تورها

نیاز به واکسن زدن برای همه مسافران و خدمه دارد

بی صدا واکسیناسیون را برای همه مهمانان و اعضای خدمه اعلام کرده است. خط مشی جدید به عنوان آماده سازی برای از سرگیری قایقرانی ، اقدامات بهداشتی و بهداشتی شرکت را در حال حاضر جامع انجام می دهد. طبق آخرین پروتکل Ponant ، کلیه مسافران و اعضای خدمه بالای 16 سال قبل از سفر دریایی واکسینه می شوند. مهمانان و خدمه همچنین باید اثبات آزمایش منفی PCR را که طی 72 ساعت از سوار شدن به کشتی انجام شده نشان دهند.

اقدامات جدید در مورد “اصل محافظت مضاعف” شرکت روی کلیه کشتی ها گسترش خواهد یافت. این شامل اقدامات غربالگری و ضد عفونی هنگام سوار شدن به هواپیما ، اطمینان از عدم حمل ویروس به افرادی که سوار می شوند و به دنبال آن پروتکل های بهداشتی داخل کشتی در کل سفر دریایی است. Ponant می گوید که کشتی های با ظرفیت کم ، طراحی محیط زیست ، پروتکل های بهداشتی و همکاری با سازمان های محلی را با هم ترکیب کرده است ، اطمینان حاصل کند که شرکت مجهز است تا پروتکل ها را سریع و کارآمد ارائه دهد.

این شرکت همچنین در تجهیزات پزشکی پیشرفته روی هر یک از کشتی های خود سرمایه گذاری کرده است ، از جمله تجهیزات سونوگرافی و رادیوگرافی ، آزمایش در محل و غیره. یک تیم پزشکی ، متشکل از حداقل یک پزشک و پرستار ، نیز بصورت شبانه روزی در دسترس هستند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

علاوه بر این ، Ponant در سیاست رزرو خود تجدید نظر کرده است تا امکان انعطاف پذیری و اطمینان بیشتر را فراهم کند. برای رزروهای قبلی که قبل از 30 ژوئن 2021 برای سفر دریایی انجام شده قبل از 31 مارس 2023 انجام شده باشد ، فقط 25 درصد ودیعه لازم است. مانده باقیمانده 30 روز قبل از عزیمت است و مسافران می توانند ظرف مدت دو سال از تاریخ عزیمت اولیه ، سفر را تا 30 روز قبل با پرداخت کل مبلغ برای رزرو دیگر لغو کنند. در صورت آزمایش مثبت COVID-19 طی 30 روز پس از قایقرانی ، مسافران در زمان لغو بازپرداخت کامل را دریافت می کنند.

مقالات مرتبط

RSSC در سپتامبر به قایقرانی با هفت دریا شکوه بازگشت

سفرهای دریایی در آلاسکا برای سال 2022 و بعد از آن

Windstar برای مهمانان سفر به واکسیناسیون مستلزم اثبات است

Seabourn برای بهره برداری از ناوبری از باربادوس از 18 ژوئیه آغاز می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *