسیله ای منحصر به فرد و ایمن برای رسیدن از پاریس است ، همچنین به مهمانان اجازه می دهد مناظر هوایی حومه فرانسه را که توسط رودخانه مارن مایل به قرمز تراشیده شده است تحسین کنند. پیش از این ، میهمانان تکراری اختصاصی هتل در مورد یک هلی پد در داخل محل س askedال کرده بودند ، بنابراین Royal Champagne تصمیم گرفت که لحظه ساخت یک هواپیما کاملاً مناسب باشد.

این هتل که در تپه های پر از تاک و بالای Épernay قرار گرفته است ، فضایی لوکس را ارائه می دهد که برای سن فاصله اجتماعی مناسب است. مدیر کل وینسنت پرینود توضیح می دهد که در 30 سال کار در مهمان نوازی ، فضا همیشه با ارزش بود. در اینجا آن را به طرح بسیار معماری تعبیه شده است. این هتل به عنوان یک قوس منحنی که در دامنه تپه ادغام شده است ، با مساحت 100000 فوت مربع ، منظره چندین تراس منظره را قاب بندی می کند. مهم نیست که کدام یک از مکانهای دیدنی در هتل باشید ، مناظر دیدنی های چشمگیر کشور شامپاین هستید. هرکدام از 47 اتاق مهمان با شروع از 474 فوت مربع ، به تراس نیز مجهز هستند. کرم د لاکرم یک اتاق خوابه Josephine است که با نور پنجره های پانوراما و نورگیرها پر شده است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

توجه داشته باشید که پس از خروج از مهمان ، اتاق ها با یک دستگاه تصفیه ازن تمیز می شوند – یک فناوری از بین بردن ویروس که در ابتدا توسط ناسا برای اسپیس ساخته شده است. برای رزرو VIP ، به جنیفر دلورد مراجعه کنید ([email protected]) ، مدیر فروش و بازاریابی.

این هتل هر هفته میزبان طعم های شراب سازان است.

شامپاین رویال حس و حال عمیقی از مکان دارد ، که در فضای داخلی توسط طراح Sybille de Margerie (که از خانواده Taittinger Champagne است) و آشپزی آشپز Jean-Denis Rieubland منعکس می شود. مواد اولیه هر دو شیرینی و رستوران غذاهای مختلف از تولید کنندگان محلی و Halles Saint-Thibault در Épernay انتخاب شده اند. نمونه گیری: مارچوبه از Chalons ، عدس ارگانیک ، پنیر بز از خانواده لالوک در چند مایلی جاده و گوشت از Maison Lesage در نزدیکی آن. لو رویال که به یک ستاره میشلن اعطا شده است ، ناپلئون را که قبلاً در کاروانسرای مربیگری سابق اینجا اقامت داشت ، ادای احترام می کند. طراحی اتاق ادای احترام به چهار بانوی امپراطور است ، در حالی که ظروف سفالی سفالی با خوشنویسی نامه های ناپلئون نشان داده شده است.

شامپاین رویال هر هفته میزبان طعم های شراب سازان است. این هتل با شبکه گسترده ای از خانه های شامپاین ، تورهای شراب سازی داخلی را نیز ترتیب می دهد و حتی می تواند رشته های خانه های معتبری را که معمولاً برای عموم بازدید نمی شوند ، بکشد. اما این فقط یک هتل برای آنوفیل های مسافرتی نیست. آبگرم شایسته یک فریاد ویژه است. نظارت بر مدیر آبگرم آنا پیرزاک ، که آبگرم را در Mandarin Oriental Paris افتتاح کرد ، این خوابگاه دو طبقه دارای دو استخر با شکوه و 9 اتاق درمان شامل دو سوئیت زوج است. درمان های رایج شامل صورت های سفارشی با مارک فرقه ای Biologique Recherche ، درمان فشرده بسته بندی پا برای KOS پاریس و “ماساژ شمع” حسی با استفاده از موم و مواد آلی از مناطق مختلف جهان است.

Royal Champagne دارای 47 اتاق است که هر یک به تراس مجهز شده اند.

در نزدیکی Épernay ، خانه Leclerc Briant Champagne در سال 2018 یک اتاق مجلل مجلل (یا مهمانسرا) افتتاح کرد که تجربه مهمان نوازی بی نظیری را در قلب “پایتخت شامپاین” ارائه می دهد. خیابان د شامپاین ، خیابان شانزه لیزه در این منطقه ، با عمارت های زیبایی وجود دارد که به عنوان دفتر مرکزی برای خانه های معروف جهانی شامپاین عمل می کند. ثروت فقط در این معماری زیبا آشکار نیست. در زیر این شریان اصلی ، بیش از 200 میلیون بطری شامپاین در هزارتوی انبارهای گچ وجود دارد.

اشغال اقامتگاهی در قرن هجدهم که زمانی متعلق به یک تاجر شراب بود ، 25Bis شامل یک اتاق مزه مزه ، فروشگاه شراب ، و تراس ، همراه با پنج سوئیت تزئین شده توسط آژانس طراحی Ramsey Krause.

Royal Champagne دارای یک آبگرم دو طبقه در بالا است که دارای دو استخر شنا و 9 اتاق درمان است.

محیط صمیمی و تصفیه شده است. این احساس می کند که در خانه یک دوست جمع کننده با سلیقه نفیس بمانید. دکوراسیون ترکیبی از قطعات معاصر و عتیقه است ، که آرزو می کنید بسیاری از آنها بتوانید در خانه خود داشته باشید ، اما آنچه ما در اینجا دوست داریم جزئیات تاریخی مانند کاغذ دیواری “الدورادو” توسط زوبر است که روی تابلوهای چوب نقاشی شده است در سال 1848 ، در طبقه همكف پیدا شد و به عنوان “یك اثر تاریخی” طبقه بندی شد.

یک اتاق درمان در مرکز آبگرم The Royal Champagne.

سوئیت ها برای دو نفر طراحی شده اند. شماره 1 بزرگترین است که تقریبا 680 فوت مربع است و همچنین یک کاناپه مبل اضافی برای پذیرایی از یک مهمان دیگر دارد. شماره 5 که در طبقه آخر زیر لبه های سقفی واقع شده است ، امکان یک تخت اضافی را نیز دارد. Nice Touch: Le 25Bis با انتشارات Gallimard مشارکت دارد ، بنابراین هر اتاق با یک کتابخانه کامل از مجموعه “Blanche Collection” مجهز شده است. مهمانان تشویق می شوند هنگام تحویل گرفتن ، کتابی با خود ببرند. توجه: کل ملک قابل خصوصی سازی است. هیچ رستوران اختصاصی وجود ندارد ، اما یک آشپز شخصی می تواند برای تهیه وعده های غذایی ترتیب داده شود.

رستوران هتل ، لو رویال

با پنج دقیقه رانندگی ، Leclerc Briant – یک خانه شامپاین کاملاً بیودینامیک – با قرار ملاقات تورهایی را ارائه می دهد ([email protected])

در مورد نوآوری های خانه در تاکستان بیودینامیک ، در کنار نوآوری های جالب مانند Abyss cuvée ، که در اعماق آبهای اقیانوس اطلس در ساحل بریتانیا ، بطری های پوشیده شده از انبارها و جلبک های دریایی ، غوطه ور شدن مواد معدنی شراب را بیشتر بدانید.

نمایی از یکی از اتاق های هتل.

پس از بازدید از اتاق مطبوعات ، خانه بشکه ای و سردابهای معروف ، به پشت بام بروید. تراس در حالی که از مناظر بالای overpernay قدردانی می کنید ، مکانی خوشبخت برای نوشیدن شامپاین است.

مقالات مرتبط

سفارش سفارشی فرانسه با سفر اندی سوان

افتتاح فرانسه به مسافران غیر اتحادیه اروپا 9 ژوئن

زندگی خوب در بازار پاریس

مکانهای نمادی از “امیلی در پاریس”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *