دسته‌بندی نشده

گزارش مشاور: هتل چهار فصل یک خیابان دالتون ، بوستون

Robyn Knable-Potter ، مالک و رئیس جمهور سفر رابین پاتر، بیش از 30 سال مشاور سفر لوکس بوده است. هنگامی که بیماری همه گیر توانایی وی در سفر به دنیا را متوقف کرد ، او با یک فرصت سریع سفر به بوستون را از دست داد. گزارش اوست.

بیش از هفت ماه بود که من به جایی فراتر از خانه و ساحل جرسی سفر نکرده بودم. بنابراین ، هنگامی که فرصتی پیش آمد که من می توانم ارشد دبیرستان خود را به یک سفر جاده ای به بوستون برسانم تا بهترین گزینه های او برای دانشگاه را برای سال آینده ببینم ، من هیجان زده شدم. من بی صبرانه منتظر یک سفر ، هر سفری ، هرجایی بودم! و می توانم صادقانه بگویم که بوستون ناامید نشد.

از همان لحظه ورود به فرودگاه فیلادلفیا ، دوباره احساس زنده بودن کردم و آنچه را که به بهترین وجه انجام می دهم انجام می دهم. فرودگاه بسیار امن و ایمن بود و پرواز هواپیمایی آمریكا نیز كه همه ماسك بر روی آن می زدند ، احساس كرد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

در بدو ورود به فرودگاه بوستون لوگان ، تمام تجربه از فرود تا رسیدن به منطقه جدید Uber / Lyft در ترمینال B ، احساس آرامش را در من پر کرد. از آنجا ، یک ماشین سریع به هتل ما می رسید ، کاملاً جدید هتل چهار فصل یک خیابان دالتون، یک آسمان خراش 61 طبقه در قلب Back Bay. این خاصیت دیدنی و جذاب Virtuoso Crème de la Crème در خط افق جدید بوستون است. مهم نیست که طی چند روز آینده به کدام سمت سفر کنیم ، همیشه می توانیم “خانه” خود را در آسمان ببینیم.

ما در یک سوئیت طبقه هجدهم اقامت داشتیم که مناظر چشمگیر و امکانات رفاهی با تکنولوژی پیشرفته را ارائه می داد. این هتل مدرن و شیک همچنین دارای یک مجموعه هنری است که با بسیاری از موزه ها و گالری های کوچک رقابت می کند. همچنین استخر سرپوشیده ، اسپا و رستوران معروف زوما در ملک موجود است. (واقعیت جالب: اولین باری که در زوما ناهار خوردم ، ماههای زیادی بود که در لندن ، هنگامی که از پسر بزرگم که در خارج از کشور تحصیل می کرد دیدار کردم).

این هتل دارای دو رستوران از جمله رستوران معروف ژاپنی ، زوما ، و یک بار است. همچنین غذاخوری در اتاق نیز ارائه می شود.

همانطور که کیف هایمان را انداختیم و با سرعت به زمین برخورد کردیم ، دیدیم بوستون شهری کاملاً قابل پیاده روی است. در این اواخر روز زیبای تابستان ، ما به سمت دانشگاه بوستون آن سوی رودخانه چارلز حرکت کردیم. تعداد زیادی از مردم در این مکان حضور داشتند ، یا در کنار پارک مانند پیک نیک می رفتند یا در حال دویدن ، آهسته دویدن یا پیاده روی بودند.

سپس برای بازدید متوقف شدیم هتل الیوت در خیابان مشترک المنافع. این ملک جذاب بوتیک که یکی از اعضای هتل های ترجیحی است ، یک گزینه ایده آل برای مشتریانی است که به دنبال مکانی عالی اما نه چندان گران هستند.

از آنجا به سمت خیابان نیوبری حرکت کردیم و در آنجا با یک کافه کوچک و عالی ، The Bittersweet Shoppe مواجه شدیم که خوشمزه ترین غذا و دسرها را داشت. ما آنقدر این کافه جذاب را دوست داشتیم که صبح روز بعد برای صرف صبحانه برگشتیم. قبل از اینکه به هتل برگردیم ، در فروشگاه های نیوبری گشت زدیم. تعدادی گالری دوست داشتنی و بوتیک کوچک وجود داشت.

به توصیه دوست من و تماس با فروش ، استفان هاوسمن در Four Season ، در SRV در خیابان کلمبوس ناهار خوردیم. در حدود 15 دقیقه پیاده روی از هتل ، این بار شراب ایتالیایی باید از آنجا بازدید کنید زیرا ماکارونی و غذاهای کوچک شگفت انگیز سرو می کند.

در روز دو ، ما یک ضربان را از دست ندادیم ، زیرا یک بار دیگر به پیاده روهای بوستون برخورد کردیم ، این بار برای دیدن دانشگاه شمال شرقی. از آنجا به سمت پارک فنوی حرکت کردیم. هرگونه سفر به بوستون بدون بازدید از خانه با قدمت بیش از یک قرن Boston Red Sox ناقص خواهد بود. در مرحله بعد ، ما از بازار Faneuil Hall بازدید کردیم ، مکانی عالی برای توقف و تماشای جمعیت و مجریان خیابانی در حالی که از برخی از رول های خرچنگ معروف و گوشت صدف آنها لذت می برید.

Four Seasons Hotel One Dalton Street در یک برج 61 طبقه واقع شده است و مناظر خارق العاده ای از شهر را ارائه می دهد.

بعداً ، وقتی در مرکز احتیاط متوقف شدیم ، دوباره در قلب خرید بودیم. ما ژله ای را در Eataly معروف خوش آمدیم و لذت بازدید از نام تجاری جدید را داشتیم ماندارین شرقی همسایه همچنین یک دارایی Virtuoso ، در بین هتل های مجلل نامی نمادین است.

من از یک گروه طولانی غذاخوری ، عضوی از انجمن آشپزی Virtuoso و همچنین هستم عطر و طعم مجله مشاوره سفر مجله ، بنابراین طبیعی بود که راه خود را از طریق بوستون بخوریم. آخرین شام را در یک رستوران شگفت انگیز tapas اسپانیایی به نام Toro Boston در South End خوردیم که بسیار عالی بود.

در طول اقامتمان در بوستون ، ما کاملاً ایمن احساس می شدیم زیرا آنها پروتکل های بسیار سختگیرانه ای دارند و هر کجا که می رفتیم ، همه را ماسک می دیدیم ، حتی در خیابان.

من اکیداً توصیه می کنم در آینده نزدیک به بوستون سفر کنید زیرا زمان شاخ و برگ درختان پاییز است که دیدن آن بسیار دیدنی است. نمی توانم صبر کنم تا برنامه سفر بعدی ام را که احتمالاً ماه آینده به مکزیک خواهد بود ، برنامه ریزی کنم. با ما همراه باشید

مقالات مرتبط

مجموعه Mayflower Inn & Spa، Auberge Resorts از طراحی مجدد رونمایی می کند

ماندارین شرقی ، بوستون در آوریل 2020 بازسازی را انجام می دهد

Just Back: مسافرخانه چاتم بارز

به روز رسانی در مورد بازسازی Langham Boston

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *