تورها

یونایتد 15 هواپیمای Supersonic توسط Boom Supersonic را خریداری می کند

هواپیمایی یونایتد روز پنجشنبه توافق تجاری با شرکت هوافضا مستقر در دنور را اعلام کرد Boom Supersonic برای افزودن هواپیما به ناوگان جهانی خود ، و همچنین یک طرح همکاری پایدار – حرکتی که جهش به جلو در بازگشت سرعتهای مافوق صوت به هواپیما را تسهیل می کند.

بر اساس مفاد این توافق نامه ، یونایتد 15 هواپیمای مسافرتی Boom’s Overture را خریداری خواهد کرد ، پس از اینکه Overture شرایط ایمنی ، عملیاتی و پایداری یونایتد را برآورده کرد ، با داشتن گزینه 35 هواپیمای اضافی. یونایتد گفت ، این شرکت ها قبل از تحویل در زمینه تأمین این شرایط با هم کار خواهند کرد. پس از بهره برداری ، انتظار می رود Overture اولین هواپیمای بزرگ تجاری باشد که از روز 1 کربن خالص داشته باشد و برای کار با سوخت 100 درصد پایدار هواپیمایی (SAF) بهینه شود. قرار است این هواپیما در سال 2025 عرضه شود ، در سال 2026 پرواز شود و انتظار می رود تا سال 2029 مسافران را حمل کند. یونایتد و بوم همچنین برای تسریع در تولید بیشتر تجهیزات SAF با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

با پرواز با سرعتی معادل 1.7 ماخ – دو برابر سرعت سریع ترین هواپیماهای مسافربری امروزی – اورتور می تواند بیش از 500 مقصد را در تقریباً نیمی از زمان به هم متصل کند. از میان بسیاری از مسیرهای بالقوه یونایتد می توان به نیوارک به لندن فقط در سه ساعت و نیم ، نیوآرک به فرانکفورت در چهار ساعت و سانفرانسیسکو به توکیو فقط در 6 ساعت اشاره کرد. اورتور همچنین با صفحه های سرگرمی در صندلی ، فضای شخصی کافی و فناوری بدون تماس طراحی خواهد شد. این هواپیما بین 65 تا 88 مسافر را در خود جای می دهد و دارای ارتفاع کروز 60،000 فوت است (به اندازه کافی بالا برای دیدن تاریکی فضای بالا و انحنای زمین). برد آن 4888 مایل است.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

اسکات کربی ، مدیر عامل شرکت یونایتد در بیانیه مطبوعاتی گفت: “یونایتد مسیر خود را برای ساخت یک شرکت هواپیمایی پایدار و نوآور ادامه می دهد و پیشرفت های امروزی در فناوری باعث می شود که هواپیماهای مافوق صوت نیز بتواند از این امر دوام بیاورد.”

مقالات مرتبط

خطوط هوایی سنگاپور متعهد می شود تا سال 2050 میزان انتشار کربن خالص به صفر برسد

هواپیمایی Tradewind پروازهای خود را از نیویورک به مقصد نیوپورت آغاز می کند

خطوط هوایی ترکی نیوارک را به عنوان دهمین دروازه ایالات متحده اعلام کرد

Emirates برای اولین بار صندلی های Premium Economy را به نمایش می گذارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *