سفرهای دریایی

Ritz-Carlton، Napes تحت بازسازی و گسترش قرار می گیرد

ریتز کارلتون ، ناپل بازسازی و گسترش خود را آغاز کرده است. در اوایل بهار اعلام شد ، هتل آنچه مهمانان از پیشرفتها انتظار دارند را نشان داد. توجه داشته باشید که 92 مکان اقامتی سوئیت لوکس جدید شامل 57 سوئیت اضافی و یک سالن کلوپ Ritz-Carlton و همچنین به روزرسانی در لابی ، فضاهای جلسات و رویدادها ، استخرها و تمام اتاقها و اتاقهای اتاق موجود وجود دارد.

معمار کوپر کر و شرکت طراحی پارکر تورس دیزاین در ایجاد فضاهای داخلی همکاری می کنند ، که دارای طلا و مرمر هستند و با رنگ خاموش کرم ، آبی ، سبز و خاکستری تکمیل می شوند. مهمانان همچنین می توانند از چوب نرم و مبلمان حصیری بافته شده انتظار داشته باشند.

اتاق ها و سوئیت های موجود مهمان در استراحتگاه مجدداً ارائه می شوند تا چیدمان های جادارتر ارائه شود ، در حالی که با طراحی مجدد حمام ، تجربه اتاق مهمان بالا می رود. در مورد لابی ، صندلی های اتاق نشیمن مدرن و یک نصب نور برجسته و برجسته در بالای نوار لابی دریافت می کند. سفر میهمانان از لابی تا پله بزرگ تا یک مکان پیچیده در سطح بین سطح ادامه خواهد داشت ، که طبق گفته هتل ، مقصدی برای گردهمایی ها و جشن های مختلف است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

میهمانان همچنین می توانند از نو طراحی رستوران سوشی استراحتگاه ، DUSK ، و تراس در فضای باز و همچنین تجربه ابتکاری جدید استخر و کابیناهای کنار استخر را داشته باشند.

نوسازی هتل ریتز کارلتون ، ناپل قرار است در دسامبر سال 2022 رونمایی شود. پس از اتمام ، هتل 4747 اتاق و اتاق سوئیت خواهد داشت.

مقالات مرتبط

Rancho Valencia Resort & Spa تحول آبگرم را اعلام می کند

افتتاحیه ریتز کارلتون مالدیو ، جزایر فاری از اول ژوئن

Resorts Florida: فرارهای مورد علاقه مشاوران سفر

دریاچه های ریتز-کارلتون اورلاندو ، گراند از 30 میلیون دلار رنو رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *