تورها

کنراد به ساحل جنوبی ساردینیا ، اولین مارک در ایتالیا می رود

کنراد چیا لاگونا ساردنیا با افتتاح در سال 2022 اولین شخص خواهد بود کنراد ملک در ایتالیا است و در حال حاضر بازسازی گسترده ای را انجام می دهد. پس از اتمام ، این استراحتگاه دارای 107 اتاق خواهد بود که همگی دارای باغچه های خصوصی یا تراس و بیشتر آنها دارای منظره اقیانوس هستند.

به عنوان اولین هتل این برند در ایتالیا ، کنراد چیا لاگونا ساردنیا آخرین مجموعه در حال رشد است که نزدیک به 40 هتل و استراحتگاه کنراد در سراسر جهان از جمله هتل های موجود در الگاروه ، ابوظبی ، لندن ، واشنگتن دی سی و سنگاپور در حال رشد است. کنراد چیا لاگونا ساردنیا تفریحی خانوادگی خواهد بود که از تاریخ و فرهنگ محلی ساردنیا الهام گرفته شده است. در بازسازی هتل ، کلیه اتاق های میهمان ، مکان های مشترک ، رستوران ها و بارها به روزرسانی و بهبود می یابند.

دو رستوران ، سالن استراحت و بار کنار استخر وجود خواهد داشت. رستوران La Terrazza دارای فضای نشیمن تراس در فضای باز با چشم انداز Chia Laguna خواهد بود و یک بوفه صبحانه روزانه با یک بار گرم ، محصولات صنایع دستی محلی ، یک گوشه ارگانیک و غذاهای محلی ساردین ارائه می دهد. Sa Mesa ، به معنای “میز” در گویش محلی ساردینی ، رستوران هتل با غذاهای معتبر ساردینی و انتخاب گسترده ای از شراب های محلی از تولید کنندگان کوچک محلی در یک محیط غیر رسمی به سبک تراتوریا خواهد بود. Bar Bollicine به عنوان بار و اتاق استراحت روزانه هتل عمل می کند ، جایی که مهمانان می توانند از یک مجموعه گسترده از شامپاین و کریکت ، و همچنین کوکتل لذت ببرند. در این بار همچنین در طول روز چای بعد از ظهر ، غذاهای سبک و تنقلات سرو می شود و عصرها خانه ای برای سرگرمی زنده خواهد بود.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

کنراد چیا لاگونا ساردنیا

علاوه بر ساحل ، میهمانان می توانند در کنار استخر هتل استراحت کنند. در بار کنار استخر Bioaquam ، میهمانان می توانند از کرایه سبک و سالم ، آب میوه و سبزیجات تازه فشرده یا کوکتل های تابستانی لذت ببرند. Spa وسیع کنراد هتل بیش از 10700 فوت مربع مساحت دارد و شامل شش اتاق درمان ، یک بار آبگرم ، یک استودیوی یوگا و سالن بدن سازی است.

Baia di Chia Resort Sardinia ، مجموعه Curio توسط هیلتون

فراتر از کنراد جدید ، هیلتون نیز افتتاح خواهد شد Baia di Chia Resort Sardinia، بخشی از مجموعه Curio ، تابستان امسال. این ملک یک هتل ساحلی با آگاهی از محیط زیست است ، که توسط سواحل و حیات وحش احاطه شده است ، در حالی که محل ساحلی مرتفع آن مناظر پانوراما از دریا و همچنین چشم انداز کل تالاب Chia را فراهم می کند.

این هتل دارای 77 اتاق میهمان مدرن است که هر یک به تراس اختصاصی مجهز هستند. مهمانان از بین سه رستوران انتخاب می کنند ، از جمله یک رستوران ویژه که غذاهای ترکیبی آسیای جنوب شرقی ، تایلندی و سوشی را ارائه می دهد. میهمانان همچنین می توانند در دو بار هتل که هم صندلی داخلی و هم تراس در فضای باز ارائه می دهند ، استراحت و آرامش داشته باشند.

این هتل دارای یک استخر بزرگ روباز ، زمین های تنیس و یک باشگاه کودکان در فضای باز است که فعالیت های مناسب کودکان در هر سنی را در اختیار شما خواهد داشت.

Bar Baia di Chia Resort Sardinia Suset Bar

هتل ها طیف وسیعی از گزینه های تفریحی و تجارب سفارشی را شامل می شوند ، از جمله شام ​​مضمون و مزه های خاص طیف وسیعی از درمان های آبگرم و بسته های سلامتی ؛ فعالیت های کلوپ کودکان ، ورزش های آبی و سایر فعالیت های فضای باز ، مانند گشت و گذار خصوصی یا گروهی به شهرهای اطراف ، سایت های باستان شناسی و طبیعی و گشت و گذار در قایق با همکاری راهنمایان محلی.

خوب است بدانید: میهمانان اقامت در هتل ها به یک کلوپ ساحلی اختصاصی واقع در ساحل Monte Cogoni (فاصله پیاده روی از Baia di Chia Resort Sardinia) دسترسی خواهند داشت. میهمانانی که در کنراد اقامت دارند همچنین خدمات رایگان شاتل ساحلی و مناطق VIP اختصاصی در ساحل دریافت می کنند.

از هر دو هتل 45 دقیقه رانندگی با فرودگاه بین المللی کالیاری یا از طریق بندر فری کالیاری فاصله دارید.

مقالات مرتبط

Rocco Forte جدیدترین هتل خود را در سیسیل افتتاح می کند

بلموند از مجموعه تجارب فرهنگی در سراسر اروپا رونمایی می کند

ایتالیا قصد دارد در نیمه دوم ژوئن بازگشایی شود

IL Tornabuoni در فلورانس در سپتامبر امسال افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *