سفرهای دریایی

مبدا نقره ای در سال 2021 سفرهای پیشرفته گالاپاگوس را تجربه می کند

سفرهای دریایی Silversea بازگشت خود را به خدمات در اعلام کرد جزایر گالاپاگوس با 100 سرنشین جدید مبدا نقره ای ، که وارد شد سان کریستوبال در تاریخ 30 آوریل

کشتی اعزامی فوق العاده لوکس ، از 19 ژوئن 2021 ، یک فصل آغازین سفر را در پیش خواهد گرفت. فعالیت در تمام سال در جزایر گالاپاگوس ، مجموعه کامل و بالکن مبدا نقره ای همچنین سفرهای تازه بهبود یافته با تجربیات جدید را ارائه می دهد.

بازگشت به سرویس

همه مبدا نقره ای مهمانان و خدمه باید اثبات واکسیناسیون کامل COVID-19 را داشته باشند. این الزام اجباری بخشی از یک مجموعه جامع و چند لایه پروتکل های دارای پشتوانه علمی است که توسط Silversea برای حفاظت از سلامتی و ایمنی مهمانان ، اعضای خدمه و جوامع بازدید شده توسط Silversea تصویب شده است.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

“ما که فوق العاده سخت روی برنامه بازگشت سالم به خدمات خود کار کرده ایم ، خوشحالیم که به لحظه ای می رسیم که خانواده بزرگ ما در دو کشتی جدید ما جمع می شود ، مبدا نقره ای و ماه نقره ای، “می گوید روبرتو مارتینولی ، رئیس و مدیر عامل شرکت Silversea.

صحبت کردن به طور خاص در مورد عملیات گالاپاگوس برای مبدا نقره ای، “ما صمیمانه سپاسگزاریم از دولت اکوادور و شورای دولت گالاپاگوس برای همکاری مداوم و تمایل آنها برای استقبال از سفر به این مجمع الجزایر قابل توجه ، “خاطرنشان می کند Martinoli.

فرناندو دلگادو، معاون رئیس جمهور و مدیر کل ، Silversea Cruises اکوادور، می گوید خط اعزامی دو برنامه سفر جدید گالاپاگوس ایجاد کرده است که تجربه سفر دریایی را بهینه می کند و فرصت بیشتری را برای مهمانان برای مشاهده حیات وحش مجمع الجزایر فراهم می کند – همه چیز از پنگوئن های گالاپاگوس به لاک پشت های دریایی سبز ، ایگواناهای زمینی و دریایی ، کوسه های صخره ای سفید ، شیرهای دریایی گالاپاگوس و بسیاری از گونه های پرندگان.

برنامه های متناوب

Silver Silver Origin جدید Silversea از ژوئن با دو برنامه سفر پیشرفته در جزایر گالاپاگوس کار خواهد کرد. // عکس از Silversea Cruises

مبدا نقره ای با دو برنامه سفر متناوب که شامل پنج تماس اولیه از جمله جزیره سانتافه است ، حرکت خواهد کرد. همچنین هر برنامه سفر شامل تماس با جزایر معروف فرناندینا و ایزابلا و هر گزینه شامل گزینه های جدید ساحل خواهد بود.

برنامه سفر غربی از سان کریستوبال به بالترا: در برنامه سفر غربی ، مبدا نقره ای از سان کریستوبال حرکت خواهد کرد ، و به Kicker Rock ، Isla Bartolome ، Buccaneer Cove (سانتیاگو) ، Punta Vicente Roca (Isabela) ، Punta Espinoza (Fernandina) ، Tagus Cove (Isabela) ، Elizabeth Bay (Isabela) ، Post Office Bay (Floreana) تماس خواهد گرفت. ) ، Champion Islet (فلورینا) ، Punta Cormorant (فلورینا) ، Santa Cruz Highlands ، مرکز اصلاح نژاد Fausto Llerena در Puerto Ayora (سانتا کروز) ، Cerro Dragon (سانتا کروز) ، Isla Guy Fawkes و Bahía Borrero (سانتا کروز) ، قبل از ورود به بالترا.

برنامه سفر شمال مرکزی از بالترا به سان کریستوبال: مبدا نقره ای قبل از تماس با Daphne Major ، مراحل شاهزاده فیلیپ (Genovesa) ، خلیج داروین (Genovesa) ، سیمور شمالی ، خلیج Sullivan (سانتیاگو) ، Punta Mangle (Fernandina) ، Punta Moreno (Isabela) ، مرکز تولید مثل Fausto Llerena از Baltra عزیمت می کند. قبل از ورود به سن کریستوبال ، پورتو آیورا (سانتا کروز) ، ایسلا سانتافه ، خلیج (اسپانولا) ، پونتا سوارز (اسپانولا) ، مرکز اصلاح نژاد رودریگز (سان کریستوبال) و سررو بروخو (سان کریستوبال).

با حفظ برجسته ترین نکات اصلی در مسیر برنامه ریزی شده اصلی ، برنامه سفر پیشرفته شمال مرکزی تجربیات بیشتری را برای دوستداران پرندگان و طبیعت به شما معرفی می کند. میهمانان در Fernandina با لاک پشت های دریایی اسنورکل می کنند و در ایزابلا با Penguins نمادین Galapagos ملاقات می کنند اما از “جزایر پرندگان” Genovesa و Espanola و همچنین مقصد جدید جزیره سانتافه دیدن می کنند.

جزیره سانتافه خانه ایگوانای بومی است که در هیچ جای دنیا یافت نمی شود. نکته مهم دیگر Punta Mangle با حرا ، مزارع گدازه و Cormorants بدون پرواز است.

مارتینولی تأکید می کند که “تعداد کمی از مقاصد الهام بخش مسافران با زیبایی طبیعی منحصر به فرد مانند جزایر گالاپاگوس است.”

تجربه فوق العاده لوکس

مبدا نقره ای اولین کشتی جدیدی است که از زمان ورود خط لوکس به ناوگان Silversea پیوست گروه کارائیب سلطنتی. محصول فراگیر و فوق العاده لوکس گالاپاگوس شامل ویژگی های استاندارد زیر است:

  • پروازهای بین المللی رفت و برگشت ؛
  • پرواز رفت و برگشت بین سرزمین اصلی اکوادور و گالاپاگوس ؛
  • دو شب هتل قبل از سفر دریایی در کویتو ، اکوادور و یک هتل پس از کروز روزانه در گوایاکویل ، اکوادور ؛
  • تور “Quito by Night” ؛
  • نقل و انتقالات و حمل بار
  • پارک ملی و هزینه های مهاجرت ؛
  • یک تیم اعزامی بسیار واجد شرایط (که مهمانان خود را در خارج از خانه و سخنرانی در داخل هواپیما همراهی می کند)
  • با راهنمای زودیاک ، تورهای زمینی و دریایی و فعالیت های ساحلی.
  • یک کوله پشتی رایگان ، بطری آب ، ماسک غواصی و اسنورکل
  • استفاده رایگان از لباسهای شلوار و لباس بادی غواصی
  • سرویس باتلر در هر گروه مجموعه.
  • کمک هزینه های پردازنده ؛
  • چندین رستوران در فضای باز ، غذاهای متنوع و سرویس غذاخوری 24 ساعته در هتل.
  • نوشیدنی های داخل مجموعه و سرتاسر کشتی ، از جمله شراب های گازدار و منتخب ، نوشیدنی های عالی ، نوشابه و غیره. و
  • Wi-Fi نامحدود

سیلورسا گفت که به همکاری نزدیک با ارگان های حاکم و مقامات بهداشتی برای تنظیم اقدامات بهداشتی و ایمنی در صورت لزوم ادامه خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Silversea ، مراجعه کنید www.silversea.com.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *