دسته‌بندی نشده

همکاران هواپیمایی Tradewind با هتل ها و ویلا های لوکس برتر در سنت بارت

حمل و نقل هوایی Tradewind با برترین هتل ها ، استراحتگاه ها و ویلاهای مجلل در سنت بارت همکاری کرده است: هتل Manapany ، ویلا ماری سنت بارت ، لو سرنو ، هتل باریره لو کارل گوستاف ، هتل لو بارتلمی و آبگرم ، Eden Rock – St Barths ، کریستوفر سنت بارت ، Le Toiny – Relais & Châteaux و WIMCO Villas. این همکاری گسترده در مقصد با هدف فراهم آوردن تجربه سفر ایمن ، ایمن و بدون استرس به و از سنت بارت تاسیس شد.

تجربه سفر خصوصی با هواپیمای مسافربری خصوصی با هواپیمای ترادویند از هر نقطه از ایالات متحده تا سن خوان ، پورتوریکو آغاز می شود. Tradewind ناوگان جت های Citation CJ3 دارد و هواپیماهای همکار را برای پذیرایی از تعداد مسافران ترجیح می دهد. به محض ورود به فرودگاه بین المللی لوئیس موئوز مارین در سان خوان ، یک Tradewind Pilatus PC-12 آماده و منتظر سوار شدن مسافران برای انتقال سریع به سنت بارت است. (از آنجا که پورتوریکو یک سرزمین ایالات متحده است ، هیچ مهاجرت و گمرکی لازم نیست.)

میهمانانی که برای سفرهای خصوصی Tradewind Aviation سفر به St. Barth و اقامت در جزیره در یکی از املاک شریک را انجام می دهند ، این موارد را دریافت می کنند:

  • حمل و نقل زمینی رایگان از خانه آنها در ایالات متحده به فرودگاه و از فرودگاه دوباره به خانه پس از بازگشت
  • کیت های راحتی در پرواز با اسپری Supergoop Glow Oil SPF Spray ، ضد عفونی کننده Touchland Power Mist و Caudalie Grape Water Face Mist
  • Petit déjeuner توسط Jean Georges برای مسافرانی که از منطقه نیویورک بزرگ پرواز می کنند ، تکمیل می شود
  • 10 درصد نرخ سفر به آینده با استفاده از Tradewind Aviation به هر مقصد کاهش یافته است

پس از ورود به سنت بارت ، مهمانانی که در هر یک از هتل های همکار اقامت دارند به امکانات و پیشنهادات منحصر به فرد دسترسی خواهند داشت:

  • Hotel Manapany: شام رایگان برای دو نفر در On The Rocks ، با انتخاب یک خرچنگ کبابی یا شام استیک گچ مشکی Black Angus که با یک بطری شامپاین سرو می شود.
  • ویلا ماری سن بارت: 100 دلار اعتبار برای هر مهمان در بار یا اسپا و صندلی های آفتاب رایگان در باشگاه ساحلی هتل ، Gyp Sea Beach Club. ویلا ماری همچنین با سوار شدن به هواپیمای Tradewind Aviation در ایالات متحده از یک کیت زیبایی برای مسافرت در ارتفاع خالص استفاده می کند
  • لو سرنو: یک اجاره قایق نیم روزه اختصاصی رایگان در یک کاتاماران 47 فوتی برای مهمانانی که در یکی از سه ویلای 4 خوابه 7000 فوت مربعی آن اقامت دارند.
  • هتل Barrière Le Carl Gustaf: یک دوره درمانی 45 دقیقه ای با آبگرم در آبگرم Diane Barrière Spa و یک کیت راحتی در اتاق ، شامل یک بطری شامپاین و یک کیسه ساحلی با لوازم جانبی. میهمانان همچنین از حمل و نقل رایگان و رفت و برگشت زمینی و یک کیت امکانات رفاهی بهره مند می شوند.
  • لو بارتلی: میهمانانی که بسته جدید “Ultimate Escapism” را رزرو می کنند ، در یک سوئیت لوکس با استخر غرق در اقیانوس حضور پیدا می کنند ، از سفر دریایی غروب آفتاب با شامپاین در یک قایق تفریحی خصوصی و موارد دیگر لذت می برند.
  • Eden Rock – St Barths: حمل و نقل رایگان بصورت رفت و برگشت زمینی و همچنین یک کیت راحتی برای خوش آمد گویی با Eden Rock – موضوعات St Barths. برای بازدیدکنندگانی که کتاب Eden Rock – St Barths ‘Villa Rockstar یا Villa Nina را رزرو می کنند ، استفاده رایگان از Land Rover Defender در طول اقامت آنها در دسترس است.
  • کریستوفر سنت بارت: از مهمانان پذیرفته شده در هتل با امکانات عالی VIP و به مینی کوپر برای استفاده در طول مدت اقامت خود دسترسی خواهند داشت.
  • Le Toiny – Relais and Châteaux: میهمانان از امکانات VIP شامل صبحانه کامل روزانه ، دسترسی به یک مینی بار کامل و یک بطری مخصوص شامپاین در بدو ورود لذت می برند.
  • WIMCO Villas: حمل و نقل رایگان بصورت رفت و برگشت زمینی به داخل و خارج از فرودگاه منزل آنها و خدمات خوش آمدگویی مجانی که از قبل در ویلا از جمله شامپاین ، شراب و غذاهای لذیذ ، پنیرها و نان ها تهیه شده است.

مقالات مرتبط

WIMCO Villas سرویس منشور هوایی و قایق بادبانی را راه اندازی می کند

هتل های لوکس سنت بارت ، ویلا برای میهمانان بین المللی مجدداً باز می شوند

Eden Rock – شریک هواپیمایی St Barths و Tradewind

گروه مسافرت Ovation برنامه Private Jet Charter را راه اندازی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *