سفرهای دریایی

آشپزی با قلب: برد اسمولیاک

هنگامی که مادر سام، جودی، در مورد براد در اخبار شنید، شروع به دنبال کردن آشپزخانه در فیس بوک کرد. براد و سام علاوه بر عشق بی حد و حصر به همه چیز، داستان قلبی مشابهی دارند. او به یکی از پست های فیس بوک براد پاسخ داد و در مورد پسرش به او گفت:

شما قهرمان پسر 8 ساله من سام هستید. سم مبتلا به تنگی ریوی LTGA، VSD است و در سال 2017/18 236 روز را در Stollery گذراند و 2 سال منتظر پیوند قلب بوده است. سام هم مثل شما می خواهد سرآشپز شود.

این کار بیهوده ای بود – برد و لیان سام را برای یک کلاس آشپزی انفرادی در KITCHEN دعوت کردند. وقتی این دو با هم آشنا شدند، سرآشپز جوان با چشمان گشاد شده بود و از هیجان می لرزید. کت سرآشپز خودش را به سام دادند و دوستان سریع طوفانی درست کردند و یک غذای خوشمزه برای جودی و لیان سرو کردند.

وقتی براد نوجوان بود، به یاد می آورد که به والدینش گفته بود که می خواهد سرآشپز شود. به او گفته شد که این نوع حرفه برای کسی که شرایط او را دارد بسیار چالش برانگیز خواهد بود. خیلی بعد در زندگی بود که بالاخره برای امرار معاش به آشپزی پرداخت و کسب و کار خود را راه اندازی کرد. در 1 سپتامبر، برد به سام گفت:بله تو می توان آشپز باشید شما می توانید هر آنچه که می خواهید باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *