دسته‌بندی نشده

کوراسائو به همه مسافران ایالات متحده باز می شود

جزیره کوراسائو در کارائیب مشتاق آغاز سال 2021 است و در اوایل این هفته اعلام کرد که محدودیت های قبلی مرزی برداشته شده است. به شرط رعایت پروتکل های ورود ، ساکنان آمریکایی از هر ایالت بدون قرنطینه 14 روزه قبلی مجاز به ورود هستند. این اطلاعیه در پی بازگشایی فازهای اولیه جزیره ، که در ماه اکتبر آغاز شد ، و همزمان با بازگشت پروازهای بدون توقف از دریای شرقی است.

پل پننیکوک ، مدیر عامل هیئت گردشگری کوراسائو ، در بیانیه مطبوعاتی گفت: “کوراسائو یک رویکرد بازگشایی را با احتیاط آغاز کرد ، ابتدا با رفع محدودیت های ساکنان منطقه سه ایالت نیویورک و سپس گسترش آن به فلوریدا.” “در ماههای گذشته با افتتاح موفقیت آمیز به این بازارها ، ما احساس اطمینان می کنیم که می توانیم با خیال راحت از همه مسافران آمریکایی استقبال کنیم و یک تجربه استثنایی را به روشی مسئولیت پذیر برای آنها فراهم کنیم که همچنین رفاه جامعه محلی کوراسائو را در نظر داشته باشد.”

از اول ژانویه ، هر ایالت در ایالات متحده به عنوان “خطر متوسط” طبقه بندی می شود ، همانطور که توسط هیئت گردشگری کوراسائو ، وزارت بهداشت عمومی ، محیط زیست و طبیعت و وزارت توسعه اقتصادی ایجاد شده است. بازدید کنندگان آمریکایی باید مراحل زیر را قبل از ورود از طریق پورتال آنلاین ، پیدا شده در ، انجام دهند dicardcuracao.com، برای ورود به کوراسائو:

  1. کارت مهاجرت دیجیتال را تکمیل کنید.
  2. ظرف 48 ساعت قبل از عزیمت کارت شناسایی مسافر (PLC) را پر کنید و یک نسخه چاپی را به عنوان مدرک هنگام ورود به همراه داشته باشید.
  3. اثبات نتیجه منفی را از آزمون گواهی COVID-19 PCR که طی 72 ساعت از سفر گرفته شده بارگذاری کنید. بازدید کنندگان باید هنگام چاپ یک نسخه چاپی را به عنوان مدرک به همراه داشته باشند. توجه: تست های PCR بر اساس نمونه های Gargle پذیرفته نخواهد شد. بعلاوه ، كودكان شش ساله و كوچكتر كه هيچ علامتي نشان نمي دهند و والدين آنها تست هاي PCR منفي معتبر را ارائه مي دهند ، نياز به انجام آزمايش PCR ندارند.

پروازهای مستقیم از آمریکا زمستان امسال از میامی ، نیوارک و فرودگاه جان اف کندی نیویورک از سر گرفته شده است. یک تجربه تقریباً جدید فرودگاه با فناوری لمسی به مسافران امکان دسترسی سریعتر ، بی نقص تر از طریق گمرک و مهاجرت را می دهد ، بنابراین زمان آنها را در ترمینال محدود می کند.

پس از پایان سال 2019 با رشد دو رقمی ایالات متحده ، جزیره کوراسائو پیش بینی می کند Q1 قدرتمند باشد زیرا از همه مسافران آمریکایی بازگشت.

جدیدترین: 2020 شاهد اضافه شدن رویاها توسط AMResorts و همچنین Corendon Mangrove Beach Resort بود. استراحتگاه کوریاسائو ماریوت بیچ و رنسانس کوراسائو ریزورت و کازینو نیز بازسازی های اساسی را به پایان رساندند ، در حالی که استراحتگاه لوکس Baoase Luxury از زمان باز شدن مرزها برای نوسازی و گسترش فضاهای آشپزی خود استفاده می کرد. محبوبیت جوانه ای کوراسائو همچنین توجه صندل ها را به خود جلب کرد ، که اخیراً اعلام کرد قصد دارد نواحی سابق سانتا باربارا و گلف توچال را بازسازی کند در سال 2021

برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.curacao.com.

داستان های مرتبط

ماندارین شرقی ، کانوان به عنوان یک تفریحگاه حباب ساز شناخته می شود

BVI با پروتکل های ورود دوباره به مسافران بین المللی باز می شود

کاستاریکا از اول نوامبر به 50 کشور باز خواهد شد

باهاما پروتکل های تست سفر را از اول نوامبر به روز می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *