دسته‌بندی نشده

هتل Rancho Valencia Resort & Spa اولین اقامتگاه جدید را ارائه می دهد

هتل Rancho Valencia Resort & Spa اولین دو اقامتگاه جدید را اعلام کرده است خانه آبگرم و خانه والنسیا، هر دو در ژوئیه بازسازی های گسترده ای انجام دادند.

Spa House فضایی 6000 فوت مربعی را ارائه می دهد که برای خانواده ها ، دوستان و گروه های کوچک بسیار مناسب است. این هتل در مجاورت اسپای اخیراً بازسازی شده با دسترسی مستقیم به دو زمین 14 زمین تنیس هتل واقع شده است. اقامتگاه چهار خوابه دارای مبلمان سفارشی ، کارخانه های آهن آلات به سبک حاشیه و کاشی کاری های قدیمی است. هر اتاق خواب دارای یک حمام اختصاصی با الگو و رنگ کاشی منحصر به فرد خود است ، و به هر محل اقامت شخصیت خاص خود را می بخشد.

Spa House دارای دو سوئیت مستر است که یکی از آنها در یک کازیتا اختصاصی و جدا از بقیه خانه است و این هتل را برای چندین زوج یا خانواده که با هم سفر می کنند ایده آل می کند. محوطه سازی سرسبز و با فضاهای متعدد برای سرگرمی ، از جمله آشپزخانه در فضای باز ، استخر و چندین مکان غذاخوری و نشیمن ، خانه را احاطه کرده است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

Casa Valencia با مساحت 6200 فوت مربع یک خانه دو طبقه ایده آل برای سرگرمی است ، اما برای خانواده ها و دوستان نیز مناسب است. این اقامتگاه خصوصی پنج خوابه با داشتن همه مزایای مشابه The Spa House ، ترکیبی از سبک مکزیکی-مراکشی Rancho Valencia با فضا و امکانات تفریحی است.

یک اتاق نشیمن بزرگ ، اتاق ناهار خوری مجزا و آشپزخانه عالی با صندلی های اضافی همراه با دو چمن گسترده امکان سفارشی سازی رویداد را فراهم می کند. این پنج اتاق شامل دو سوئیت master king ، دو اتاق خواب king و یک اتاق خواب پنجم انعطاف پذیر است تا اطمینان حاصل شود که فضای کافی برای استراحت قبل و بعد از رویداد برای همه وجود دارد. این سوئیت ها دارای حمام اختصاصی با الگوهای کاشی سفارشی هستند.

سبزه های سبز و شاخ و برگ خانه را احاطه کرده اند ، در حالی که یک مکان خلوت خلوت دارای استخر اختصاصی با صندلی های خواب دار مخمل خواب دار است.

کلیه امکانات رفاهی و خدماتی را می توان به دلخواه مهمان برای هر خانه از جمله یخچال فریزر ، وعده های غذایی تهیه شده در خانه توسط سرآشپز استراحتگاه ، کلاسهای خصوصی یوگا یا تناسب اندام و موارد دیگر تنظیم کرد. چرخ دستی های گلف و ایستگاه های شارژ اتومبیل های برقی نیز برای هر خانه موجود است. قیمت ها از 7500 دلار شروع می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خانه های جدید ، به www.ranchovalencia.com مراجعه کنید یا با شماره 858-756-1123 تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

Milliken Creek Inn Napa از طراحی جدید ، امکانات جدید رونمایی می کند

مسابقه استادان به ریتز-کارلتون ، لاگونا نیگوئل برمی گردد

هتل چهار فصل لس آنجلس طبقه سلامتی را باز می کند

استراحتگاه های Auberge برای مدیریت هتل Hearst سانفرانسیسکو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *