دسته‌بندی نشده

آتلانتیس دبی مجوز مرکز اوتیسم را دریافت می کند

پس از صدور گواهینامه موفقیت آمیز آتلانتیس Aquaventure در سال 2023، آتلانتیس دبی اعلام کرده است که آتلانتیس، پالم و آتلانتیس رویال همچنین نشان مرکز گواهی اوتیسم (CAC) را از هیئت بین‌المللی استانداردهای اعتبارسنجی و آموزش مداوم (IBCCES) کسب کرده‌اند. این گواهینامه اولین مقصد تفریحی در نیمکره شرقی است که به این وضعیت دست یافته است.

IBCCES نام CAC را به سازمان‌هایی اعطا می‌کند که یک فرآیند آموزشی و بازبینی را برای درک بهتر و کمک به مهمانان اوتیستیک و حساس به حس و سایر افراد مصمم تکمیل کنند. این نامگذاری تضمین می کند که حداقل 80 درصد از همکاران در زمینه اوتیسم و ​​آگاهی حسی آموزش دیده اند و برای ارائه خدمات به افراد در طیف اوتیسم کاملاً مجهز هستند. با همکاری IBCCES، کارکنان آتلانتیس دبی برای درک طیف وسیعی از نیازهای مهمان بالقوه تحت آموزش‌های گسترده قرار گرفتند. بیش از 90 درصد از همکاران مهمان در هر دو استراحتگاه در مورد اوتیسم و ​​آگاهی حسی (ASA) آموزش دیدند. علاوه بر این، تیم یادگیری و توسعه یک موضوع توجیهی هفتگی در مورد اوتیسم و ​​آگاهی حسی ایجاد کرد که 1500 همکار دیگر آن را در سراسر آتلانتیس دبی تکمیل کردند.

علاوه بر آموزش، دستاوردهای بیشتر عبارتند از:

  • وب سایت آتلانتیس دبی میزبان یک برگه دسترسی است که راهنماهای حسی قابل دانلود را در اختیار مهمانان قرار می دهد. این راهنماها که برای اتاق‌ها و رستوران‌های آتلانتیس، پالم و آتلانتیس رویال، و همچنین تجربیات آتلانتیس آکواونچر مشخص شده‌اند، یک رتبه‌بندی حسی ارائه می‌کنند که به افراد مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (ASD) اجازه می‌دهد تا از قبل برای بازدید از مقصد برنامه‌ریزی کنند.
  • مناطق آرام اختصاص داده شده در هر دو استراحتگاه در دسترس هستند در صورتی که افراد به یک لحظه استراحت از تحریک حسی نیاز داشته باشند. مکان‌ها عبارتند از سالن نگهبان، کابانای در فضای باز، سالن امپریال کلاب و سالن تئاتر زیر آب باشگاه کاوشگران در آتلانتیس، پالم، و سالن کلوپ سلطنتی، کابانای در فضای باز، سالن ضیافت مجلس سلطنتی، و سالن کاوشگر باشگاه در آتلانتیس رویال.
  • میهمانان همچنین می توانند از طریق یک پرس و جو و درخواست های ویژه ارائه کنند فرم آنلاین در وب سایت آتلانتیس دبی قبل از بازدید از مقصد.

با تکمیل برنامه CAC، آتلانتیس دبی به عنوان بخشی از یک طرح گسترده تر وزارت اقتصاد و گردشگری (DET) برای تبدیل شدن به اولین مقصد تایید شده اوتیسم (CAD) در نیمکره شرقی، به پیشروی کمک می کند.

در طول ماه جهانی اوتیسم در آوریل امسال، آتلانتیس دبی از افراد مصمم دعوت می کند تا در برنامه دسترسی رایگان مقصد برای پارک آبی Aquaventure و آکواریوم The Lost Chambers شرکت کنند. دو بلیط رایگان برای پارک آبی Aquaventure و آکواریوم The Lost Chambers برای یک فرد مصمم و یک مراقب با ارائه کارت شناسایی معتبر در میدان فروش بلیط در دسترس است. دو مهمان همراه نیز بلیط ورودی 50 درصد تخفیف دریافت خواهند کرد.

مقالات مرتبط

Amilla Maldives به اولین اقامتگاه دارای گواهی IncluCare در جهان تبدیل شد

Joby برای راه اندازی خدمات تاکسی هوایی در امارات متحده عربی

مجموعه دورچستر اولین هتل در خاورمیانه را افتتاح کرد

اولین ویلای شناور به عنوان بخشی از کاخ شناور کمپینسکی افتتاح شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *