دسته‌بندی نشده

کلبه های Nantucket در حوضه قایق برای رونمایی از ظاهر جدید در ماه آوریل

کلبه ها در حوضه قایق نانتاکت در 11 آوریل 2024، یک بازسازی شش ماهه و چند میلیون دلاری را رونمایی خواهد کرد. آدری استرک، طراح مستقر در نانتاکت، با تکیه بر گذشته دریانوردی جزیره و نفوذ کواکر، جان تازه ای به 29 کلبه، که در کنار بندرگاه در امتداد ساحل قرار دارند، بخشیده است. از حوضه قایق نانتاکت.

29 اقامتگاه با سبک جداگانه از نام کشتی های شکار نهنگ در دهه 1700 الهام گرفته شده است. کلبه‌های Woof، مجموعه‌ای از 12 اقامتگاه، همچنان برای کسانی که با حیوانات خانگی سفر می‌کنند در دسترس خواهد بود. از کلبه‌های استودیویی گرفته تا اتاق‌های زیر شیروانی سه‌خوابه در سطوح تقسیم‌بندی شده، اقامتگاه‌های تاریخی بدون تغییر جزئیات اصلی‌شان، از جمله تیرهای سقف طاق‌دار و پلان‌های جداگانه طبقه، بازسازی خواهند شد.

همه کلبه ها دارای آشپزخانه کامل هستند
(کلبه ها در حوضه قایق نانتاکت)

همه کلبه ها دارای آشپزخانه کامل هستند و اکثر آنها دارای عرشه خصوصی در فضای باز هستند. این اقامتگاه ها دارای پالت رنگی آبی اقیانوسی، خاکستری مه آلود و سفید خواهند بود. نورپردازی در قفس، نمودارهای دریایی Nantucket، ابزار فشارسنج برنجی، جزئیات طناب و جوت در اثاثیه و فرش، به علاوه وسایل بافته شده دوزی از جذابیت دریایی معاصر را القا می کند.

مجموعه گسترده‌ای از آثار هنری، شامل قطعات سه‌بعدی گره‌های دریایی قاب‌بندی‌شده، همراه با آثار دیگری که توسط صاحبان هتل انتخاب شده‌اند نیز در سراسر اقامتگاه‌ها نمایش داده می‌شوند.

RENDERING_The Cottages at Nantucket Boat Basin_Living Room
هال
(کلبه ها در حوضه قایق نانتاکت)

مهمانان به دوچرخه های اولویت دار، میله های ماهیگیری کودکان، قرقره ها و تورها و همچنین شاتل های رایگان به ساحل دسترسی خواهند داشت. حیوانات خانگی از خدمات VIP با تخت، سبد خوش آمدگویی از خوراکی ها و اسباب بازی ها و برچسب های حیوان خانگی شخصی برخوردار می شوند. برای توصیه‌هایی در مورد حیوانات دوست‌دارترین فعالیت‌های جزیره – از جمله بهترین مکان‌ها برای دویدن رایگان و بازی کردن – میهمانان می‌توانند به بیلی محلی، یک آزمایشگاه سیاه/اسپانیل بریتنی ایمیل بزنند. [email protected].

معامله: برای جشن بازسازی، ملک کلبه های دو خوابه را به قیمت یک کلبه یک خوابه ارائه می دهد. قیمت کلبه دو خوابه از 310 دلار برای هر شب شروع می شود. برای اقامت بین 11 آوریل تا 11 ژوئن و بر اساس در دسترس بودن معتبر است.

مقالات مرتبط

نانتاکت فیل سفید در ماه مه بازسازی می شود

هتل‌ها و استراحتگاه‌های نوبل هاوس مسافرخانه چتم کیپ کاد را خریداری می‌کند

ماندارین اورینتال، بوستون استراحتگاه های سلامتی جدیدی را راه اندازی می کند

Chatham Bars Inn “بهترین فرار از کیپ تا کنون” را معرفی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *