تورها

ویرایش هفت هتل جدید در سراسر کره زمین در سال 2021 افتتاح می شود

هتل های EDITION از توسعه بین المللی بیشتر در سال 2021 ، با افتتاح هفت ملک جدید در سه قاره خبر داده است. افتتاحیه های جدید شامل سایت هایی در رم ، مادرید ، دبی ، ریکیاویک ، تامپا ، ریویرا مایا مکزیک در Kanai و دومین ملک آن در توکیو است.

در اینجا آنچه شما باید در مورد ویژگی های جدید بدانید آورده شده است:

نسخه ریکیاویک (با شروع تابستان 2021)

این هتل در مرکز شهر ، در مجاورت سالن کنسرت برجسته هارپا افتتاح می شود ، در هر دو بخش پر جنب و جوش و دیدنی از پایتخت تاریخی ایسلند واقع شده است. با ارائه 253 اتاق و سوئیت ، Reykjavik EDITION یک پشت بام ، فضای زندگی شبانه و سالن رقص را در خود جای داده است. علاوه بر این ، هتل به مهمانان و افراد محلی پیشنهاد آشپزی متنوعی را با یک رستوران ، بار مقصد و یک کافه ارائه می دهد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

توکیو ، گینزا (پاییز 2021)

پس از راه اندازی موفقیت آمیز اولین هتل EDITION ژاپنی با Tokyo EDITION ، تورانومون در اواخر سال 2020 ، Tokyo EDITION ، گینزا دقیقاً در خیابان Chuo واقع خواهد شد ، یکی از بزرگترین مقاصد تفریحی و خرید در شهر. این ملک تازه احداث شده دارای 78 اتاق اتاق و سوئیت ، سه مقصد غذا و نوشیدنی از جمله بار پشت بام ، به همراه استودیوی جلسات و مرکز تناسب اندام خواهد بود.

چاپ رم (با شروع پاییز 2021)

اولین ملک ایتالیایی EDITION هتل که انتظار می رود در پاییز 2021 افتتاح شود ، 95 اتاق مهمان و سوئیت خواهد داشت که در این میان یک مجموعه پنت هاوس با تراس 1300 فوت مربع وجود دارد. رم EDITION یک رستوران با امضا با فضای غذاخوری در فضای باز ، یک اتاق پانچ اتاق و یک تراس روی پشت بام ارائه می دهد که در آن مهمانان می توانند از یک لقمه فصلی ، یک نوشیدنی مشرف به شهر و یک جمع خصوصی با دوستان خود لذت ببرند. علاوه بر فضاهای قابل برنامه ریزی در فضای داخلی و فضای باز ، این هتل همچنین می تواند یک استخر شنا در پشت بام ، یک سالن ورزشی بزرگ با تکنولوژی پیشرفته و دو اتاق درمان را شامل شود ، از جمله ماساژ یک زوج.

با قرار گرفتن در مرکز آن ، فقط چند قدم از ویا ونتو و فواره تریتون برنینی در میدان باربرینی فاصله دارد که در فاصله کمی از بسیاری از مکانهای برتر از جمله پله های اسپانیا ، چشمه Trevi ، باغ ها و گالری Borghese و سایر مکان ها قرار دارد. این هتل در داخل یک بنای تاریخی واقع شده است که توسط Cesare Pascoletti با همکاری معمار Marcello Piacentini ، یکی از مشهورترین معماران ایتالیایی راسیونالیسم در اوایل قرن 20 طراحی شده است.

نسخه مادرید (با شروع پاییز 2021)

مادرید EDITION دارای 200 اتاق و سوئیت می باشد – بعضی از آنها دارای تراس هستند – و پنج محل غذاخوری ، از جمله یک رستوران با امضا ، کوکتل بار ، Sky Bar و تراس پشت بام ، به علاوه استخر روباز ، مرکز تناسب اندام و آبگرم. استودیوهای انعطاف پذیر با تقریباً 4000 فوت مربع فضا میزبان جلسات و رویدادهایی برای گروه های بزرگ یا کوچک هستند.

واقع در میدانی که توسط ساختمانهای تاریخی احاطه شده است ، Madrid EDITION در نزدیکی Puerta de Sol ، یکی از مشهورترین مکانهای شهر است و در چند قدمی مثلث طلای هنر قرار دارد. پس از افتتاح ، بعد از افتتاحیه نمایشگاه بارسلونا در سال 2018 ، The Madrid EDITION دومین هتل EDITION در اسپانیا خواهد بود.

دبی ویرایش (با شروع پاییز 2021)

دبی EDITION نشانه قابل توجهی برای نام تجاری به محبوب ترین مقصد سفر در خاورمیانه است. این هتل در مرکز شهر دبی واقع شده است ، در مقابل مرکز خرید دبی واقع شده است. هتل با LW Design Group LLC طراحی شده است و 210 اتاق و سوئیت خواهد داشت. این ملک همچنین علاوه بر فضاهای رویدادهای پویا با چندین اتاق جلسات و سالن مجالس ، دارای سه محل فروش غذا و نوشیدنی ، استخر ، مرکز آبگرم و تناسب اندام خواهد بود.

Riviera Maya EDITION در کنایی (آغاز به کار زمستان 2021)

انتظار می رود Riviera Maya EDITION در Kanai – اولین ملک تجاری در مکزیک – در زمستان 2021 افتتاح شود. با 180 اتاق و سوئیت ، این هتل در محل توسعه Kanai واقع شده و شش مرکز فروش F&B از جمله یک رستوران با امضا را در خود جای خواهد داد. بار استخر و باشگاه ساحلی. همچنین یک مرکز آبگرم مقصد و یک سوئیت پنت هاوس با مساحت 2200 متر مربع وجود دارد. علاوه بر چندین مکان برای جلسات ، این هتل همچنین یک عرشه فضای باز گسترده برای رویدادها و مهمانی های در مقیاس بزرگ دارد.

Tampa EDITION (با شروع زمستان 2021)

با برنامه ریزی برای افتتاح در زمستان 2021 ، The Tampa EDITION پنجمین ملک ایالات متحده از هتل های EDITION خواهد شد. این هتل در محله جدید 56 هکتاری Water Street Tampa واقع شده است و 172 اتاق مهمان و سوئیت و شش خروجی F&B از جمله یک رستوران امضا ، بار پشت بام و تراس را در خود جای خواهد داد. این ملک همچنین دارای یک سوئیت پنت هاوس 2200 فوت مربعی به صورت اختصاصی ، یک مرکز آبگرم گسترده ، مرکز تناسب اندام و تقریباً 6000 فوت مربع فضای انعطاف پذیر برای جلسات و رویدادها خواهد بود.

هتل در نزدیکی بهترین گزینه های ارائه شده از نظر موسسات فرهنگی ، تفریحی ، تفریحی ، ناهار خوری و خرید از طرف تامپا واقع شده است.

مقالات مرتبط

نسخه Time Square به طور دائمی بسته شود

امان نیویورک افتتاحیه بهار 2021

شانگهای و سانیا: نسخه های جدید چین

هتل ها و استراحتگاه های بولگاری از طرح هایی برای املاک ساحل میامی رونمایی می کنند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *