دسته‌بندی نشده

خوش آمدید: با رابرت ویتفیلد ، مدیر منطقه ای انگلیس و مدیر کل ، دورچست ، گپ بزنید

نظارت بر یکی از شاخص ترین هتل های لندن ، دورچستر در پارک لین ، و املاک خواهر آن در آن طرف خیابان ، 45 پارک لین، و همچنین همتای حومه ، پارک کوورث در ویندزور ، رابرت ویتفیلد نبض خود را در مورد چگونگی هدایت صنعت مهمان نوازی انگلستان در COVID-19 نشان می دهد. خبرنگار لندن ، امیلی گلدفیشر ، حالا که هر سه نفر موفق به دریافت او شده بودند مجموعه Dorchester خواص پس از قفل در انگلستان بازگشایی شده است

اول ، قفل هتل ها چگونه بود؟

ما از رهنمودهای دولت انگلیس پیروی کردیم و در ماه مارس تعطیل شدیم. ما توانستیم پارک Coworth در حومه شهر را زودتر از تابستان نسبت به اینجا در لندن بازگشایی کنیم. خوشحالیم که می گوییم تمام کارمندان خود را در طول شرکت در حین قفل حفظ کرده ایم. این مردم هستند که جادو می کنند و اولویت ما این است که آنها را به کار مشغول کنیم. دولت انگلستان به ما كمك كرد ، كه بسیار عالی بود ، اما در مواردی كه كمتر از حقوق معمول بود ، ما كارمندان را در ردیف بالاتر قرار می دادیم تا حقوق كامل آنها را پرداخت كنند.

حالا که همه جا را دوباره باز کرده اید ، وضعیت چگونه است؟

کارکنان ما از بازگشت خود بسیار هیجان زده شده اند و ما سعی می کنیم تا حد ممکن شرایط را طبیعی نگه داریم: بدون برچسب و حداقل علامت گذاری. تمام راهنماییهای فاصله از طریق کارکنان مستقر در هتلها و آسانسور انجام می شود. این به خوبی کار می کند – ما فاصله اجتماعی را حفظ می کنیم. در برخی مناطق ، کارمندان دستکش و برخی سرورهای غذا و نوشیدنی ماسک استفاده می کنند. بنابراین ، در حالی که پروتکل های دولت را دنبال می کنیم ، موفق شده ایم این کار را به روشی محتاطانه انجام دهیم. همچنین ، مهمانان هم اکنون آن را دریافت می کنند ، بنابراین مدیریت آن بسیار آسان است. من حدس می زنم بزرگترین و مشهودترین تغییر این است که ما در همه جا ضد عفونی کننده دست داریم!

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

اشغال چگونه است؟

بستگی دارد در حومه شهر ، پارک کوورث بهترین آگوست تاریخ هتل را داشته است. پاییز کاملاً رزرو شده است و ما انتظار داریم در آخرین لحظه رزرو کنیم ، اگرچه در حال حاضر برای کریسمس رزروهای زیادی انجام داده ایم. مردم می خواهند جشن بگیرند اما همچنان نگران محدودیت های قرنطینه هستند که همیشه در حال تغییر است. بیشتر رزروها طی 28 روز انجام می شود. الگویی معکوس در شهر مشاهده کرده ایم ، هتل ها آخر هفته ها شلوغ تر هستند و میهمانان انگلستان برای جشن ها یا لذت بردن از لندن رانندگی می کنند.

شما اخیراً چندین مورد تغییر در مواد غذایی و آشامیدنی را اعلام کرده اید ، آیا این امر به دلیل COVID-19 بوده است؟

نه ، این فقط اتفاقی است اما ما یک سرآشپز اجرایی “جدید” در ماریو پررا داریم ، که در واقع بیش از 18 سال پیش برای اولین بار به The Dorchester پیوست و از رتبه های آشپزی بالا رفته است ، و اخیراً مستقیماً زیر نظر استاد قبلی اش استفان ترپ کار می کند. در نقش جدید خود به عنوان سرآشپز اجرایی ، ماریو مسئولیت نظارت بر تیپ بیش از 100 سرآشپز را در شش آشپزخانه دورچستر دارد ، با سرویس دادن The Grill ، The Promenade ، The Bar ، غذاخوری خصوصی و مراسم ، غذاخوری داخل اتاق و Spatisserie در The آبگرم دورچستر. بیش از 45 پارک لین ، جیمی شیرز به عنوان سرآشپز اجرایی پیوست ، و نظارت بر مسیر آشپزی هتل ، از جمله رستوران معروف ولفگانگ پاک در 45 پارک لین برش دهید. در حال حاضر ، ما به عنوان بهترین استیک در لندن شناخته شده ایم ، جیمی برای تهیه غذاهای محلی تهیه شده با تأکید بر ماهی از شهر محل تولد خود در دوون ، و همچنین برجسته سازی غذاهای گیاهی و گیاهخواری ، منوی CUT را توسعه می دهد ، و همچنین باعث افزایش بیشتر هتل می شود. تعهد به تولید با کیفیت.

وضعیت رستوران ها چطور است؟

واقعاً خوب ، در واقع – مردم می خواهند بیرون بروند و غذا بخورند! ما اخیراً تراسهای جدیدی را در دو Dorchester و 45 Park Lane افتتاح کرده ایم که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. چین تانگ از ژوئیه ، سه ستاره میشلن ، باز است آلن دوکاس برای ناهار و شام افتتاح شده است ، و ما فقط دوباره باز کردیم گریل. همیشه محبوب ما چای بعد از ظهر دوباره در حال حرکت است. ما حتی یک “واگن برقی” بسیار تعاملی با مجموعه ای از سنگهای مربا و مربا خانگی که در لابی قرار دارند اضافه کرده ایم. مهمان ها آن را دوست دارند. همچنین ، از آنجا که راهنمایی های دولت هنوز عروسی و تشریفات مذهبی را برای حداکثر 30 مهمان مجاز می داند ، ما کاملاً مشغول انجام جلسات کوچک در فضاهای مراسم خود بوده ایم.

آیا آبگرم را در The Dorchester باز کرده اید؟

بله ، آبگرم و سالن بدنسازی با قرار ملاقات ، بیشتر برای مهمانان هتل ، بازگشایی شده است ، اگرچه اعضای محلی نیز در آنجا هستند. پروتکل برای تمیز کردن بین هر مهمان است ، که تا کنون به خوبی کار می کند. ما افراد محلی را دیده ایم که برای انجام ماساژهای صورت و ماساژ در حال آمدن هستند ، بنابراین تجارت در آبگرم در حال افزایش است. در عرض چند هفته ما یک مرکز آبگرم 10 هزار فوت مربعی جدید در 45 پارک لین ، در رابطه با 24 محل اقامت جدید پارک مایفیر ، که در مجاورت هتل ساخته شده اند ، افتتاح خواهیم کرد. آبگرم با امکانات عالی و فوق العاده با یک سالن ورزشی عالی 2250 فوت مربع ، استخر شنای گرم 20 متری (65 فوت) ، اتاق های سونا و بخار مجزا ، آب درمانی و آموزش شخصی است .

چه چیز دیگری جدید است؟

ما در تلاش هستیم تا هتل برای مهمانانی که به لندن می آیند تعاملی تر باشد. ما چند تجربه جدید “در پشت صحنه” از تورهای تاریخی پیاده روی Mayfair با مسئول بازاریابی ، تا شام های شراب منحصر به فرد ، کلاس های آشپزی با سرآشپزها و حتی دوره های کوچک تزیین گل با گل فروشی داخلی فیلیپ هاموند را اضافه کرده ایم.

برای س inquال در مورد رزروهای VIP در مجموعه Dorchester Collection UK ، به آلیسون رادرفورد ، مدیر فروش منطقه ای ایمیل بزنید [email protected]

مقالات مرتبط

هتل های فرانسه و ایتالیا از مجموعه Dorchester بازگشایی شده اند

برنامه سفرهای کمپینسکی در اولین سفر خواهر هتل Roadtrip است

سه هتل در اروپا به هتل های کوچک لوکس جهان ملحق می شوند

اولین تجربه های جشن اولین بخش Homestay را آغاز می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *