سفر لوکس

هتل چهار فصل هنگ کنگ طراحی مجدد اتاق مهمان را نشان می دهد

هتل چهار فصل هنگ کنگ اتمام فاز اول بازسازی از بالا به پایین خود را که شامل مجموعه ای از اتاقها و سوئیت های کاملاً بازطراحی شده است ، اعلام کرده است. آشکار شدن اتاق ها دوره جدیدی را برای هتل رقم می زند ، که در 399 اتاق و سوئیت ، فضای لابی و همچنین معرفی یک بار جدید ، ARGO و کافه لابی ، گالری ، با پیشرفت کامل 399 اتاق و سوئیت تجربه می شود. در ژوئن 2021

طراحی مجدد هر اتاق مهمان توسط شرکت طراحی Remedios Studio انجام شد. مهمانان می توانند انتظار مبلمان مدرن با جزئیات کلاسیک را داشته باشند. همچنین در این اتاق ها از نقاشی منظره و الگوهای سنتی چینی با الهام از هنرمندان چینی و همچنین جدیدترین فناوری مانند کنترل های پیشرفته نورپردازی استفاده شده است. به گفته Four Season ، طراحی اتاق ها بازتاب دهنده میل متداول برای فضایی است که آسایش خانه را به تصویر می کشد. به همین ترتیب ، جزئیاتی مانند اتاگرس در اتاق نشیمن و یک میز غذاخوری همه کاره برای افزایش تجربه در آن گنجانده شده است.

Four Seasons Hotel Hong Kong در ژوئن 2021 یک نوار جدید ابتکاری ، ARGO و یک کافه لابی ، گالری را به مجموعه مکانهای غذاخوری خود با ستاره میشلن معرفی خواهد کرد. ، همکاری ها و کوکتل های الهام گرفته از منابع و روحیه های جذاب جدید. در همین حال ، گالری قرار است یک گوشه دنج با یک منطقه جلسه گاه به گاه باشد. مهمانان اینجا می توانند یک مکان ناهار خوری شیک و روزانه و یک مکان نوشیدنی آسان تا عصر لذت ببرند. رستوران و بار جدید که توسط AB Concept طراحی شده است ، کلیدهای اصلی تحول در لابی است که تجربه جدید ورود را به میهمانان ارائه می دهد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان شما در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

بیل تیلور به عنوان معاون منطقه ای و مدیر کل هتل Four Seasons Hong Kong فعالیت می کند.

مقالات مرتبط

مجموعه Unbound هایت توسط دیوار بزرگ به افتتاح کمون می پردازد

Four Season Resort Oahu at Ko Olina در 11 مارس بازگشایی می شود

خلیج آنداز شنژن درهای خود را باز می کند

Just Back: Four Season Resort Punta Mita

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *