دسته‌بندی نشده

استراحتگاه جدید Cabo Four Seasons

اگر معماران و طراحان کار خود را انجام داده باشند، شما احساس خواهید کرد که در حال قدم زدن در یکی از Pueblos Magicos مکزیک هستید. در عوض، شما وارد جدیدترین استراحتگاه Four Seasons در کشور خواهید شد.

در ابتدا قرار بود پاییز امسال افتتاح شود، Four Seasons Resort and Residences Cabo San Lucas در Cabo Del Sol– واقع در جامعه خصوصی کابو دل سول، در امتداد “راهروی طلایی” بین کابو سان لوکاس به سن خوزه دل کابو – به تاریخ افتتاحیه اوایل سال آینده چشم دوخته است. به‌عنوان دومین اقامتگاه این برند در کابو – پس از اولین فعالیت Four Seasons Resort و Residences Los Cabos در کاستا پالماس در کیپ شرقی شبه‌جزیره باجا در سال 2019، این ملک جدید ظاهری «هسیندای مدرن» با منظره مکزیک و مدیترانه خواهد داشت. فضایی با ۹۶ اتاق و سوئیت مهمان، به‌علاوه ۶۱ اقامتگاه، ویلا و املاک، همه با چشم‌انداز دریای کورتز.

به ما گفته می‌شود که استراحتگاه حس گرمسیری بیشتری نسبت به تم معمولی شیک صحرایی که در بیشتر هتل‌های لوس کابوس یافت می‌شود، خواهد داشت. مهمانان همچنین می‌توانند از سه استخر با منظره اقیانوس (شامل یک خانواده اختصاصی، بزرگسالان و استخر آبگرم)، اسپا و مرکز تناسب اندام Tierra Mar، سه رستوران و پنج بار، یک باشگاه کودکان، و یک ساحل قابل شنا استفاده کنند. می توانید از غواصی، ورزش های آبی و مشاهده نهنگ لذت ببرید – و این حتی به بازی گلف در کورس کابو دل سول طراحی شده توسط Tom Weiskopf اشاره نمی کند. گزینه دیگر برای گلف بازان، زمین گلف منحصر به فرد Jack Nicklaus Signature Cove Club است.

در سمت ناهار خوری، انتظار دو پاسگاه از ریچارد سندووال را داشته باشید که غذاهای آن شامل غذاهای مدرن و ساحلی مکزیکی، لاتین-آسیایی، پرو و ​​پان لاتین است.

مدیر کل ریچارد راب ([email protected]) به ویژه در مورد برنامه اقامتگاه هنرمند در استراحتگاه هیجان زده است، جایی که یک هنرمند محلی آثاری را خلق خواهد کرد که به حراج گذاشته می شوند. درآمد حاصل از آن به نفع جوامع یا مشارکت‌های محلی خواهد بود. مشاوران ممکن است با مدیر فروش راب جیمز تماس بگیرند ([email protected]) با پرس و جو

مقالات مرتبط

مکزیک: افتتاحیه هتل جدید

Riviera Maya’s Maroma، A Belmond Hotel، Reno گسترده را پرده برداری می کند

منوی اولیه فعالیت های عروسی چند روزه Velas Resorts

مونتاژ برای افتتاح دو استراحتگاه در ریویرا نایاریت در سال 2026

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *