دسته‌بندی نشده

سه هتل جدید چشم انداز مهمان نوازی لوکس بوتان را بهبود می بخشد

بوتان از افتتاح سه هتل لوکس جدید خبر داد: میراث ژیوا لینگ، پماکو پوناخا و &Beyond River Lodge.

میراث ژیوا لینگ در دره پارو، 15 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی بوتان واقع شده است. این هتل دارای 45 سوئیت، استخر سرپوشیده، اسپا، حمام سنگ داغ در فضای باز و خانه مراقبه با منظره آشیانه ببر است. این هتل که از نظر طراحی سنتی اما از نظر راحتی مدرن است، در مورد آرامش در فضاهای بیرونی، دنج بودن در اطراف شومینه در بار، یا لذت بردن از یک وعده غذایی در یکی از رستوران ها است. این هتل همچنین دارای یک زیارتگاه بودایی است که از چوب بازسازی شده از یک صومعه 450 ساله ساخته شده است.

Pemako Punakha در دره Punakha در نزدیکی Punakha Dzong (کاخ شادی) قرار دارد. این هتل در کنار رودخانه مو چو واقع شده است و مساحت آن 30 هکتار است و دارای 21 ویلا با چادر استخر است. مهمانان می توانند در چهار فروشگاه و مکان های پیک نیک صمیمی غذا بخورند. میز سرآشپز طعم های فصلی هیمالیا را با انتخاب های کشاورزان محلی می بافد. این اسپا ریشه در Sowa Rigpa، هنر باستانی بوتان برای شفا دارد. هر مهمان با یک راهنمای / پیشخدمت اختصاصی جفت می شود. همانطور که مهمانان سفری متحول کننده را آغاز می کنند، راهبان بودایی و علمای مقیم الهام بخش درون نگری و تعادل هستند.

&Beyond River Lodge
(عکس از وزارت گردشگری – بوتان)

&Beyond Punakha River Lodge اولین ملک این برند در خارج از آفریقا و آمریکای جنوبی است. معماری آن که در سواحل رودخانه مو چو واقع شده است، تأثیرات بوتانی سنتی را با مهمان نوازی خاص برند &Beyond ترکیب می کند. این خانه با شش چادر مجلل صمیمی، یک سوئیت یک خوابه، و یک سوئیت خانوادگی دو خوابه که توسط شالیزارها و تپه‌های سرسبز احاطه شده است، افتتاح شده است. موقعیت اسپا در باغ پرتقال برای یوگا، ماساژ و غوطه ور شدن در حمام سنگ داغ ایده آل است. غذاهای محلی با الهام از مزرعه به چنگال، ترکیبی از طعم‌های بوتانی، هندی و اروپایی است. نوشیدنی‌ها را می‌توان هنگام غروب آفتاب روی پل معلقی که با پرچم‌های نماز پوشیده شده است میل کرد.

این هتل های پنج ستاره جدید به چشم انداز مهمان نوازی لوکس بوتان می افزایند که شامل Aman، Six Senses، Como، Bhutan Spirit Sanctuary، Gangtey Lodge، Pemako Thimphu، Le Meridien و Dusit نیز می شود.

مقالات مرتبط

این مجموعه لوکس در شهر تاریخی نارا ژاپن به نمایش درآمد

بوتان مشوق های گردشگری را گسترش می دهد. هزینه را 50 درصد کاهش می دهد

استایل با تاریخ در پارک رودخانه جایا هاوس، سیم ریپ ملاقات می کند

اکنون باز است: استراحتگاه و ویلا Anantara Koh Yao Yai

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *