تورها

هتل چهار فصل میلانو با ظاهری دوباره بازگشایی می شود

هتل چهار فصل میلانو پس از یک بازسازی شش ماهه ، در قلب محله مد میلان دوباره بازگشایی شده است ، که توسط طراح و معمار پاتریشیا اورکیولا از فضاهای تجدید شده با فضای داخلی مدرن رونمایی شده است. هتل چهار فصل میلانو که در یک صومعه سابق قرن پانزدهم واقع شده است ، که برای اولین بار در سال 1993 درهای خود را باز کرد ، در مرحله اول بازسازی منطقه لابی ، رستوران ، بار و باغ خود را تغییر داده است.

در لابی ، میهمانان می توانند انتظار کار جدیدتر ، سبک تر ، درج های برنز و آینه ها را داشته باشند – همه اینها برای “تعامل با نقاشی های دیواری اصلی و ویژگی های دوره صومعه قبلی” است. همچنین انواع لامپ های آویز جدید ، لامپ های میز و روشنایی کف نیز وجود دارد. مبلمان کلاسیک از مارک های طراحی ایتالیایی مناطق را تزئین می کنند.

ناهار خوری جدید

از طریق لابی ، میهمانان به Zelo ، رستوران جدیدی که توسط سرآشپز اجرایی Fabrizio Borraccino اداره می شود ، می رسند. در طول روز ، رستوران هویت خود را به Zelo Bistrot تغییر می دهد و فضای باز گسترش یافته امکان نشستن در داخل و خارج را فراهم می کند. Zelo Bistrot منویی از غذاهای سبک را ارائه می دهد ، در حالی که در عصر ، Zelo هم یک منوی à la carte و هم منوی مزه مزه خلاقیت های آشپز را پیشنهاد می دهد. این فهرست ، چهار فصل می گوید ، به طور کامل بازسازی شده است تا سلیقه تکامل یافته مهمانان و تمرکز آشپز بوراچینو بر غذاهای ایتالیایی و بهترین تولید کنندگان محلی را نشان دهد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

نوار جدید Stilla ، در سمت چپ لابی قرار گرفته است. نوار مدور با صندلی های چرمی کنیاک و صندلی های مخملی و مبل هایی در سایه های قرمز و سبز تیره منصوب شده است. میهمانان همچنین می توانند بیرون از باغ هتل بنشینند. منوی جدید ایجاد شده توسط Bar Manager ، لوکا آنجلی نوشیدنی های نوآورانه جدید را ارائه می دهد و بر ساخت یخ تمرکز دارد. در این فهرست از قهوه Aeropress American گرفته تا ساندویچ کلوپ کلاسیک گرفته تا Negroni Sbagliato وجود دارد. میهمانان آگاه از سلامتی می توانند منتظر بشقاب های سبک و سالاد باشند.

Camino – واژه ایتالیایی شومینه – همچنین به اتاق نشیمن شراب / اتاق مزه مزه تبدیل شده است. در اینجا ، مهمانان می توانند هنگام گوش دادن به ضربات صندلی DJ ، لیست شراب ساملیه لورنزا پانزرا را تجربه کنند.

باغ

باغ صومعه هتل ، که میزبان مکانهای نشیمن برای هر دو سبک استیلا و زلو است ، توسط معمار منظر و زراعت شناس ، فلاویو پولانو ، متخصص در زمینه سبز عمودی ، گیاه شناسی و طراحی باغ تجدید شده است. این باغ همچنین میزبان یک نوار خام جدید خواهد بود ، جایی که مهمانان می توانند در هنگام گوش دادن به آهنگ های DJ ، از غذا و نوشیدنی عصرهای تابستان لذت ببرند.

در مناطق بازسازی شده از آثار هنری معاصر نظیر یافته ای استفاده شده است که برای تعامل با گذشته هتل انتخاب شده اند.

با اتمام این مرحله اول بازسازی ، هتل Four Seasons Milano در حالی که شروع به بازسازی مرحله ای اتاق ها ، سوئیت ها و مناطق اجتماعات می کند ، درهای خود را دوباره باز می کند.

مقالات مرتبط

کاخ San Domenico در Taormina به عنوان یک هتل چهارفصل بازگشایی می شود

ساوانای سرخ متخصص ویلای ایتالیایی در خانه خارج از کشور خریداری می کند

گوهر پنهان در ساحل آدریاتیک پولیا

کنراد به ساحل جنوبی ساردینیا ، اولین مارک در ایتالیا می رود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *