تورها

گروه هتل های ترجیحی نام تجاری پایدار هتل ، آن سوی سبز را راه اندازی می کنند

شرکت Preferred Hotel Group ، Inc از معرفی Beyond Green برای گروهی از رسانه ها در این هفته خبر داده است. این برند با یک سبد جهانی از 24 هتل عضو ، استراحتگاه و اقامتگاه که نمونه ای از رهبری گردشگری پایدار است ، شروع به کار می کند. ترجیح داده می شود که این برند “تعهد ثابت قدم خود را برای ساختن آینده ای بهتر و روشن برای سفر به گونه ای نشان می دهد که به محافظت از کره زمین برای نسل های آینده نیز کمک کند.”

مارک جدید در پی خرید Preferred در فوریه Beyond Green Travel ، ارائه دهنده خدمات و مشاوره گردشگری پایدار است. فراتر از گرین باید متعهد به ارائه سه رکن اصلی گردشگری پایدار باشد: اقدامات دوستدار محیط زیست که فراتر از اصول اساسی است. حفاظت از میراث طبیعی و فرهنگی ؛ و کمک به رفاه اجتماعی و اقتصادی جوامع محلی.

در طی یک رویداد مطبوعاتی ، لیندزی اوبرروت ، مدیر عامل شرکت هتل ترجیحی ، گفت که “ما معتقدیم که تغییر فرصتی ایجاد می کند” و اضافه کرد اکنون فرصت مناسبی برای “تنظیم مجدد و تجدید صنعت مسافرت و مهمان نوازی برای آینده بهتر” است.

رویداد مجازی رایگان

چرخش بازگشت به سفر: مرحله 4

آیا شما آماده راهنمایی مشتریان خود از طریق “عادی جدید” سفر هستید؟ برای تحریک بازگشت به مسافرت: 15 دسامبر 2020 از ساعت 1 بعد از ظهر تا 3:05 بعد از ظهر EST به ما بپیوندید: فاز 4. نسخه آینده مجموعه مجازی رایگان ما دارای ارائه هایی از جزایر کیمن ، جمهوری دومنیکن ، سیبورن و سنت وینسنت و گرنادین ها در آنها به روزترین روشهای سفر ، پروتکل های ایمنی و بهداشتی را که برای ایمن نگه داشتن مهمانان اعمال کرده اند ، فعالیت هایی که برای بازدیدکنندگان آزاد است ، آنچه مشتریان شما باید در هنگام سفر بدانند و موارد دیگر! برای مشاهده دستور کار کامل و ثبت نام در کارت رایگان خود به سایت www.pivotingbacktotravel مراجعه کنید.

Costas Christ ، بنیانگذار Beyond Green Travel ، با تکرار این احساس ، 2020 را به یک پیکان تشبیه کرد – و اشاره کرد که چگونه باید قبل از شلیک به جلو آن را عقب برد. هدف از این برند ، مسیح گفت ، “بالا بردن پایداری به سطح بعدی و تغییر مسیر سفر ماست.”

برای قرار گرفتن در این نمونه کارها ، املاک باید یک معاینه اولیه و دو ساله را در محل انجام دهند و سه رکن آن و همچنین 54 شاخص پایداری دیگر را که با استانداردهای جهانی گردشگری پایدار و اهداف توسعه پایدار سازمان ملل مطابقت دارند ، برآورده کنند. در این میان یک سیستم معیار برای اقدامات پایدار آن با اهداف تعیین شده برای بهبود آنها وجود دارد ، از جمله اهداف کاهش انتشار کربن. حذف بطری های پلاستیکی آب و کاهش پلاستیک های یکبار مصرف.

پشتیبانی از اقدامات حفاظت از تنوع زیستی و ترمیم و حفاظت از زیستگاه های طبیعی ؛ پذیرش فرهنگ بومی محلی در طراحی و تزئینات و حمایت از حفاظت از میراث فرهنگی ، اولویت نمایشی استخدام محلی با توجه به دستمزد عادلانه ، مزایا و سیاست های عدم تبعیض که مطابق با الزامات قانونی است یا از آنها فراتر می رود. و اولویت خرید کالا و خدمات از مشاغل محلی و اداره شده نیز از دیگر عوامل محک می باشند.

پلت فرم Beyond Green با ارائه راه حل های اتصال جهانی ، فناوری توزیع ، بازاریابی ، فروش ، تضمین کیفیت ، مارک تجاری و پایداری و همچنین دسترسی به شرکت در پاداش های هتل ترجیح می دهم ، از نیازهای خواص اعضای خود پشتیبانی خواهد کرد. Beyond Green همچنین قابلیت مشاهده جهانی نمونه کارها و قصه های پایداری قهرمان را از طریق وب سایت نام تجاری خود افزایش می دهد ، www.StayBeyondGreen.com باشید، که سه شنبه در حالت موقت قبل از اولین معرفی رسمی برند در Q1 2021. راه اندازی شد. (در اینجا ، می توانید لیست کامل اعضای موسس را مشاهده کنید.) ویژگی های عضو فراتر از Green نیز در یک کد مشترک زنجیره ای GDS قابل رزرو خواهد بود ، در اوایل سال 2021 اعلام شد ، که با کد اصلی GDS (PV) استاد هتل ترجیح داده می شود.

مقالات مرتبط

کاستاریکا ترغیب مسافران برای جبران اثر کربن

Ikos Resorts از برنامه “Ikos Green” به عنوان بازگشایی ویژگی ها رونمایی می کند

Santiburi Koh Samui دارای عنوان یک هتل سبز 2020 است

با TravelJar آشنا شوید ، یک گرداننده تور و حفاظت از اکتشافات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *