سفرهای دریایی

گزارشات کریستال تلاش کریستال برای تحویل 2021 در برنامه است

کریستال گزارش می دهد که 200 مسافر تلاش کریستال، اولین کشتی تعیین شده برای PC6 برای Crystal Expedition Cruises ، برای اولین بار در تابستان 2021 باقی مانده است.

ساخت این کشتی که در ابتدا در اوت سال 2020 آغاز به کار کرده بود ، ساخت کشتی قبل از آن به تأخیر افتاد ، زیرا بحران جهانی بهداشت مجبور به تعطیل کردن کارخانه کشتی سازی آلمان ، MV WERFTEN شد ، جایی که کشتی در حال ساخت است. با این وجود کریستال این هفته تأکید کرد که کارخانه کشتی سازی آلمان در سال جاری کاملاً بازگشایی شد و گفت که از شروع مجدد کار روی کشتی خوشحال است. این کشتی سازی متعلق به شرکت مادر Crystal ، Genting Hong Kong (GHK) است.

GHK اخیراً توافق نامه وام 193 میلیون یورویی را با دولت آلمان برای تکمیل قرارداد به پایان رسانده است تلاش کریستال و از عملیات کشتی سازی تا مارس 2021 پشتیبانی کند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

در دسامبر سال 2020 ، GHK خاتمه معامله فروش و اجاره مجدد را اعلام کرد تلاش کریستال با هدف ساده سازی ساختار آژانس اعتباری صادراتی معمول (ECA) که بودجه پس از تحویل کشتی را پوشش می دهد. این خط در بیانیه مطبوعاتی این هفته گفت: “این هیچ تأثیری در عملیات برنامه ریزی شده کشتی ندارد.”

تشویق از پیشرفت

تلاش کریستال

“در حالی که ما مطمئنا از این ناامید شده ایم تلاش کریستالاست تحویل به تأخیر افتاده است ، ما از پیشرفت و فداکاری متخصصان MV WERFTEN تشویق شده ایم و مشتاقانه منتظر معرفی این کشتی قابل توجه هستیم. “

اندرسون افزود که “تلاش کریستال با ارائه “فضاهای عمومی سخاوتمندانه و سوئیت های زیبا ، تجربیات مقصد غنی و غنی ، غذاهای کلاس جهانی و البته خدمات گرم و توجه” ، روش های جدیدی را برای مسافران لوکس برای کشف جهان ارائه می دهد.

در حالی که خط اشاره کرده است که تحویل کشتی طبق برنامه انجام شده است ، اما همچنین گفته شده که “در حال بررسی سفرهای تابستانی منتشر شده کشتی است.” پیش از این ، همه موارد را لغو کرده بود تلاش کریستال سفرهای 1 مه 2021. برنامه های سفر آینده شامل فایوردهای نروژ ، جزایر اسکاتلند ، فرانسه ، اسپانیا ، پرتغال ، جزایر آتلانتیک ، غرب آفریقا ، برزیل ، آرژانتین و قطب جنوب است.

این کشتی اعزامی 20000 تنی ، مسافران مجلل مجموعه ای از اتاقهای تمام سوئیت ، تمام ایوان ، و سرویس های ساقی را به مسافران ارائه می دهد. گزینه های ناهار خوری با الهام از میشلن با شش مکان غذاخوری ، از جمله Umi Uma & Sushi Bar استاد آشپز Nobu Matsuhisa. سالن و Spa Crystal Life با خدمات کامل و یک مرکز پیشرفته تناسب اندام. امکانات و فضاهای اختصاصی اعزامی شامل مناطق غنی سازی ، اتاق های گلی تعیین شده ، سالن هلیکوپتر و یک زیر آب هفت نفره است که در برنامه های خاص میهمانان را تا عمق 980 فوت می برد.

مقالات مرتبط

Crystal Confidence 2.0 به روز شده در پنجره سپرده تمدید شده ارائه می شود

Ships of Dreams: سفرهای دریایی جدید در آبراهه ها

مشاور اینتل از استیو اسموتریس ، فروش جهانی VP جدید Seabourn

جک اندرسون رئیس موقت و مدیر عامل شرکت Crystal را بر عهده دارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *