تورها

نایب السلطنه با به روزرسانی های تجربی بازگشت به خدمت را جشن می گیرد

هتل ها و استراحتگاه های نائب السلطنه به عنوان بخشی از جدیدترین ابتکارات خود ، ارائه تجربه محدود “یک نوع هتل” در هتل را ارائه می دهد ، که به مهمانان این فرصت را می دهد تا برنامه های سفر خود را با ارتقا تجربی در سراسر جهان سفارشی کنند. این ابتکار که به “خیال پردازی” معروف است ، لذت سفرهای جهان را از دست داده است. هم اکنون تا پایان سال در دسترس است.

بنابراین ، مهمانان چه انتظاری می توانند داشته باشند؟

علاقه مندان به مجموعه آیکون نایب السلطنه می توانند منتظر کنسرت خصوصی در کنار آتش و مراسم مجلل در Viceroy Snowmass در کلرادو باشند ، یا برای دیدن مناظر پانوراما از کوههای الک و به دنبال آن صبحانه ای در رستوران تورو ، با بالون هوای گرم سوار شوند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

میهمانانی که در Viceroy Chicago اقامت دارند می توانند یک تور خصوصی یک ساعته از شهر را در یک توک توک در فضای باز انتخاب کنند ، در حالی که کسانی که به دنبال سلامتی و شفابخشی هستند دوست دارند تجربه Temazcal را در Viceroy Riviera Maya در مکزیک تجربه کنند. مراسم خالص سازی سنتی و بومی مکزیک مشابه تجربه یک غرفه حمام عرق ، یا inipi ، ترک یک احساس نشاط.

عشق ماجراجویی؟ نایب السلطنه کوپائونیک صربستان که به تازگی افتتاح شده است و در میان بزرگترین رشته کوه در کشور قرار دارد ، “پیاده روی در Woodland + پیک نیک” را ارائه می دهد. میهمانان می توانند یک تور پیاده روی با راهنما داشته باشند ، شروع با سوار شدن به آسانسور اسکی و ناهار سبد پیک نیک سرگرم شده محلی ، شامل شراب تمت یا شراب گازدار ، انتخاب انواع پنیرهای محلی ، گوشت های پخته شده و شیرینی های خانگی ، همه با منظره کوه غروب آفتاب.

مجموعه سبک زندگی نایب السلطنه نیز مانند یک ساقی ساحلی در نایب السلطنه سانتا مونیکا در لس آنجلس تعداد زیادی پیشنهاد ارائه می دهد. یک ساقی ساحل با بهره گیری از موقعیت محلی هتل در کنار اقیانوس ، در یک مکان عالی در ساحل سانتا مونیکا با ارائه صندلی ساحلی ، چتر و خدمات ساقی شخصی ، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان به هنر می توانند منتظر “Paint ‘n’ Sip” در نایب السلطنه واشنگتن دی سی باشند. مهمانان می توانند جنبه خلاقانه خود را با کیت نقاشی هنرمند محلی Sarah Paints Rappers که مهمانان را برای زنده کردن افسانه های هیپ هاپ بر روی بوم راهنمایی می کند ، کشف کنند.

علاقه مندان به Viceroy Urban Retreats می توانند “Canna-Bliss” را در هتل Zeppelin سانفرانسیسکو انتخاب کنند ، سفری با کاوش در صحنه شاهدانه این شهر با گشت و گذار در داروخانه ها و سالن های محلی و همچنین نقاط دیدنی. مهمانان هتل Zetta سانفرانسیسکو می توانند از “جلسه عکس سفر” لذت ببرند ، جایی که متخصصان عکاسی مستقر در سانفرانسیسکو ، Bayshooter ، مهمانان هتل را به عکس برداری فوق العاده در نقاط پنهان شهر راهنمایی می کنند ، جایی که می توانید داغترین عکس ها را از مکانهای دیدنی و مناظر طبیعی دریافت کنید اوج در یک جلسه ویرایش یک به یک.

برای کلمات ساز ، “عقب نشینی نویسندگان” در هتل Emblem سانفرانسیسکو وجود دارد که یک مکان ایده آل برای از بین بردن خلاقیت و ممانعت از جمله نویسندگان نسل Beat که روزگاری در محله پرسه می زدند ، به مهمانان ارائه می دهد. این هتل صحنه را با صرف صبحانه داخل اتاق برای یک نفر ، ماشین تحریر کلاسیک ، ژورنال و کتابچه های انتخابی فرد که به راحتی اتاقشان تحویل داده می شود.

مقالات مرتبط

نایب السلطنه Los Cabos دو نفر را به تیم فروش منصوب می کند

مجموعه های استراحتگاه های اوبرژ ، بیشاپ لژ ، در سانتافه افتتاح می شود

استراحتگاه های Miraval برای میزبانی برنامه های هنری Well-Focuses

اولین مجموعه لوکس در مجارستان در کاخ سابق

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *