دسته‌بندی نشده

اولین نگاه: ساحل ریجنت سانتا مونیکا، قرار است تابستان امسال رونمایی شود

Regent Hotels & Resorts تصاویری از ساحل ریجنت سانتا مونیکا پیش از شروع تابستان امسال، اولین مقصد در قاره آمریکا برای این برند است.

ساحل ریجنت سانتا مونیکا که در امتداد خط ساحلی کالیفرنیا قرار دارد و در فاصله کوتاهی از اسکله سانتا مونیکا قرار دارد، دارای 143 اتاق مهمان و 24 سوئیت است. اتاق‌های مهمان از 720 فوت مربع شروع می‌شوند و دارای حمام‌هایی هستند که با وان‌های غوطه‌ور، دوش بارانی و روشویی دو نفره کامل شده‌اند. این استراحتگاه مشرف به اقیانوس آرام، سوئیت های دو طبقه اتریوم به مساحت 2180 فوت مربع را در طبقات دوم و سوم ارائه می دهد، در حالی که سوئیت پرزیدنت سانتا مونیکا در طبقه هشتم دارای یک اتاق بازی، اتاق نشیمن مجزا و چهار اتاق است. بالکن های ژولیت

رستوران برجسته این توچال، Orla، یک مفهوم جدید با همکاری سرآشپز برنده جایزه James Beard مایکل مینا، غذاهای مدیترانه ای را سرو می کند. علاوه بر این، استراحتگاه با کارآفرین و نیکوکار عایشه کوری و برند سبک زندگی او، جولای شیرین، همکاری خواهد کرد. میهمانان و بازدیدکنندگان به تجربه انتخاب شده جولای شیرین دسترسی خواهند داشت که اقلام سفارشی تولید شده توسط برندهای مشکی و زنانه را ارائه می دهد، و همچنین منویی که شامل قهوه، چای، شیرینی ها و دسرهای Sweet July است.

امکانات دیگر عبارتند از عرشه استخر کنار ساحل و اسپا با مساحت 10000 فوت مربع با همکاری Guerlain. نمایندگی‌های Dedicated Regent تجربه می‌توانند برای هر مهمان بر اساس اولویت‌های فردی آنها اقامت‌های انتخابی ایجاد کنند. این اقامتگاه همچنین خدمات پیشخدمت ساحلی را به مهمانان ارائه می دهد.

پس از افتتاح Carlton Cannes، یک هتل Regent، و Regent هنگ کنگ، افتتاح Regent Santa Monica Beach به عصر جدیدی برای IHG Hotels & Resorts کمک می کند و نشان دهنده بازگشت برند Regent به لس آنجلس است.

مقالات مرتبط

استراحتگاه مریتیج و اسپا در دره ناپا بازسازی دو ساله را به پایان رساند

در لس آنجلس … با یک نوجوان

Big Sur’s Post Ranch Inn راه اندازی ماه عسل، بسته های Babymoon

گروه InterContinental جنرال موتورز را در لس آنجلس و تل آویو استخدام می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *