دسته‌بندی نشده

سرآشپز سوم در استراحتگاه در Paws Up نامزدی جیمز ریش را به دست می آورد

استراحتگاه در Paws Up در مونتانا اکنون سه سرآشپز نامزد شده توسط بنیاد جیمز بیرد در کارمندان خود حضور دارند. این نامزدی شهرت مزرعه 37000 هکتاری متعلق به خصوصی را به عنوان یک مقصد ترجیحی آشپزی در غرب ایالات متحده با هفت گزینه غذاخوری خود تقویت می کند. در داخل The Resort at Paws Up، تجربه مخصوص بزرگسالان آن، o سبز است. براندون کانینگهام، سرآشپز اجرایی آن که در سال 2021 شروع به کار کرد، آخرین نامزدی بنیاد جیمز بیرد را در بخش بهترین سرآشپز: کوهستان به دست آورد.

رویکرد سرآشپز اجرایی براندون کانینگهام به منوی مزه در رستوران با امضای سبز o’s، Social Haus، نمایانگر فلسفه آشپزی “بی منیت” او است. سرآشپز از شب قبل منوهای غذایی خود را تنظیم می کند، بنابراین مهمانان هرگز واقعاً نمی دانند که چه سورپرایزی برایشان پیش خواهد آمد.

در Paws Up، کریستل سوئنسون، سرآشپز اجرایی قنادی، دو بار در نیمه نهایی بنیاد جیمز بیرد برای سرآشپز برجسته قنادی، در کنار کانینگهام در Social Haus در سال 2021 و همچنین در رستوران‌های Crawford & Sons در رالی، NC کار می‌کند. از ساختارشکنی s’mores به خلق چیپس و دیپ استادانه، گرفته تا بستنی غنی از بافت با رنگ‌های تند و طعم‌های گیاهی، آنهایی که دندان شیرین دارند، مطابقت خود را پیدا کرده‌اند.

در حال حاضر مدیر کل غذا و نوشیدنی در استراحتگاه در Paws Up، سانی جین در ابتدا به عنوان یک سرآشپز اجرایی پیوست. او نامزدی جیمز ریش خود را از رستوران جوری در آلیسون اینن و اسپا در دره ویلامت به ارمغان آورد. چیزی که او را به مونتانا کشاند، سادگی مقصد و چالش تسلط بر غذاهای آن بود.

میهمانان می‌توانند غذاهایی را که هر یک از این سرآشپزها و همتایانشان در طول سال درست می‌کنند، در بسیاری از رستوران‌های موجود در محل امتحان کنند – از خانه اجتماعی مخصوص بزرگسالان در سبزه تا غذاخوری‌های سنتی خوب غربی در Pomp، که خودمانی‌تر است. کرایه در Tank and Trough، و گزینه‌های فصلی مانند پخت و پز با آتش زنده در شید، غذاخوری محبوب کمپ گلمپینگ، و پاپ‌آپ‌های آشپزی در فضای باز، باربیکیو در The Yard و Chuck Wagon Dinners.

رویدادهای آشپزی 2024

بازدیدکنندگان همچنین می توانند شاهد همکاری این سرآشپزها با استعدادهای آشپزی از سراسر کشور در طی سه رویداد آشپزی باشند. چه جشن بهاری زنان نیرومند در آشپزی باشد و چه در اواخر تابستان از بهترین استعدادهای آشپزی کشور، افراد غذاخور و جویندگان ماجراجویی می توانند استعدادهای این سرآشپزها را از طریق برنامه های غذاخوری که در تمام طول سال در مزرعه برگزار می شود، بچشند. رویدادها عبارتند از:

The Wonder Women of Food & Wine (26-28 آوریل 2024) – مهمانان این فرصت را خواهند داشت که از هنر سرآشپزها بنوشند و نمونه آن را بچشند، سپس داستان ها، نکات و ترفندهای سفرها و موفقیت های آشپزی خود را بیاموزند. Krystle Swenson، سرآشپز اجرایی Paws Up، با سرآشپزهای مهمان از جمله سرآشپز Duskie Estes of Farm to Pantry، سرآشپز Crista Leudtke از boon eat + drink، و پشتیبانی استاد ساملی از جون رودیل آستین همراه شده است.

Master Grillers مونتانا (24-27 مه 2024) – امسال، Paws Up استادکاران زن گودال را به نمایش می گذارد که مهارت های خود را با غذاهای کبابی از مزرعه تا میز همراه با نوشیدنی های صنایع دستی محلی به نمایش می گذارند. علاوه بر BBQ، این رویداد موسیقی زنده، فعالیت های خانوادگی و ماجراجویی در فضای باز در بیابان مونتانا ارائه می دهد. سرآشپزهای مهمان شامل سرآشپز Megan Day of Burnt Finger BBQ، سرآشپز اریکا بلر رابی از Blue Smoke Blaire، سرآشپز ارین اسمیت از Feges BBQ و سرآشپز لی آن ویپن هستند.

Master Chefs مونتانا (30 اوت تا 2 سپتامبر 2024) – اوایل پاییز در مونتانا مقدار زیادی مواد تازه را به ارمغان می آورد که Paws Up هر سپتامبر در این رویداد جشن می گیرد. در آخر هفته روز کارگر، سرآشپزهای میهمان غذاهای خلاقانه آمریکایی را آماده می‌کنند که طعم‌های فصلی را به نمایش می‌گذارد و با شراب‌ها و نوشیدنی‌های صنایع دستی محلی تکمیل می‌شود. موسیقی زنده آهنگ را تنظیم می کند و مهمانان می توانند در گشت و گذار در فضای باز در بیابان مزرعه اشتها را افزایش دهند.

مقالات مرتبط

قطار شراب دره ناپا “چشیدن روی ریل” را گسترش می دهد

در لس آنجلس … با یک نوجوان

Four Seasons New Orleans از تجربه آشپزی جدید خود رونمایی کرد

Sneak Peek: Ranch Hudson Valley, New Wellness Retreat در نیویورک

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *