سفر لوکس

وایکینگ ماه مه امسال عملیات خود را با قایقرانی ویژه فقط در انگلیس از سر می گیرد

وایکینگ روز سه شنبه اعلام کرد که عملیات محدود خود را در ماه مه با سه قایقرانی ویژه در امتداد سواحل انگلیس از سر می گیرد. برنامه سفر هشت روزه اقیانوس ها به طور انحصاری برای ساکنان انگلستان ، “مناطق شگفت انگیز انگلیس” ، از پورتسموث حرکت می کند و در 22 مه ، 29 مه و 5 ژوئن 2021 حرکت می کند.

میهمانان سفرنامه “انگلستان Scenic Shores” از اولین کسانی خواهند بود که با جدیدترین کشتی اقیانوسی وایکینگ حرکت می کنند ، وایکینگ ونوس، که در ماه آوریل تحویل داده می شود. پیش ثبت نام برای سفر در حال حاضر فقط برای مهمانان گذشته وایکینگ امکان پذیر است. به گفته خط مسافرتی ، جزئیات بیشتری درباره این سفرها منتشر خواهد شد – و رزروها برای همه ساکنان انگلستان در دسترس خواهد بود.

وایکینگ می گوید به روزرسانی در مورد راه اندازی مجدد رسمی به این دلیل آغاز شده است که دولت انگلیس اخیراً اعلام کرده است که اجازه می دهد سفرهای دریایی داخلی را از ماه مه 2021 از سر بگیرند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

تورستاین هاگن ، رئیس وایکینگ ، در بیانیه مطبوعاتی گفت: “ما از حمایت دولت انگلستان برای بازگشت سفرهای دریایی ایمن به عنوان یک م importantلفه مهم در بهبود صنعت مسافرت استقبال می کنیم.

وی افزود: “ما در موقعیتی هستیم که می توانیم عملیات را به سرعت از سر بگیریم و در ماه مه دوباره کشتی را شروع کنیم زیرا در طول 12 ماه گذشته کشتی های خود را در هنگام استقرار گرم نگه داشته ایم. ما تقریباً شش ماه است که پروتکل های اضافی خود را از جمله آزمایش های PCR بزاق غیرتهاجمی روزانه سریع و آسان برای خدمه خود اجرا می کنیم. “

کسانی که در این سفرهای جدید حرکت می کنند ، برنامه ایمنی و بهداشت وایکینگ را نیز تجربه خواهند کرد. “برنامه ایمنی و بهداشت وایکینگ” با مشارکت یک تیم بین المللی از مشاوران پزشکی ، از جمله Raquel C. Bono ، MD ، مدیر ارشد بهداشت وایکینگ ، توسعه داده شد. با استفاده از یک آزمایشگاه در مقیاس کامل نصب شده بر روی هر کشتی اقیانوس پیمای وایکینگ ، همه مهمانان و خدمه آزمایش های PCR بزاق غیرتهاجمی سریع و آسان روزانه را دریافت می کنند. همچنین فناوری جدید تصفیه هوا روی همه کشتی های وایکینگ نصب شده است. و بررسی های اضافی بهداشتی ، اقدامات ضدعفونی کننده و فاصله فیزیکی محافظت بیشتری از میهمانان و خدمه وایکینگ در تمام نقاط سفر ایجاد می کند.

خط کروز همچنین اعلام کرد که کشتی جدید خود را نامگذاری می کند ، وایکینگ ونوس، در انگلیس در 17 مه.

مقالات مرتبط

Crystal Cruises فرارهای باهاما را از ژوئیه 2021 آغاز می کند

سفرهای کلاسیک ، شریک Silversea در سفر خورشید گرفتگی

جزایر ویبس: برنامه های سفر جدید و بنادر

برنامه سفرهای 22 Seabourn Unveils برای Seabourn Venture

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *