تورها

نایب السلطنه لاب کابوس بسته خصوصی جت و ویلا را راه اندازی می کند

نایب السلطنه لوس کابوس در San José Del Cabo بسته جدید انحصاری “Vamos a la Viceroy” را معرفی کرده است. این شامل انواع تجربیات خصوصی ، از وعده های غذایی متشکل از آشپزهای خصوصی ، کلاس های میکسولوژی در اتاق با متصدیان متخصص Viceroy Los Cabos ، تا یک تجربه قایقرانی خصوصی ، منشور جت شخصی از طریق PJS و موارد دیگر است.

کسانی که بسته “Vamos a la Viceroy” را رزرو کنند ، casita یا ویلای خلوت کنار دریا را در دریای کورتز دریافت می کنند. با ارائه یک خانه دور از خانه و در چند قدمی اقیانوس ، هر کاسیتا سه خوابه و چهار ویلا دارای مبلمان مدرن ، یک پالت رنگی خنثی و طرحی است که منظره اقیانوس را به حداکثر می رساند. همچنین فضای نشیمن گسترده ای با پنجره هایی از کف تا سقف و یک تراس پشت بام اختصاصی وجود دارد که دارای استخر اختصاصی ، گریل و غذاخوری در فضای باز و اتاق استراحت است. خوب است بدانید: هر کاسیتا و ویلا با یک دستیار سبک زندگی اختصاص داده می شود تا نیازهای مهمان را فراهم کند.

علاوه بر امکانات اقامتی ، بسته “Vamos a la Viceroy” شامل موارد زیر خواهد بود:

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. 23 فوریه از ساعت 1 بعدازظهر – 3:10 بعد از ظهر ET به ما بپیوندید تا از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها درباره گزینه های مکان عروسی ، مقصد و استراحتگاه های عاشقانه و موارد دیگر مطلع شوید.

  • شام ثابت خصوصی را در کازیتا یا ویلا مهمان با سرآشپز اجرایی ریزورت تعمیر کنید
  • کلاس میکسولوژی تراس پشت بام خصوصی و مزه مزه تکیلا با متصدی بار تفرجگاه
  • تجربه دو ساعته قایق تفریحی خصوصی با یک قایق تفریحی مخصوص trimaran 55 فوت با Pelican Cabo
  • جلسه تناسب اندام گروهی خصوصی با مربیان شخصی رفت و آمد مکرر
  • مراسم خصوصی گروه کاکائو (یک آیین مقدس دارویی) به رهبری لونا ایتزل
  • ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه خصوصی در رفت و برگشت در سدان کاملا برقی تسلا یا SUV ویسروی لس کابوس
  • منشور جت شخصی رفت و برگشت با PJS

“برنامه وعده تمیزی” نایب السلطنه در این استراحتگاه در حال اجرا است ، که همچنین آزمایش مهار آنتی ژن COVID را از طریق بیمارستان سنت لوک به مهمانان ارائه می دهد. آزمایشات آنتی ژن را می توان در محل اقامتگاه با قیمت 30 دلار برای ساکنان ایالات متحده انجام داد ، که نتایج معمولاً طی دو تا چهار ساعت دریافت می شود. تمام هزینه های آزمون باید توسط میهمانان پرداخت شود و مبلغ به عنوان اعتبار تفرجگاه قابل استفاده در مورد غذا و نوشیدنی یا درمان های آبگرم به برگ مهمان اضافه می شود.

بسته “Vamos a la Viceroy” نایب السلطنه Los Los با قیمت 7،500 دلار شروع می شود (بدون احتساب چارتر جت ؛ قیمت گذاری تعیین شده توسط مقصد عزیمت).

این مقاله در اصل در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

نایب السلطنه Los Cabos دو نفر را به تیم فروش منصوب می کند

اسپرانزا ، مجموعه استراحتگاه های اوبرگ مدیر جدیدی را منصوب می کند. از اوپس

فروش اقامتگاه ها در St. Regis Los Cabos Open

یک استراحتگاه پنج اکوسیستم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *