سفرهای دریایی

نحوه حرکت به جلو به سال 2021

معابر تمایز اواسط ماه اکتبر میزگردی مجلل از کارشناسان صنعت برگزار کرد تا از فضای مجلل فعلی استفاده کنند. آنها ابتکارات استراتژیک ، بینش و خوش بینی برای آینده را در اختیار داشتند. با مدیریت Passages of Distinction و مدیر عامل ، ساری فریمن، پانل متشکل از جک ازون از فراتر از آن سوار شوید؛ تصویر مکان یاب فرناندو گونزالس از اول در خدمت؛ قلیه ناکا از بوکا اکسپرس و اریک هروبانت از سفر CIRE. ما این بخش از مکالمات را به دست آوردیم ، که امیدواریم این امر به شما الهام بخشد تا با قدرت و استراتژی مشخص به سال 2021 بروید.

ساری فریمن ، معابر تمایز: با نگاهی به گذشته از این تاریخ ، بزرگترین درسی را که آموخته اید کدامند ، و چه توصیه هایی را می توانید با مخاطب رو به جلو به اشتراک بگذارید؟

جک ازون ، فراتر از آن سوار شوید: هر بحرانی فرصت خود را به ارمغان می آورد. آن را به دست بگیرید ، با آن بروید ، در موج فرو بروید. این آسان نیست ، اما چه آسان ارزش آن را دارد؟ فقط مالک آن باشید ، ذره ذره داشته باشید. این یک سفر طولانی است. برای عبور از آن باید سرسختی داشته باشید. من به زودی این پایان را نمی بینم ، اما فکر می کنم اگر هر روز را به عنوان یک فرصت جدید نگاه کنیم ، این یک فرصت فوق العاده است.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

ما تیم های “امروز” و “تیم های فردا” را ایجاد کرده ایم و افرادی را بر روی چیزهای امروز متمرکز کرده و بر روی چیزهای فردا تمرکز می کنیم. من با هر دو تیم کار کرده ام تا همه را بهم نزدیک کنم. اما بسیار مطمئن باشید که به آنچه می شنوید گوش می دهید ، به صحبت های مردم گوش می دهید یا به آنها نمی گویید … فقط به سود فوری فکر نکنید زیرا می خواهید اطمینان حاصل کنید که هر آنچه را که می خواهید مشتریان مناسب را جذب خواهد کرد. بنابراین ، سعی کنید واقعاً ابتدا به این فکر کنید که آن مشتری رویایی کیست و چگونه آنها را به دست بیاورید زیرا هرگز زمان بهتری برای خرید مشتری عالی نبوده است.

فرناندو گونزالس ، اولین نفر در خدمت: صبر. همه ما در حال رسیدن به رقم هشت ماهه این هستیم و همه می فهمیم که هنوز هم برای مدت کمی اینجا خواهد بود. این هنجار جدید است ، واقعاً. این یک روش جدید برای تعامل و زندگی همه ما است ، بنابراین باید صبور باشید. من همیشه می گویم First in Service مربوط به قراردادها یا ارتباطات ما نیست. بدیهی است که آنها مهم هستند ، اما هسته اصلی شرکت ما مردم ما هستند. و این تاکنون ما را از این طریق عبور داده و آنچه همچنان ما را به هم نزدیک می کند شفافیت است. این ارتباط است.

بارها آن را شنیده اید ، راه حل ها را می یابید ، انرژی می یابید ، دور هم جمع می شوید و از این دوران سخت موفق می شوید. بنابراین صبور باشید ، ارتباط برقرار کنید ، از گفتن آن مثل این نترسید و بسیار شفاف باشید. در طرف دیگر این سفر آفتاب زیادی وجود دارد.

اریک هروبانت ، سفر CIRE: من به عنوان یک نیویورکی تبار متولد و پرورش یافته همیشه عصبی و عصبی هستم. تمام زندگی من ، اگر چه بوده ام ، بوده ام. اگر حساب را گم کنم چه؟ اگر کسی مرا ترک کند چه؟ من 20 سال کار کردم که چه اتفاقی می افتد. و سپس ، مارس فرا رسید و بدترین سناریو اتفاق افتاد و ما از آن عبور می کنیم و برای آن قویتر خواهیم بود. من فکر می کنم وقتی اوضاع بهتر یا کمی نرمال تر شود ، هیچ ترسی نخواهم داشت. بدترین اتفاقی که می تواند رخ دهد چیست؟ خوب ، همینطور شد. به جلو حرکت کنید و مطمئن شوید که پول در بانک دارید ، به هر حال.

رو ناکا ، بوکا اکسپرس: من و یک هم تیمی فقط رانندگی خود را در امتداد ساحل انجام دادیم. ما در جزیره آملیا و مونتاژ پالمتو به پایان رسیدیم ، ما ساوانا را انجام دادیم ، سپس به جزیره دریای جورجیا رفتیم ، و همه چیز را در طول مسیر ثبت کردیم. پاسخ مشتریان و حتی مشاورانی که در سفر راحت نبودند ، قابل توجه بود.

همه باید ابتدا سطح راحتی را احساس کنند و این به آنها نشان داد که “من فکر می کنم ما می توانیم این کار را انجام دهیم.”

[As for lessons learned,] یکی از بزرگترین چیزهایی که ما از این کار برداشتیم این است که از گرفتن هزینه های برنامه ریزی ، هزینه های لغو یا هزینه های تجدیدنظر نترسید زیرا در دراز مدت ، آنچه ما را از این طریق نگه داشته است ، هزینه ها است. آیا می توانم به شما بگویم که پس از دریافت کوپن مشتری و بازپرداخت و نوشتن چک به چپ و راست ، آنچه باقی مانده بود هزینه برنامه ریزی و هزینه لغو ما بود. هیچ مشتری از کل دفترخانه درخواست آن را نکرده است. آنها ارزش ما را می دانستند. آنها می دانستند که ما برای آن کار کردیم ، چه یک ماه ، سه ماه یا شش ماه برنامه ریزی. از پرداخت هزینه ها نترسید.

نکته دیگری که من بسیار به همه توصیه می کنم این است که شرایط و ضوابط را رعایت کنید. بسیاری از ما مورد چیزهایی قرار گرفتیم که حتی انتظارشان را نداشتیم ، جایی که اکنون باید خودمان را بپوشانیم. با شرایط و ضوابط ، ما در واقع هزینه های برنامه ریزی و هزینه های خدمات خود را افزایش داده ایم. ما چند سiesال داشتیم که قبلاً وارد شده اند ، و ما هزینه ها را برای آنها نقل کرده ایم و حتی یک نفر هم از آن چشمک نزده است. بنابراین ، نترس

درس عظیم دیگری که در اینجا آموختیم این است که روابط در تجارت ما هنوز مهم هستند. از رقابت با دوستان مشاور سفر خود نترسید. من توصیه می کنم با یکدیگر همکاری کرده و با سایر آژانس های مسافرتی یا سایر مشاوران سفر ائتلاف کرده و با هم کمپین های بازاریابی انجام دهید. ما همه تو این جریان باهم هستیم.

جک ازون ، فراتر از آن سوار شوید: جزر و مد همه قایق ها را بالا می برد. اگر واقعاً همه ما با هم کار کنیم ، همه ما با هم در تجارت خواهیم ماند.

مقالات مرتبط

سفر لارگی: نوآوری در دوره همه گیر برای اصلاح تجارت

یک رویداد امضا: وضعیت مشاوران و هتلداران اروپایی چگونه است

اینترنووا شرکای امنیت بهداشت را برای اعتبار سنجی هتل ها انتخاب می کند

میزگرد مشاور سفر: در میانه راه مانده است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *