تورها

گروه هتل های میبورن تابستان امسال هتل خود را در ساحل آزور افتتاح می کنند

گروه هتل میبورن – گردانندگان کلاریج ، کانات و برکلی در لندن و میبورن بورلی هیلز در لس آنجلس – قرار است پنجمین هتل خود را در این گروه در تابستان 2021 با افتتاح هتل راه اندازی کند. ریویرای میبورن در ساحل آزور ، فرانسه.

ریوئرا میبورن در شبه جزیره ای سنگی در بالای شهر دیدنی Roquebrune-Cap-Martin ساخته شده است ، با منظره ای از خط ساحلی از مونت کارلو تا غرب تا ایتالیا در شرق. هتل مدرنیست ، با طراحی خارجی توسط Jean-Michel Wilmotte ، دارای 69 اتاق و سوئیت است که همگی دارای منظره دریا از تراسهای خصوصی هستند. (مهمانان می توانند “سر تکان دادن احترام آمیز” به معماران مدرنیست لوکوربوزیه و آیلین گری ، که خانه های خود را در نزدیکی Cap Moderne ساخته اند ، پیش بینی کنند.)

Riviera Maybourne با هنرمندان ، طراحان و معماران شناخته شده جهانی برای ایجاد فضاهای “یک نوع” همکاری می کند ، با آندره فو ، استودیو برایان اوسالیوان ، مارسلو جولیا ، پیر یوانوویچ ، پاسکال گویون و ریگبی و ریگبی سبک متمایز آنها ، و همچنین تیم طراحی داخلی میبورن به رهبری میشل وو. علاوه بر این ، هتل از هنرهای سنتی و صنایع دستی منطقه استقبال می کند و با ایجاد هنرمندان و صنعتگران محلی برای ایجاد هنرهای سفارشی ، ظروف شیشه ای ، سرامیک و مبلمان ، همکاری می کند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان شما در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

برای صحنه F&B ، Mauro Colagreco از ستاره Mirazur با سه میشلن در نزدیکی Menton و دارنده مقام شماره 1 در 50 بهترین رستوران جهان ، دیدگاه خود را در مورد منطقه ارائه می دهد. این رستوران که در طبقه آخر هتل واقع شده است یکی از موضوعات مورد علاقه وی ، دریا را طراحی خواهد کرد. نشسته در کنار ، “فوق العاده سرآشپز جهانی” Jean-Georges Vongerichten اولین مرکز فروش خود را در جنوب فرانسه راه اندازی خواهد کرد ، با غذاهایی الهام گرفته از موقعیت هتل در مرز ایتالیا فرانسه. سرآشپز ژاپنی Hiro Sato نیز سوشی کلاس جهانی خود را به The Maybourne Riviera می آورد.

The Maybourne Riviera در باغ های مرمت شده با مسیرهای راهروی دیواری ، باغ مرکبات و یک باغ گیاهان فصلی واقع شده است ، دارای دو استخر شنای داخلی و خارجی و آبگرم است. میهمانان هتل همچنین به باشگاه ساحلی Maybourne Riviera در این نزدیکی دسترسی دارند.

در شهر تاریخی Roquebrune ، مسافران می توانند از قلعه قرون وسطایی قرن 10 ، غارهای باستانی Vallonnet و درخت زیتون 2000 ساله در مرکز شهر قدیمی که هنوز میوه می دهند بازدید کنند. نقاشان ، شاعران و نویسندگان از WB Yeats و Coco Chanel گرفته تا دالی ، پیکاسو و ژان کوکتو همه برای الهام گرفتن در این شهر بوده اند.

مقالات مرتبط

سفارش سفارشی فرانسه با سفر اندی سوان

نان تست شامپاین

هتل چهار فصل جورج پنجم در 21 مه مجدداً حیاط مرمر را بازگشایی می کند

گشودن فرانسه به مسافران غیر اتحادیه اروپا 9 ژوئن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *