تورها

پیش بینی لوکس برای سال 2021 | مشاور سفر لوکس

من نمی توانم به یک گروه بهتر از مشاوران فکر کنم که به ما بگویند آینده سفرهای لوکس از آنچه در میزگرد خود جمع کرده ایم ، آینده چگونه خواهد بود. افتادن زیر Tzell، Protravel، در دانستن، اندرو هارپر و آلتور چترها ، این متخصصان از هشت ماه پیش در مقابل مشتریان خود مانده اند ، با آنها در مورد سفرهای بین المللی آینده صحبت می کنند ، آنها را در تجربه های شگفت انگیز داخلی برای سال 2020 رزرو می کنند و بی سر و صدا ارزیابی می کنند که آینده لوکس چه خواهد شد همه گیری

ریچارد انگل پروتراول کاملاً از مشتریانش می پرسد که اکنون نسبت به مسافرت چه احساسی دارند. اگر آنها آماده نباشند ، او آنها را تنها می گذارد و بر روی کسانی که آماده جهش هستند تمرکز می کند. یک توصیه کلیدی که وی ارائه داد این بود که اطمینان حاصل کنید همه اعضای حزب مشتری شما آماده و مایل به سفر قبل از انجام ساعتها و ساعتها تحقیق هستند. از این گذشته ، ممکن است شخصی که با او صحبت می کنید با ایده چند هفته ای که از خانه دور است ، کاملاً خوب باشد ، اما برنامه های دوست داشتنی و دوست داشتنی او ممکن است با مطرح کردنش در خانه ، بلافاصله از بین برود. همچنین ، اگر سیستم ایمنی مشتری یا همسر وی به کلی به خطر بیفتد ، قبل از اجرای برنامه سفر پیچیده ، لازم است این مسئله در مکالمات اولیه مطرح شود.

ریچارد اطمینان دارد که با این بحران تجارت مشاوره سفر لوکس افزایش خواهد یافت زیرا مصرف کنندگان آموخته اند که دیگر واقعاً نمی توانند به تنهایی پیش روند. اگر آنها یک تجربه ایمن ، خصوصی و معتبر را می خواهند (این تقاضای زیادی است) ، مشاوران تنها کسانی هستند که می توانند چنین چیزی را ارائه دهند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

“ما کسانی هستیم که DMC ها و مکان های محلی را تجربه می کنیم و آشپزهایی را تجربه می کنیم که هیچ کس نمی تواند آنها را در لیست میشلن گوگل یا آنها را بخواند. من این را فرصتی برای سفرهای لوکس می دانم که در این مسیر حرکت می کنیم و هرچه از آن عبور می کنیم ، در حال رشد و بزرگتر شدن است. “

روتان تررو

مارتین گولد Tzell Travel از چند ماه گذشته در خارج از کشور زندگی می کند و تجربیات خود را با مشتریانش در میان می گذارد. در حالی که آنها هنوز آماده رفتن نیستند ، اما به احتمال زیاد پس از باز شدن مرزها و رفتن به Cotswolds یا بقیه بریتانیا ، شیرجه ای عمیق در Cotswolds بزنند. او اطمینان دارد که وقتی آنها دوباره برنامه ریزی را شروع کنند ، هزینه های بیشتری را صرف خواهند کرد زیرا در سال 2020 احساس محرومیت کرده اند و نمی دانند که آیا توقف سفر دیگری در آینده وجود دارد یا خیر. او می گوید: “من فکر می کنم بازار سفرهای لوکس واقعاً به نوعی منفجر خواهد شد.”

جو کولوچی از اندرو هارپر تراول می گوید که مشتریانش اکنون آماده رفتن هستند. آنها از بودن در خانه مریض هستند. اوضاع سفر در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری چالش برانگیز است ، زیرا همه او را در اواخر ماه نوامبر نوشتم ، اما همه ما می دانیم که همه چیز به سرعت در حال تغییر در این دنیای جدید COVID است. نکته کلیدی در مورد جو این است که کسانی که مایل به سفر هستند این کار را انجام می دهند زیرا می دانند وقتی سفر کاملاً باز می شود ، تهیه سوئیت های برتر در بهترین هتل ها و دیدن مقصد بدون ازدحام جمعیت برای آنها چالش برانگیزتر خواهد بود.

کتی چریکو از در تجربه می دانم برای هر سفر بین المللی که برنامه ریزی می کند ، وی یک برنامه پشتیبان سفر داخلی دارد ، بنابراین اگر COVID مانع سفر آنها به مرزهای خاص شود ، مشتری کوتاه نمی آید. یک اقدام مهم دیگر از کتی؟ خود را با بنگاه های املاک و مستغلات در ایالات متحده هماهنگ کنید که می توانند به شما در یافتن خانه های خصوصی عالی برای مشتریانی که فقط می خواهند از آنجا بگریزند ، کمک کنند. در تابستان گذشته برای یافتن ویلا و خانه های شخصی در سرتاسر ایالات متحده عجله شد ، زمانی که مشتری ها متوجه شدند که نمی توانند خیلی دور دست به کار شوند و معاملات ملکی می دانند بهترین مکان ها کجاست.

نکته من؟ مشتریان شما ممکن است بسیار تمایل داشته باشند که سال آینده و فراتر از آن یک اقدام داخلی دیگر انجام دهند ، بنابراین این استراتژی را به عنوان یک ابزار اصلی در جعبه ابزار خود نگه دارید. آیا اتحادهای غیر سنتی دیگری وجود دارد که بتوانید آنها را تشکیل دهید؟ در مورد آن اپراتور جت خصوصی که می تواند مشتریان شما را به جایی که می خواهند بروند ، هنگامی که می خواهند بروند ، چطور؟ آیا چیزی در عوض می توانید در اختیار آنها قرار دهید؟ تلفن را بردارید و مکالمه کنید.

کتی همچنین در حال کشف است که مشتریان هزاره خود ، که همیشه قصد داشته اند از مکان هایی که در اینستاگرام می بینند بازدید کنند تا بتوانند همان عکس را در آن مقصد شگفت انگیز بگیرند ، از تبلیغ در رسانه های اجتماعی که اکنون سفر می کنند کمی خجالتی است. در عوض ، آنها از کتی بیشتر در مورد تجربیاتی که هنگام مسافرت خواهند داشت می پرسند.

از نظر من ، به نظر می رسد در حال حاضر نوار برای تجربیات جدید خیلی زیاد بالا نرفته است ، زیرا بسیاری از ما صادقانه می خواهیم از مرزهایی که باعث خستگی ما شده و در سال 2020 در خانه هستیم خارج شویم. بیایید ببینیم چگونه این در سال 2021 تکامل می یابد. هزاره ها همیشه روندهای جدیدی را تعیین می کنند.

نکته کلیدی در مورد مشاوران این بود که مشتریان باید تصمیم بگیرند که چه زمانی راحت سفر می کنند ، اگر آماده نباشند تشویق آنها فایده ای ندارد. وی گفت: “اجازه دادن به مشتری در آنچه می خواهد انجام دهد بدون فشار آوردن پیش قدم شود ، این بسیار بزرگ است.” جویس هوروویتز از آلتور. “سپس آنها اطمینان بیشتری دارند که شما واقعاً به دنبال آنها هستید و این بسیار مهم است.”

مقالات مرتبط

چگونه به جلو به 2021 برویم

سفر ایالات متحده با تشویق بسته جدید امدادگر دو طرفه COVID

Signature Travel Network هیئت مدیره جدیدی را انتخاب می کند

مشاوران شبکه سفر Oasis نکاتی را برای نگه داشتن مشتری به اشتراک می گذارند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *