سفرهای دریایی

هتل Ca ‘di Dio ونیز که برای مه 2021 افتتاح می شود

جدیدترین هتل پنج ستاره ونیز ، Ca ‘di Dio، اولین حضور خود را در ماه مه سال 2021 انجام خواهد داد.

این هتل که در Riva Ca ‘di Dio واقع شده است ، مشرف به تالاب ونیز است و در مجاورت آرسناله و باغ هایی که محل برگزاری دوسالانه شهر ، جشنواره هنری و نمایشگاه آن است واقع شده است. Ca ‘di Dio نیز با یک قدم زدن آسان در امتداد ساحل از شلوغ میدان سنت مارک عبور می کند.

Ca ‘di Dio 66 کلیدی یکی از کلاس های جدید املاک است که توسط هتل های VOI ایتالیا مدیریت می شود و به عنوان V-Retreats شناخته می شود. هدف معمار پاتریشیا اورکیولا ایجاد یک “عمارت” ونیزی مرتبط با تاریخ شهر با جنگلهای خوب ، منسوجات غنی و شیشه مورانو بود.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

آنچه مهمانان می توانند انتظار داشته باشند: محل اقامت Ca ‘di Dio شامل 57 سوئیت و 9 اتاق لوکس است که در سه طبقه گسترش یافته اند. ده سوئیت دارای منظره ای از تالاب و جزیره San Giorgio Maggiore است. دو سوئیت دارای یک تراس بام بزرگ مشرف به حوضه سن مارکو هستند.

دو حیاط داخلی میزبان بار Alchemia هتل و رستوران Essentia است. رستوران VE-RO داخلی و خارجی هتل مشرف به تالاب است. غذاهای آن به دلیل ریشه های ونیزی نامگذاری شده است ، از غذاهای سنتی ونتو الهام گرفته شده است – هر کدام دارای “رنگ و بوی معاصر” و با استفاده از ماهی و محصولات فصلی. بسیاری از مواد تشکیل دهنده از باغ سبزیجات Ca ‘di Dio که در حیاط داخلی دیگری ترشح شده است ، حاصل خواهد شد.

Ca ‘di Dio یک برنامه سلامتی در Spa Pura خود ارائه می دهد و از جلسات و رویدادهای کوچک استقبال می کند. از دیگر امکانات رفاهی می توان به اتاق مطالعه و بوتیک زیبایی اشاره کرد که مجموعه ای از شیشه های مورانو را که به طور اختصاصی برای هتل تولید می شود ، ارائه می دهد. علاوه بر این ، ورودی کانال جانبی آن لنگرگاه مستقیم تاکسی های آب و کروزرهای انتقال آب هتل را فراهم می کند.

مدیر کل هتل ، کریستف مرسیه ، قبلاً ، در میان عناوین دیگر ، به عنوان مدیر کل منطقه کاخ سن کلمنته کمپینسکی ، رهبر پروژه برای Ausonia Macgaria ، مدیر مقیم هتل دانیلی ونیز و مدیر مختلف فروش و بازاریابی با Starwood Hotels خدمت کرده است & استراحتگاه ها – همه آنها در ونیز مستقر بودند.

NoteL دوسالانه ونیز 2021 به دلیل COVID-19 به سال 2022 موکول شد. اکنون قرار است 22 می 2021 تا 22 نوامبر 2021 برگزار شود.

مقالات مرتبط

لانگهام ، ونیز برای افتتاح در سال 2023

Rosewood Rome به عنوان چهارمین برند در ایتالیا در سال 2023 افتتاح می شود

Piero’s Venice: ‘You Must Have An Boat’

Just Back: جزایر ائولی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *