سفرهای دریایی

کارهایی که تابستان امسال باید در خارج از خانه انجام دهید

فضای سبز وجود دارد و سپس دره رودخانه ساسکاچوان شمالی وجود دارد. دره رودخانه ادمونتون بیش از 150 کیلومتر مسیر دارد که برای دویدن، دوچرخه سواری و تماشای مناظر زیبای شهر عالی است. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ در اینجا 5 مسیر برای امتحان در این تابستان آورده شده است. بخش بزرگی از مسیرهای شهر پوشیده از درختان است، بنابراین می توانید در زیر سایه بان خنک شوید، بدون مشکل.

بهتر است شهر را از طریق آب کشف کنید؟ در امتداد رودخانه ساسکاچوان شمالی قایق رانی کنید و حیات وحش را ببینید و از افق زیبای شهر دیدن کنید. کانو ادمونتون یا هاسکین کانو. احساس ماجراجویی می کنید؟ مسیر خود را در تور Segway با River Valley Adventure Co. آیا می خواهید آن منظره چشم پرنده را تجربه کنید؟ سر خود را در ابرها با هلیکوپترهای منطقه ای ادمونتون.

اگر هرگز در رودخانه ساسکاچوان شمالی پارو نزده‌اید، به حرف‌هایتان گوش کنید، زیرا واقعاً از دست داده‌اید. تمام نگرانی های مربوط به تجهیزات و تخصص خود را بسپارید RiverWatch برای یک تور 3 ساعته با راهنما درست در قلب ادمونتون. در حالی که راهنمای رودخانه دوستانه و آگاه شما میزبان نگاهی نزدیک به بوم شناسی و تاریخ این آبراه باشکوه است، در حال گشت و گذار در آسمان بیش از حد یا پلیکان باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *