دسته‌بندی نشده

Just Back: دریاچه های انگشتی نیویورک

سارا ساموئل از سفر WhirlAway به تازگی از پنسیلوانیا به دریاچه های انگشت در نیویورک سفر کرده است ، جایی که او مکان های زیبایی را دیده و برخی آبشارها را تعقیب کرده است. گزارش اوست.

ما سفر را با چهار ساعت رانندگی آسان از منطقه فیلادلفیا تا پارک ایالتی واتکینز گلن که در نوک جنوبی دریاچه سنکا ، یکی از پنج دریاچه اصلی انگشت در نیویورک واقع شده است ، آغاز کردیم. این پارک یکی از محبوب ترین پارک ها در منطقه است و به راحتی می توان دلیل آن را دانست. هنگام قدم زدن در مسیر شکاف Gorge از شکاف عمیق ، مناظر صخره ها و آبشارها دیدنی است. سنگ ، نور ، آب و سازندهای خیره کننده سنگی فریبنده هستند. در طی دو مایل ، آب 400 فوت پایین می رود ، از صخره های 200 فوت گذشته ، 19 آبشار در طول مسیر ایجاد می کند. بیشتر بازدید کنندگان ، همانطور که ما شروع کردیم ، از پایین تنگه شروع می کنند و از 832 پله سنگی در امتداد مسیر کاملاً مشخص بالا می روند. در حالی که مسیر خود را به عقب برمی دارید ، مسیرهای حاشیه ای حاشیه در هر دو طرف مناظر خیره کننده ای از تنگه را ارائه می دهند.

تراس مجاور هتل واتکینز گلن هاربر ایستگاه بعدی ما برای ناهار بود ، همراه با اولین طعم شرابی که منطقه Finger Lakes به آن مشهور شده است – دریاچه Seneca به تنهایی 35 شرابخانه را در خود جای داده است. این هتل AAA Four Diamond مشرف به پارک زیبای Harbour و Glen Harbour Marina است.

در Finger Lakes ، سارا ساموئل از کارخانه های شراب سازی بازدید کرد ، آبشارها را تحسین کرد (آبشارهای Shequaga ، که در زیر نشان داده شده است) و در Mackenzie-Childs (پایین) خرید کرد.

بعد ، ما در تعقیب آبشارهای پارک ایالتی تاگناک فالز بودیم. پس از 30 دقیقه رانندگی زیبا ، در ساحل جنوب غربی دریاچه Cayuga ، طولانی ترین دریاچه Finger Lakes ، قرار گرفتیم. نور آفتاب بعد از ظهر از طریق شاخ و برگ درختان پاییز بسیار زیبا بود ، زیرا ما در سه چهارم مایل مسیر آسان رودخانه تا بستر رودخانه قدم می زدیم. آبشار Taughannock با افت 215 فوتی بلندترین سقوط در شرق رودخانه می سی سی پی است. متأسفانه ، ماه خشک قبل به این معنی بود که در هنگام بازدید ما آب کمی از روی آبشارها جاری می شد ، اما صخره های برجسته همچنان چشمگیر بودند و ما از تجربه منحصر به فرد قدم زدن در بستر نسبتاً خشک رودخانه لذت بردیم.

پس از طی یک رانندگی منظره دیگر از طریق ایتاکا و سپس شمال امتداد ساحل غربی دریاچه کایوگا ، ما به روستای آرورا ، خانه خود برای سه روز آینده رسیدیم. جذابیت جذاب مسافرخانه های شفق قطبی انگیزه این سفر بود. من در مورد این مجموعه زیبا از خواص تاریخی ، متعلق به Pleasant Rowland ، خالق برند عروسک Girl Girl شنیده بودم و برایم جالب شد. Inns of Aurora مجموعه ای از پنج مسافرخانه است که همگی در امتداد یک خیابان اصلی با نارون در منطقه تاریخی زیر یک مایل مربع واقع شده اند.

هر مسافرخانه با شخصیت متمایز خود بی نقص ترمیم شده است. ما در خانه زابریسکی و کاملاً لذت بخش بود. این خانه بزرگ که در ابتدا در سال 1904 ساخته شده و در سال 2019 بازسازی شده است ، با یک پالت رنگی آبی ، سبز و سفید معاصر تزئین شده است که به طور همزمان پرانرژی و آرام است. این ترکیب کاملی از مدرن و تاریخی است. راه پله اصلی سه طبقه با لوستر شیشه ای چشمگیر و صندلی پنجره جذاب ، خیره کننده و دنج است. هنر معاصر و عتیقه جات دنیایی از مجموعه شخصی بنیانگذار Pleasant Rowland در هر یک از سه طبقه نمایش داده شده است.

تمام 11 اتاق مهمان بی نظیر هستند و تفاوت های زیادی با هم دارند. وب سایت آنها توضیحات و عکسهای خوبی از هر اتاق را ارائه می دهد و میهمانان هنگام رزرو اتاقهای خاصی را رزرو می کنند. خانه Zabriskie به نظر می رسد آماده برای یک خلاصه معماری عکسبرداری اما بسیار راحت و استقبال کننده است.

صبح روز شنبه سفر ، با یک روز پاییزی باشکوه بیدار شدیم ، در ایوان بزرگ جلوی قهوه معطل شدیم و سپس به سمت شراب چشمی در حدود 15 دقیقه شمال آرورا حرکت کردیم. Heart and Hands یک کارخانه شراب سازی بوتیک است که منحصراً بر روی Pinot Noir و Riesling تمرکز دارد که از آن شرابهای بی کیفیت و گازدار تهیه می کنند. سوزان ، یکی از صاحبان آن ، ما را با چشایی مفرح و آموزنده در چادرهای خود در تاکستان راهنمایی کرد. (در حال حاضر انبارهای آنها به دلیل COVID به روی بازدید کنندگان بسته شده است.) ما به کارخانه شراب سازی Treleaven ، حدود 10 دقیقه جنوب آرورا ادامه دادیم ، جایی که ناهار را در The Hangtime ، غرفه بسیار جالب آنها لذت بردیم. جو پرنشاط و سرگرم کننده ای بود. در زمان های غیر COVID این مکان برای موسیقی زنده در شب های جمعه است.

شفق قطبی! آشپزخانه تظاهرات در مسافرخانه های شفق است که در آنها برای حداکثر 30 نفر مراسم خصوصی برگزار می کنند. قرار گذاشتیم که گروه شش نفره ما یک شام اختصاصی بخورد و این نکته برجسته سفر ما بود. سرآشپز منوی سه دوره ای ما و متخصص شراب را که با او سفر می کردیم سفارشی کرده اند (آیا خوش شانس نیستیم؟) یک مزه چشای کور واقعاً سرگرم کننده را هماهنگ کرده اند. رویداد ما با انتخاب زیبایی از غذاهای خشک و پنیر همراه با کوکتل های شراب گازدار آغاز شد. هنگامی که آشپز برای ما غذا درست کرد با سرآشپز صحبت کردیم و سرور مهربان ما از ما بسیار مراقبت کرد.

صبح روز یکشنبه ، مسیر تازه تکمیل شده ای را در مسافرخانه پیاده روی کردیم ، که ما را از میان جنگل های طلایی به بالای تپه ای برد و در آنجا با منظره وسیع دریاچه آبی عمیق کایوگا که توسط تپه های شاخ و برگ درختان پاییز احاطه شده بود ، پاداش گرفتیم. این مکان محل جدید اسپا این کاروانسرا است که قرار است در اوایل سال 2021 افتتاح شود. با بیش از 25000 فوت مربع فضا ، استخرهای داخلی و خارجی ، 10 اتاق درمان ، یک کافه و موارد دیگر ، انتظار می رود این یک مرکز اسپای واقعی باشد و من برای اولین بار آماده رزرو بازدید خود هستم. ساختمان زیبا و سایت خیره کننده است.

صبحانه در Inns of Aurora’s 1833 Kitchen & Bar به عنوان بهترین منطقه شناخته شده است و ناامید کننده نیست. ما روی عرشه زیبایی که مشرف به چمنزار و دریاچه گسترده است ، غذا خوردیم.

دفتر مرکزی شرکت مکنزی-چایلدز ، سازندگان سرامیک و وسایل منزل غریب و رنگارنگ ، فقط چند دقیقه با جاده فاصله دارد ، بنابراین ما مجبور شدیم یک بازدید کنیم. فروشگاه یک بار اضافی حسی لذت بخش است ، به خصوص اگر از علاقه مندان به “Courtly Check” باشید. با کیسه های در دست ، به سمت مسافرخانه خود برگشتیم و در آنجا با مت ، ناخدای قایق خود ، برای گشت و گذار در دریاچه دیدار کردیم تورهای بیانکونی. حضور در دریاچه و یادگیری درباره منطقه از مت که در اینجا متولد شده بسیار دوست داشتنی بود. تورهای Bianconi همچنین تورهای شراب را ارائه می دهد که راهی عالی برای بازدید از شراب فروشی های آن طرف دریاچه است. پس از گشت و گذار ، با غروب خورشید در صندلی های Adirondack روی چمن مشرف به دریاچه استراحت کردیم.

صبح روز دوشنبه ، آرورا را ترک کردیم و روز را در کورنینگ گذراندیم و از دو موزه بازدید کردیم. موزه شیشه کورنینگ که به هنر ، تاریخ و علم شیشه اختصاص یافته است ، دارای بزرگترین مجموعه شیشه در جهان است. پذیرش در اینجا دو روز معتبر است و دلیل آن این است که موارد زیادی برای تجربه وجود دارد. از گالری های خیره کننده گرفته تا تظاهرات زنده ، چیزی برای همه در اینجا وجود دارد. موزه راکول یکی دیگر از ایستگاه های ارزشمند در کورنینگ است. این موزه که وابسته به اسمیتسونیان است ، تجربه آمریکایی ها را کاوش می کند – “مردم ، سرزمین و ایده هایی که از نگاه هنرمندان آمریکایی به آمریکا شکل می دهند.” این مجموعه جالب ، متنوع است و در کمتر از دو ساعت می توانید همه چیز را ببینید.

در حالی که ما در این چهار روز بسیار جا افتاده بودیم ، اما یک سفر بسیار آرام و آرام با دوستان بود. این منطقه چیزهای زیادی برای ارائه و زیبایی دارد. من مشتاقانه منتظر بازدید مجدد هستم.