سفرهای دریایی

آزمایش های مهمان آسمان وایکینگ برای COVID مثبت است. همه دیگران منفی هستند

یک مهمان واکسینه شده در حال قایقرانی است آسمان وایکینگاست کروز فعلی در اطراف ایسلند از نظر COVID-19 مثبت است. وایکینگسفر دریایی یک هفته ای “زیبایی طبیعی ایسلند” در تاریخ 10 ژوئیه از ریکیاویک ، ایسلند به صورت رفت و برگشت حرکت کرد و وضعیت امروز هنگامی که کشتی در یک تماس بندری برنامه ریزی شده در سیددیجوردور بود ، ظاهر شد.

یکی از همکاران رسانه ای که با کشتی سفر می کرد به Travel Agent گفت که کاپیتان از طریق سیستم PA در مورد وضعیت به مهمانان اطلاع داده است ، گفت مقامات اجازه ماندن کشتی را نخواهند داد و این کشتی به بندر بعدی می رود. در حالی که بدون علامت است ، میهمان آزمایش مثبت اکنون در داخل کشتی جدا شده و تا پایان سفر دریایی در آنجا باقی می ماند ، وقتی که کشتی را از هواپیما پیاده می کند و برای باقی مانده از زمان لازم به قرنطینه می رود.

ردیابی تماس برای کشف این که این شخص با چه میهمانانی در کشتی تماس گرفته است ، انجام شد. جالب اینجاست که وایکینگ یک بند و “دیسک” منحصر به فرد دارد که میهمانان از آن استفاده می کنند. اگرچه به خودی خود میهمانان را ردیابی نمی کند ، اما اگر موقعیتی از این دست ایجاد شود ، خط یک روش فنی برای “ردیابی تماس” دارد بنابراین خط می داند که آیا میهمان آلوده در نزدیکی مهمان یا یکی دیگر از خدمه است یا خیر.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

این کار انجام شد و گزارش شده است که سایر مسافران کشتی – از جمله هر فرد در تماس با میهمان آلوده – منفی بوده اند.

وایکینگ روز چهارشنبه این بیانیه را صادر کرد: “ما می توانیم تأیید کنیم که یک مهمان نتیجه آزمایش مثبت مشکوک را ارائه داده است. پروتکل های جامع و پیشرفته ما دقیقاً همانطور که طراحی شده بودند کار کردند – برای تشخیص هر مورد احتمالی به طوری که بتوان آن را جدا کرد و یک زنجیره بالقوه انتقال می تواند بلافاصله متوقف شود

“نتیجه آزمایش مثبت مشکوک به عنوان بخشی از آزمایش PCR بزاق غیرتهاجمی مکرر و بسیار حساس ما بر روی همه مهمانان و خدمه رخ داده است. فرد یک میهمان کاملا واکسینه شده و بدون علامت است ، و اکنون آنها در انزوا هستند.

“سیستم ردیابی تماس پردازنده ما فعال شده است و دیگر هیچ نتیجه مثبت آزمایش مثبت وجود ندارد.”

این کشتی در حال حاضر از Seydisfjordur حرکت کرده است ، بنابراین برای هر گونه به روز رسانی با ما باشید

این مقاله در اصل در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

“فرارهای لوکس برمودا” جدید برای سمفونی کریستال اعلام شد

سفرهای Ponant ، Smithsonian در اولین سفر زمستانی 2022

Randall Soy به عنوان EVP برای سفرهای دریایی Regent Seven Seas کنار می رود

باد نقره ای Silversea برای تبدیل شدن به کلاس یخ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *