سفر لوکس

گروه MSC مارک مسافرتی لوکس جدید: سفرهای Explora را نشان می دهد

گروه MSC روز پنجشنبه ورود این شرکت به بازار سفرهای دریایی لوکس با راه اندازی نام تجاری جدید را اعلام کرد: سفرهای Explora. اولین ساخته شده از چهار کشتی لوکس توسط Fincantieri ساخته شده است Explora I– در سال 2023 ، کشتی های باقیمانده آماده خواهند شد و در سال های 2024 ، 2025 و 2026 آماده می شوند. این نام تجاری برای اولین بار در اکتبر 2018 به عنوان “گسترش مفهوم کشتی لوکس MSC Yacht Club خود در یک کشتی به یک کلاس کاملا جدید تحریک شد. کشتی. ”

با 461 سوئیت و اقامتگاه در ساحل اقیانوس ، مهمانان از پنجره های کف تا سقف و تراس اختصاصی شخصی خود از منظره دریا و بندر لذت می برند. سوئیت ها از 377 فوت مربع شروع می شوند ، که طبق گزارش MSC Group ، بزرگترین مجموعه برای این صنعت است.

چهارده عرشه فضای عمومی داخلی کافی را فراهم می کند. عرشه های سخاوتمندانه فضای باز دارای سه استخر با مجموع 64 کابین خصوصی است. استخر چهارم ، با سقف شیشه ای جمع شونده ، در هر آب و هوایی امکان شنا و استراحت کنار استخر را فراهم می کند. MSC گروه در اعلامیه گفت ، همراه با حمامهای مختلف جکوزی داخلی و خارجی در عرشه تفرجگاه کشتی ، کشتی با آب به عنوان نقطه کانونی طراحی شده است.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

متناسب با ترجیحات شخصی ، زمان ناهار خوری انعطاف پذیر در 9 رستوران تنوع زیادی را فراهم می کند ، از جمله چندین بار داخلی و خارجی و. MSC Group اضافه کرد که هر مکان “استعدادهای آشپزی جهانی را با تمرکز بر مواد غذایی سالم و پایدار از شرکای محلی جشن می گیرد.”

در مورد اسپا و فضای بدن سازی داخل و خارج ، مهمانان می توانند تعداد اندکی از اتاق های درمان ، تجهیزات بدنسازی ، کلاس های تمرین گروهی و قرارهای شخصی برای آموزش و همچنین گزینه ای برای ثبت نام در برنامه های سفارشی را داشته باشند تا بتوانند در مدت زمان خوب بودن خود را حفظ کنند. تعطیلات آسان و لذت بخش است. همچنین در هر مقصد مجموعه ای از تجربیات سلامتی وجود خواهد داشت.

سفرها از هفت شب شروع می شوند و زمان ورود و عزیمت غیر متعارف ، همراه با اقامت شبانه ، به Explora Journeys اجازه می دهد تا به مهمانان دسترسی بیشتری به مقصد بدهد. برنامه های سفر در مجموعه افتتاحیه مقاصدی مانند سنت تروپز ، بوردو و ریکیاویک را همراه با سنگهای قیمتی پنهان مانند کاستلوریزو ، بوزکاادا و جزایر لوفوتن ارائه می دهد.

درباره کشتی

این طراحی شامل ذخیره سازی باتری است ، امکان تولید برق ترکیبی در آینده ، و همچنین آخرین فن آوری کاهش کاتالیزوری انتخابی ، امکان کاهش انتشار اکسید نیتروژن تا 90 درصد را فراهم می کند. هر چهار کشتی ساخته شده با قابلیت های نیروگاه کشتی به ساحل برای جلوگیری از انتشار دی اکسیدکربن در هنگام اسکله و تأمین نیرو از روغن گاز دریا ، دارای گواهینامه RINA DOLPHIN برای کاهش صدای زیر آب هستند. پلاستیک های یکبار مصرف در کشتی استفاده نمی شوند و همچنین در طول تجارب زمینی نیز ارائه نمی شوند.

صبح پنجشنبه (10 ژوئن) ، Explora Journeys میزبان مراسم برش فولاد در کارخانه کشتی سازی Fincantieri در Monfalcone ، ایتالیا بود. این لحظه که یک سنت دریایی دیرینه داشت ، آغاز روند ساخت را جشن گرفت.

رزروهای “مجموعه مقدماتی” 2023 در پاییز 2021 افتتاح می شود.

مقالات مرتبط

MSC نام پنج را به تیم مدیریت ارشد برای نام تجاری جدید لوکس می دهد

وایکینگ برای سفرهای تابستانی کشتی سوم را به مدیترانه اضافه می کند

سیلورسا در ژوئیه به بهره برداری از کشتی آلاسکا ، ایسلند می رود

مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton ’23 قایقرانی مدیترانه ای ‘را رونمایی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *