سفر لوکس

کجا بهترین غذا را در پاریس پیدا کنیم • بلوند در خارج از کشور

پاریس واقعاً همه چیز را دارد – تاریخ، فرهنگ، عاشقانه … و غذاهای باورنکردنی!

اگر به پایتخت فرانسه سفر می‌کنید، لذت زیادی خواهید برد. غذاهای فرانسوی از قرن هجدهم در سطح جهانی شهرت داشته است، نه تنها به دلیل طعم های آن، بلکه به دلیل ارائه و تجربه کلی غذاخوری.

می‌توانید غذاهای فرانسوی باورنکردنی مانند استیک فریت، ساندویچ‌های کروک موسیو و شاسیر مرغ را بخورید – و این شامل شیرینی‌ها و دسرهای لذیذی که پاریس به آن‌ها شهرت دارد نیز نمی‌شود!

علاوه بر کرایه فرانسوی، به دلیل تنوع جمعیتی پاریس، می توانید چندین نوع غذای دیگر را نیز در هنگام بازدید از پاریس پیدا کنید.

فرانسه با 11 کشور مختلف از جمله آلمان، ایتالیا، اسپانیا و سوئیس همسایه است و فقط با کشتی یا هواپیما با کشورهای شمال آفریقا مانند مراکش فاصله دارد.

از آنجا که آشپزی (و فرهنگ، برای آن موضوع)، چند وجهی است، من گردآوری کرده ام نیاز به دانستن نکاتی برای غذا خوردن در فرانسه!

این فهرست شامل برخی از بهترین رستوران‌های پاریس، با کافه‌ها، بارها و نانوایی‌هایی است که باید در طول تعطیلات خود از آنها دیدن کنید.

Le Relais de Venise L’Entrecote

رله ونیز منوی بزرگی ندارد، اما چند موردی که ارائه می دهد استثنایی هستند!

تخصص آنها استیک فریت است که همراه با سالاد و یک سرو سالم از سس مخفی آنها ارائه می شود. جدا از آن، آنها فقط شراب سرو می کنند و دسر را انتخاب می کنند. در حالی که ممکن است نتوانید در اینجا تنوع داشته باشید، با یک وعده غذایی باکیفیت پذیرایی خواهید شد.

و سس سبزی که غذای خاص خود را با آن سرو می کنند، افسانه ای و کاملا محرمانه است!

نکته: کیفیت عالی استیک‌فریت‌ها در Le Relais de Venise برای مردم محلی و گردشگران پنهان نیست – منتظر صف‌های طولانی باشید، مگر اینکه زود یا درست با باز شدن درها برسید.

Marchés des Enfants Rouge ممکن است بهترین راز غذاخوری پاریس باشد! و اتفاقاً قدیمی ترین بازار غذای فعال در شهر است.

اگرچه در نگاه اول در آلن یام یام به نظر می رسد مکانی بی تکلف برای خوردن یک لقمه معمولی برای خوردن باشد، در واقع خیلی بیشتر از این است.

این مکان تعدادی از بهترین ساندویچ های روی کره زمین را سرو می کند.

نه تنها می توانید انواع ساندویچ های خوشمزه را در اندازه های سخاوتمندانه سفارش دهید، بلکه با صاحب و ساندویچ ساز نیز ملاقات خواهید کرد.

در حالی که مشتریان در صفی منتظر می مانند که به معنای واقعی کلمه می تواند ساعت ها در خیابان بپیچد، چز آلن و خدمه اش مردم را با حس شوخ طبعی خود به خنده نگه می دارند.

میام میام روشی است که فرانسوی‌ها yum yum می‌نویسند – و نام ساده به شما نشان می‌دهد که دقیقاً چه انتظاری از Chez Alain و رویکرد ساده‌دلانه او نسبت به غذاهای تند داشته باشید. شخصیت خشن و دوستانه او واقعاً این تجربه را به یاد ماندنی می کند!

اگرچه گزینه‌های مبتنی بر گوشت فوق‌العاده هستند، Chez Alain Miam میام چندین گزینه را سفارش می‌دهد که رژیم‌های بدون گلوتن و گیاهخواری را در خود جای می‌دهند.

شمارنده عمومی

عکس از Le Comptoir General

برای داشتن حال و هوای آرام و گرمسیری، به اینجا بروید شمارنده عمومی. این بار که در ساحل کانال سنت مارتین واقع شده است، دارای زیبایی های سینمایی و قدیمی هالیوود و منویی فوق العاده از کوکتل های خوشمزه است.

La Secousse یکی از محبوب ترین کوکتل ها است و می توانید آن را با لقمه های کوچکی که از غذاهای آفریقایی و آسیایی الهام گرفته شده است، ست کنید.

فضای داخلی دلپذیر و زیبای Instagrammable بسیار مامان صورتی رستوران مکان مناسبی برای استراحت و لذت بردن از یک وعده غذایی است. فضای داخلی متنوع با گیاهان تزئین شده است و سقف شیشه ای این حس را به شما القا می کند که در یک گلخانه هستید، اما گلخانه ای با مناظر تماشایی از پاریس!

منوی اینجا هر ماه تغییر می کند زیرا آنها همیشه می خواهند بهترین مواد فصلی ممکن را ارائه دهند.

باید از قبل رزرو کنید زیرا Pink Mamma مکانی محبوب بین گردشگران و افراد محلی است.

کافه پروکوپ

کافه پروکوپ

گونه گوشت گاو سرخ شده، Coq au Vin، یا فیله گوشت گاو

اگر از علاقه مندان به تاریخ هستید، باید از آن بازدید کنید کافه پروکوپ، قدیمی ترین کافه شهر است و به لیست طولانی مشتریان آن که شامل چهره هایی مانند ماری آنتوانت، ولتر، بنجامین فرانکلین و ناپلئون می شود، بپیوندید.

این کافه همچنین تا حدی یک موزه با مجموعه ای چشمگیر از مصنوعات از جمله نامه های پایانی بین ماری-آنتوانت و لویی شانزدهم است.

اگرچه ممکن است خیلی شیک به نظر نرسد، اما سفارش یک قهوه در کافه پروکوپ ایده خوبی است.

هنگامی که این رستوران در دهه 1600 افتتاح شد، قهوه یک نوشیدنی عجیب و غریب بود که تقریباً به اندازه فعلی رایج نبود. گفته می‌شود که ولتر در یک روز چهل فنجان قهوه نوشیده است – در حالی که من قطعاً به شما توصیه نمی‌کنم بیش از یک یا دو فنجان قهوه بخورید، نوشیدن قهوه در کافه پروکوپ بخشی از یک سنت طولانی است.

کافه زیمر

تصویر از کافه لو زیمر

واقع در مرکز پاریس، کافه زیمر مکانی برای لذت بردن از یک وعده غذایی نه تنها در ساعات اولیه صبح بلکه تا اواخر شب نیز فراهم می کند! وقتی به داخل خانه می روید، به لطف سبک تزئینی قرن نوزدهمی، احساس می کنید که در زمان عقب نشینی کرده اید.

خدمات و محیط تنها دلیلی نیست که کافه لو زیمر یکی از بهترین رستوران های پاریس است.

منو نیز عالی است، و علاوه بر شراب و پنیری که می توانید سفارش دهید، مجموعه ای از غذاهای دریایی و همچنین استیک و حتی برخی از گزینه های گیاهی را نیز سرو می کنند.

10 بار اودئون

تصویر از Le 10 Bar Odéon

حال و هوای تاریک و روستایی از 10 بار اودئون یک مکان دنج برای مکالمه همراه با سنگریا، چه در کنار لیوان یا کنار پارچ ایجاد کنید!

قیمت‌های اینجا مقرون‌به‌صرفه و کیفیت بالا است، که باعث محبوبیت آن در بین دانشجویان محلی می‌شود، بنابراین میانگین سنی مردم اینجا کمی جوان‌تر است. فضایی صمیمی و صمیمی دارد که برای یک شب پر جنب و جوش بسیار مناسب است.

اگر به نکات بیشتری برای بازدید از پاریس با بودجه کم علاقه دارید، این راهنما را بررسی کنید!

قهوه فلورا

قهوه فلورا

قهوه و یکی از شیرینی های تازه پخته شده

در حالی که غذای اینجا بسیار خوب است، دلیل درخشش کافه د فلور به دلیل جو است.

مدت‌هاست که مرکز خلاقان پاریس بوده است و حتی ممکن است نام برخی از مهمانان مشهوری را که در اینجا سپری کرده‌اند، بشناسید.

پابلو پیکاسو در طول زندگی خود به کافه رفت و آمد داشت و حتی عکسی از یک مرد 58 ساله وجود دارد. بازدید پیکاسو از کافه د فلور در سال 1939 برای اثبات آن.

قهوه خود را سفارش دهید و از آن لذت ببرید در حالی که مردم در حال تماشا، خواندن یک کتاب عالی یا کار بر روی پروژه های خلاقانه خود هستند.

اتاق چای مسجد بزرگ پاریس

تصویر از اتاق چای مسجد بزرگ پاریس

اتاق چای مسجد بزرگ پاریس

ظریف تزئین شده است مسجد جامع چایخانه د پاریس با لهجه های رنگارنگ و موزاییک های چشمگیر تزئین شده است – بسیار متفاوت از آنچه معمولاً در پاریس می بینید!

اینجا یک رستوران کامل وجود دارد، اما جایی که Salon de Thé de la Grande Mosquee واقعاً می‌درخشد، چای و شیرینی‌های آن است.

اتاق چای روزانه باز است، اما نمی توانید از قبل رزرو کنید، پس حتماً زمان انتظار را در برنامه خود اختصاص دهید. هر روز ساعت 9 صبح باز می‌شود، بنابراین می‌توانید اول صبح برای صرف صبحانه به اینجا بروید.

مقدس

تصویر از Holybelly

Holybelly در واقع شامل دو مکان است – یکی در خیابان 19 Rue Lucien Sampaix که یک کافه کوچکتر با 20 صندلی است و دیگری در خیابان 5 Rue Lucien Sampaix که گزینه‌ای سرزنده‌تر و بزرگ‌تر است.

صرف نظر از اینکه به کدام مکان Holybelly می روید، با یک وعده صبحانه عالی پذیرایی خواهید شد.

شما می توانید پنکیک، تخم مرغ، بیکن و نان تست تهیه شده از نان دستی را در اینجا سفارش دهید Holybelly5. Hollybelly19 منوی کوچک‌تری دارد که شامل بشقاب‌های کوچکی مانند برنج تایلندی و تخم‌مرغ‌های آب‌پز با سربازان نان تست است.

آنها همچنین نوشیدنی هایی مانند اسپرسو یا قهوه فیلتر شده سرو می کنند. علاوه بر منوی استاندارد، Holybelly مجموعه ای از غذاهای ویژه روزانه را که اغلب توسط کارکنان ایجاد می شود، مدیریت می کند.

این رستوران به خود افتخار می کند که مکانی سرگرم کننده برای کار است و آنها به خلاقیت کارمندان خود اجازه می دهند تا از بین برود.

بریژ

با چندین مکان در سراسر شهر، بریژ غذاهایی را با الهام از منطقه غرب فرانسه که از آن نام گرفته است سرو می کند.

اگرچه هر مکان به اندازه مکان های دیگر عالی است، ممکن است برای شما راحت تر باشد که مکان کانال سنت مارتین بریژ را بررسی کنید زیرا در نزدیکی چندین مکان دیدنی قرار دارد – به علاوه اگر غذای خود را تهیه کنید، می توانید برای پیدا کردن جایی برای لذت بردن از آن در نزدیکی.

یکی از محبوب ترین غذاهای موجود در منو، کرپ های آرد گندم است که با ترکیبی از رویه های شیرین مانند شکلات، موز و توت فرنگی سرو می شود.

اگر گزینه خوشمزه تری را ترجیح می دهید، Jambon blanc artisan de Bretagne را امتحان کنید.

شرکت سخت افزار

تصویر از Hardware Societé

شرکت سخت افزار اولین بار در سال 2009 در ملبورن، استرالیا توسط دی و ویل کسر، که در مأموریتی برای تعریف مجدد و ارتقای غذاهای معمولی صبحانه بودند، افتتاح شد.

از آن زمان، آنها چندین مکان را در سراسر جهان افتتاح کرده اند، از جمله یکی در پاریس.

بوراتا با هویج ارثی بو داده شده با عسل و همچنین هوموس کدو تنبل و دوکا فندقی سرو می شود. شکم خوک و تخم مرغ سرخ شده یکی دیگر از گزینه های عالی است و به خوبی با مربای گوجه فرنگی ادویه دار که با آن سرو می شود جفت می شود!

اپیکور

*تصویر از اپیکور

اپیکور

ماکارونی با ترافل سیاه

اگر به دنبال پذیرایی از خود با یک غذای عالی پاریسی هستید، اپیکور در هتل لو بریستول پاریس مکانی برای شماست. هر چیزی که می‌توانید سفارش دهید، عالی و استثنایی است، اما یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها، ماکارونی پر شده با ترافل سیاه، کنگر فرنگی و اردک فوی‌گرا است و سپس با پارمزان کهنه شده پر شده است.

Epicure رتبه سه ستاره میشلن را کسب کرده است که بالاترین رتبه ممکنی است که یک رستوران می تواند کسب کند. در واقع، این یکی از 132 رستوران در سراسر جهان است که این افتخار را در سال 2021 به دست آورده است، بنابراین می دانید که کیفیت آن استثنایی است.

لو تاجین

*تصویر از Le Tagine

لو تاجین یک رستوران مراکشی است که اغلب توسط گردشگران نادیده گرفته می شود زیرا معمولاً در راهنمای بهترین مکان ها برای غذا خوردن در پاریس گنجانده نشده است. اما قطعا باید اینطور باشد! این منو شامل کوسکوس و تاگینه است، که یک غذای شمال آفریقا است که به خاطر غذای سفالی که در آن طبخ می شود، نامگذاری شده است.

تاجین نوعی خورش است که معمولاً شامل گوشت، سبزیجات و ادویه‌هایی مانند زنجبیل، زعفران، پاپریکا و زردچوبه است. La Tagine انواع مختلفی از غذا را در دسترس دارد و در حالی که همه آنها خوب هستند، من Agneau Olives Citrons Confits را توصیه می کنم که شامل لیموهای شیرین و زیتون است!

کلاماتو

هر یک از غذاهای دریایی تازه

وجود دارد مقدار زیادی غذاهای دریایی فوق‌العاده‌ای که می‌توانید در پاریس پیدا کنید، بنابراین اگر رستورانی با غذاهای دریایی وجود دارد که یکی از بهترین‌ها شناخته می‌شود، می‌دانید که باید فراتر از آن بروید. و کلاماتو انجام می دهد.

واقع در منطقه 11، کلاماتو منوی چرخشی ارائه می دهد زیرا آنها همیشه از تازه ترین ماهی ها در غذاهای خود استفاده می کنند.

در حالی که این بدان معناست که شما ممکن است دقیقاً ندانید که منوی غذا قبل از بازدیدتان چگونه خواهد بود، اما می دانید که همه چیز در آنجا با بهترین مواد ممکن ساخته شده است.

از آنجایی که پاریس برای افرادی مانند من یک رویای مطلق است، می‌دانم که این فهرست همیشه در حال افزایش است زیرا رستوران‌های جدید شگفت‌انگیزی برای امتحان پیدا می‌کنم.

تعداد زیادی غذاخوری جدید همیشه وجود دارد و سخت است که بدانید کدام یک را امتحان کنید، بنابراین اگر پیشنهادی دارید به من اطلاع دهید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *