سفرهای دریایی

آنانتارا راهی هلند می شود

Anantara Hotels، Resorts & Spas پاییز امسال اولین ملک خود را در هلند افتتاح می کند. این ملک موجود در میدان دام در قلب آمستردام واقع شده است و در حال حاضر با عنوان NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky که بیش از 155 سال سابقه دارد در حال فعالیت است. محله های موزه و خرید در آستانه خانه است ، و این پایگاه خوبی برای کاوش در گنجینه های پایتخت است.

پیش از بازسازی نام تجاری (زمانی که دوباره باز شود) هتل آنانتارا گراند هتل کراسناپولسکی آمستردام) ، هتل از جمله برخی از اتاقها و سوئیتهای مهمان نوسازی نرم خواهد کرد. یک باغ و همچنین یک اسپا و سالن ورزشی جدید به آن اضافه خواهد شد. اقامتگاه های برتر در هتل 402 کلیدی ، سوئیت ریاست جمهوری دو خوابه ، 1000 فوت مربع و سوئیت رویال 1600 فوت مربع ، مشرف به کاخ سلطنتی آمستردام خواهد بود.

قدمت این ساختمان به سال 1866 برمی گردد ، زمانی که آدولف ویلهلم کراسناپولسکی ، خیاط لهستانی ، قهوه خانه ای کوچک را در مکانی که اکنون Grand Hotel Krasnapolsky است افتتاح کرد. با افزایش محبوبیت ، او اتاق هایی را برای اجاره اضافه کرد و بعداً آن را در یک هتل مدرن با تمرکز آشپزی مجزا بازسازی کرد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

با امضای سرآشپز میشلن سه ستاره Jacob Jan Boerma ، اتاق سفید غذاهای مدرن و تصفیه شده را به نمایش می گذارد که فقط از مواد تازه هلند استفاده می کند. Grand Café Krasnapolsky مجموعه ای از غذاهای کلاسیک با پیچ و تاب مدرن را برای تکمیل منظره از میدان Dam ارائه می دهد ، در حالی که نوار برنده جایزه ، The Tailor ، کوکتل های سفارشی و سفارشی سرو می کرد. منو و دکوراسیون توسط میکسولوژیست مشهور و “بهترین متصدی بار هلندی 2019” جیمز چایب انجام می شود.

هنگامی که در اواخر سال افتتاح شود ، اسپای Anantara جدید ، واقع در مقابل باغ تابستانی ، دارای سه اتاق درمان تخصصی ، یک سونا و سونای مادون قرمز و یک همام خواهد بود. هتل آنانتارا گراند کراسناپولسکی قادر به برگزاری رویدادهایی از 10 تا 1500 نفر خواهد بود. Wintergarden ، یک باغ داخلی با پوشش شیشه ای قرن نوزدهم ، انتخاب عروس بسیاری در طول سال ها بوده است. همچنین تنظیم صبحانه هتل ها است.

واقعیت جالب: Anantara Grand Hotel Krasnapolsky اسکله اختصاصی مخصوص قایق ها را در کانال Oudezijds Voorburgwal دارد. همچنین این فرودگاه تنها 25 دقیقه رانندگی با فرودگاه بین المللی اسکیپول فاصله دارد و ایستگاه مرکزی آمستردام تنها 5 دقیقه با آن فاصله دارد.

نکته: Anantara در اواخر امسال با تغییر نام تجاری دو هتل دیگر در ایتالیا و مجارستان – Anantara Palazzo Naiadi Rome و Anantara New York Palace Budapest ، به توسعه خود در اروپا ادامه خواهد داد و در Q4 2021 به این برند پیوستند.

مقالات مرتبط

اولین بار در ویلا های آنانتارا کیهاوه مالدیو تجدید نظر شده در استخرهای تجدید نظر شده

رکاب زدن از طریق آمستردام

آنانتارا پس از Resort Rebrand به دبوت در سیشل

Rosewood Amsterdam ، یازدهمین برند در اروپا است که در سال 2023 افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *