تورها

هواپیمایی امارات خدمات مسافرتی جدید خود را به میامی راه اندازی می کند

امارات اولین سرویس مسافربری خود را بین دبی و میامی ، با فرود اولین پرواز خود در میامی در روز پنجشنبه ، 22 ژوئیه.

در هواپیمای EK213 هواپیمایی امارات در این مکان سلام به توپ آب داده شد فرودگاه بین المللی میامی، و مخاطبان مسافران ، هواداران هواپیمایی و میهمانان را به خود جلب کرد. برای اولین پرواز ، این شرکت هواپیمایی از بوئینگ 777 Gamechanger محبوب خود استفاده کرد.

این شرکت هواپیمایی متعاقباً بوئینگ 777-300ER سه کلاس خود را در این مسیر اجرا خواهد کرد که دارای هشت سوئیت خصوصی در کلاس اول ، 42 صندلی تخت در کلاس تجاری و 304 صندلی جادار در کلاس اقتصادی برای چهار بار در هفته خدمات است.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

همراه با اورلاندو، سرویس جدید به میامی یک نقطه دسترسی اضافی به و از فراهم می کند فلوریدا و شبکه امارات متحده عربی را با بیش از 70 پرواز هفتگی به 12 مقصد گسترش می دهد و از شبکه Emirates به جنوب فلوریدا گزینه های بیشتری را فراهم می کند. همچنین مسافران میامی ، فلوریدا جنوبی ، آمریکای جنوبی و کارائیب را به بیش از 50 نقطه از نقاط دیگر پیوند می دهد. خاورمیانه، غرب آسیا، آفریقا، شرق دور و جزایر اقیانوس هند از طریق دبی.

برای جشن گرفتن این سرویس جدید ، امارات خدمات داخلی خود را با استفاده از مکمل ها و کوکتل های ساخته شده به خصوص در فهرست غذاها و نوشیدنی های شرکت هواپیمایی گسترش داد و مشتریان در همه کابین ها از یک دسر پای آهک برای لذت بردن از وعده های غذایی خود لذت می بردند. برای تغییر تجربه پرواز در مسیر میامی ، هنگام سوار شدن و ورود ، روشنایی خلق به رنگ قرمز ، سفید و آبی امضا شده است. مشتریان در همه کلاسها از 4500 کانال انتخاب سرگرمی درخواستی روی یخ ، از جمله لیست پخش موسیقی الهام گرفته از میامی ، و همچنین Wi-Fi و Live TV لذت می بردند.

سرویس جدید همچنین به ارتباطات تجاری موجود ارائه شده توسط SkyCargo امارات، بخش حمل بار امارات ، که از اکتبر 2020 خدمات حمل و نقل مسافر به میامی را انجام می دهد. امارات ظرفیت حمل بار را به داخل و خارج از میامی تسهیل می کند تا صادرات مواد فاسدشدنی ، الکترونیکی و سایر اجزا components و همچنین کالاهای تجارت الکترونیکی را تسهیل کند. SkyCargo امارات همچنین در گذشته چندین پرواز چارتر را با هواپیمای کامل باری بوئینگ 777 خود انجام داده است تا اسبهای قهرمان را از میامی به مسابقات سوارکاری در سراسر جهان منتقل کند. از سال 2019 ، SkyCargo امارات بیش از 7،700 تن بار را به داخل و خارج از میامی منتقل کرده است.

با حفظ سلامتی و سلامتی مسافران خود به عنوان اولویت اصلی ، امارات مجموعه ای از اقدامات ایمنی را در هر مرحله از سفر مشتری معرفی کرده است. این شرکت هواپیمایی همچنین به تازگی فناوری بدون تماس را معرفی کرده و قابلیت های تأیید دیجیتال خود را افزایش داده است تا فرصت های بیشتری برای استفاده از IATA Travel Pass در تابستان امسال به مشتریان خود ارائه دهد.

مقالات مرتبط

Emirates خدمات مسافرتی را به موریس راه اندازی می کند

Emirates پیاده سازی IATA Travel Pass را به نیویورک گسترش می دهد

Emirates برای اولین بار صندلی های Premium Economy را به نمایش می گذارد

یونایتد 15 هواپیمای Supersonic توسط Boom Supersonic را خریداری می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *