تورها

و برنامه سفرهای متمرکز بر حفاظت از نسخه محدود رونمایی می کند

شرکت مسافرتی لوکس و فراتر سی سالگرد تولد خود را با راه اندازی یک سری برنامه سفر با نسخه محدود بر اساس اخلاق “مراقبت از زمین ، مراقبت از حیات وحش و مراقبت از مردم” جشن می گیرد. این سفرهای عزیمت کوچک ، موفقیت ها و دستاوردهای حفاظتی شرکت را برجسته می کند و به دنبال ارتقا awareness آگاهی بیشتر در مورد مسافرت پایدار است که حتی بیشتر مهمانان آن را درگیر تجارب سفر می کند که به آگاهی و حفاظت از محیط زیست کمک می کند.

اولین مجموعه از تجربیات به تازگی راه اندازی شده است و شامل نگاهی اجمالی به پدیده با شکوه دریایی آفریقای جنوبی ، اجرای ساردین ، ​​و همچنین دیدگاه خودی در مورد برخی از پروژه های مهم حفاظت در آرژانتین و فرصت پیگیری در مسیر انتقال شیر است. که باعث انقراض محلی در رواندا شد. به رهبری عالی ترین کارشناسان حفاظت andBeyond ، هر سه سفر ماجراهای یکباره ای هستند که قرار است در سال 2022 انجام شود.

ساردین دویدن در ساحل وحشی آفریقای جنوبی

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

برنامه ریزی شده برای ژوئن 2022 ، “بزرگترین سفر دریایی مهاجرت آفریقا” این غواصان را برای تجربه اجرای سالانه ساردین ، ​​یک حرکت گسترده ماهی ساردین در امتداد ساحل شرقی آفریقای جنوبی – که به دلیل تعداد زیادی از شکارچیان دریایی جذب شده توسط توپ های طعمه چرخش ساردین علاوه بر فرصت های غواصی در میان کوسه ها ، دلفین ها ، نهنگ ها و دیگر غول های اعماق دریا ، این اکتشاف فرصتی را برای یادگیری بیشتر در مورد چگونگی ارتباط همه اکوسیستم های دریایی و نحوه عملکرد گونه های شکارچی مانند کوسه به عنوان شاخص های سلامت این اکوسیستم ها فراهم می کند. مدیر برنامه و اکتشاف اقیانوس های بدون مرز دکتر تسا همپسون. در حال حرکت به سمت شمال ، این سفر به غواصان اجازه می دهد تا در آبهای گرمتر خلیج سودوانا ، که به دلیل صخره های مرجانی محبوب است ، کشف کنند ، در حالی که از رانندگی با بازی در پیاده روی های بوته ای در نزدیکی ذخیرهگاه خصوصی بازی Phinda لذت می برند.

این برنامه سفر از 7 تا 17 ژوئن 2022 سفر می کند.

“سفر تأثیر به آمریکای جنوبی” نشان می دهد که چگونه و فراتر از آن مدل تأثیرگذاری 30 ساله خود را با مسئولیت حفاظت از آفریقا به آمریکای جنوبی صادر کرد. این سفر با میزبانی “افسانه حفاظت” لس کارلایل ، شامل نمای عمیق پروژه های پیشگام حیات وحش با هدف محافظت از جاگوارها و پوما است. در تالاب های ایبرا ، مهمانان با بسیاری از پروژه های بنیاد Rewilding آرژانتین ، از جمله یک برنامه پرورش برای بازگرداندن گونه ای که قبلاً در این منطقه منقرض شده است – جگوار ، آشنا می شوند. در پارک ملی Torres Del Paine در پاتاگونیا ، این سفر به جستجوی پناهگاه پوما می پردازد که توسط بنیاد Awasi ایجاد شده است. مهمانان در مورد تکنیک های نظارت استفاده می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گونه گریزان. این ماجراجویی آمریکای جنوبی در و فراتر از ویرا ویرا در منطقه دریاچه به پایان می رسد ، جایی که مهمانان می توانند از ناهار خوری باغ به میز و همچنین تجربیات فرهنگی با مردم محلی ماپوچ و طیف وسیعی از فعالیت های بیرونی لذت ببرند.

این برنامه سفر از 16 تا 29 اکتبر 2022 طی می شود.

ذخیره شیرهای خصوصی بازی Phinda

سومین برنامه سفر با محدودیت محدود ، “بازگشت شیر ​​اعزامی” ، همکاری بین پارکهای و و فراتر از آن و پارکهای آفریقایی را برجسته می کند که منجر به معکوس شدن 15 ساله انقراض شیر در پارک ملی آكاگرا رواندا شد. این سفر در ردیابی گروهی از شیرها است که از andve Phinda Private Game Reserve در آفریقای جنوبی به رواندا منتقل شده اند. با میزبانی سیمون نایلور ، مدیر حفاظت در andBeyond Phinda ، و درو بانتلین ، مدیر حفاظت در Akagera ، این سفر چالش های منحصر به فرد حفاظت از حیات وحش هر دو مقصد را بررسی می کند و شامل تجارب عملی حفاظت از حیوانات است. در andvend Phinda Private Game Reserve ، مسافران فرآیندهای انجام شده برای انتخاب و دستگیری شیرها را برای جابجایی کشف می کنند ، در حالی که همچنین به عنوان یک فعالیت فیل و کرگدن یا پیگیری پانگولین نادر ذخیرهگاه در فعالیت های حفاظتی شرکت می کنند. در آکاگرا ، میهمانان ضمن بررسی برخی از مناطق دست نخورده ترین مناطق بیابانی آفریقا ، در مورد غرور جدید شیرهای ذخیرهگاه ردیابی و مشارکت خواهند کرد ، و از برنامه مدیریت حفاظت از پارک درک می کنند.

این برنامه سفر از 5 تا 14 اکتبر 2022 انجام می شود. همه برنامه های سفر شامل کمک مالی برای حفاظت از محیط زیست است.

مقالات مرتبط

Tauck از سرگیری عملیات در اروپا و آفریقا

شرکت مسافرتی از برنامه خود برای خنثی سازی کربن تا سال 2030 رونمایی کرد

Virtuoso: 82٪ از مسافران می خواهند با پایداری بیشتری سفر کنند

اردوگاه های حفاظت Marataba در واتربرگ ، آفریقای جنوبی افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *