تورها

گروه مسافرتی اینترنووا گیب ریززی رئیس جمهور جدید را نام برد

گروه مسافرتی اینترنووا روز دوشنبه اعلام کرد که گیب ریززی را به عنوان رئیس جمهور معرفی کرده است ، و گزارش خود را به JD O’Hara ، مدیر ارشد اجرایی اعلام کرده است.

ریززی پیش از این به عنوان رئیس و مدیر ارشد فروش Travel Leaders Corporate فعالیت می کرد. او با نزدیک به 30 سال تجربه رهبری در فروش ، بازاریابی و عملیات ، در اصل به عنوان رئیس جمهور در سال 2016 به شرکت مسافرتی رهبران پیوست و در آنجا مجموعه ای از خریدها را با موفقیت ادغام کرد تا شرکت رهبران سفر در عرصه سفر شرکت ها به عنوان یک رهبر شناخته شود.

ریززی در نقش جدید خود به عنوان رئیس جمهور ، بخش های تجاری را در سراسر سازمان هدایت خواهد کرد. این شامل Global Travel Collection ، Travel Leaders Group و Bonotel Exclusive Travel می باشد. Rizzi همچنین بر شرکت Leaders Travel نظارت خواهد کرد که شامل Travel Leaders International ، خدمات مسافرتی شرکتی در مکزیک و Your Event Solutions در انگلستان است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

علاوه بر این ، اینترنوا اعلام کرد كه جرمی ون كویك همچنین به عنوان مدیر اطلاعات ارشد شركت ارتقا یافته و جایگزین مدیر اطلاعات موقت استیو كرتز شده است كه به وظیفه خود در هیئت مدیره اینترنوا ادامه خواهد داد.

وان کوئیک در نوامبر 2000 به عنوان تحلیلگر بازرگانی همکار به این شرکت پیوست و با افزایش مسئولیت در فناوری اطلاعات سمت های مختلفی را عهده دار شده است. اخیراً ، وی به عنوان معاون رئیس جمهور و افسر ارشد اطلاعات گروه رهبران سفر خدمت کرد ، و در آنجا پیشگام توسعه و اجرای برنامه های مختلف فن آوری از جمله Agent Profiler ، سیستم اختصاصی تولید آنلاین شرکت برای مشاوران سفر و Engagement ، یک جامع بود. مجموعه فناوری برنامه هایی که به مشاوران سفر کمک می کند خدمات خود را ارتقا دهند و بفروشند. ون كویك در نقش جدید خود بر نیازهای فناوری اطلاعات بخشهای تجاری در سازمان اینترنوا نظارت خواهد كرد.

داستان های مرتبط

Virtuoso باعث ارتقا Two دو موقعیت رهبری ارشد می شود

نامه سردبیر: احراز مجدد مشتری

مجموعه جهانی سفر به مدت شش ماه به 70 مشاور سفر اضافه می کند

نگاه به آینده ای روشن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *