دسته‌بندی نشده

جاواکارا مالدیو در 22 اکتبر 2023 افتتاح می شود

Crown & Champa Resorts اعلام کرد جاواکارا مالدیو، آخرین افتتاحیه در کارنامه خود. مجموعه این برند همچنین شامل جزیره خصوصی Kudadoo Maldives، Hurawalhi Maldives و Kagi Maldives Resort & Spa است. جاواکارا مالدیو در لاویانی آتول قبل از افتتاحیه خود در 22 اکتبر رزرو می پذیرد.

جاواکارا شامل دو جزیره به نام‌های Mabin و Dheru است که توسط یک راهروی خارجی به هم متصل می‌شوند. این هتل 290 ویلا دارد و با قایق تندرو 40 دقیقه از فرودگاه داخلی مادیوارو در لاویانی آتول یا با هواپیمای دریایی از فرودگاه بین‌المللی ماله فاصله دارد.

جاواکارا به عنوان یک استراحتگاه با تمرکز بر تجربه‌های خانوادگی و چند نسلی مدیریت خواهد شد.

Mabin دارای 202 ویلا است، در حالی که Dheru دارای 88 ویلا است که در مجموع 110 ویلا ساحلی، 90 ویلا با استخر ساحلی و 70 ویلا با استخر آبی را شامل می شود. این شامل 10 ویلا دو خوابه در مابین است که می تواند به یک اتاق دوقلو یا سه تخته برای گروه ها یا خانواده های بزرگتر تبدیل شود. علاوه بر این، در ورو، پنج ویلا سه خوابه با استخر ساحلی وجود دارد که حداکثر هشت مهمان را در خود جای می‌دهند. این ویلاها امکانات خواب انعطاف پذیری را ارائه می دهند و برای تعطیلات چند نسلی، خانواده های پرجمعیت، خانواده هایی که می خواهند پرستار بچه بیاورند یا برای دو خانواده که با هم تعطیلات می گذرانند ایده آل هستند. هر ویلا دارای یک تخت کینگ، عرشه آفتاب اختصاصی، تلویزیون 48 اینچی و حمام داخلی با دوش بارانی است.

رستوران Waves à la carte در جزیره Mabin غذاهای مدیترانه‌ای ارائه می‌دهد، در حالی که Aila بوفه‌های سرپوشیده و بیرون از خانه را در اتاق غذاخوری در فضای باز با ایستگاه‌های آشپزی زنده سرو می‌کند. Mabin همچنین دارای سه میله است.

میهمانان می توانند از غذاخوری به سبک بوفه در رستوران The Retreat در Dhru لذت ببرند یا از غذاهای آسیایی-اقیانوس آرام در Umi در وسط پلی که هر دو جزیره را به هم متصل می کند، استفاده کنند. در بار Blue Zone، مهمانان می‌توانند از نوشیدنی‌ها و منظره پانوراما لذت ببرند. علاوه بر این، مهمانانی که در Mabin یا Dheru اقامت می‌کنند، در رستوران‌های à la carte در هر دو جزیره پذیرفته می‌شوند.

دو اسپا سوله وجود دارد – یکی با هشت اتاق درمان دو نفره واقع در جنگل گرمسیری جزیره مابین، و دیگری با شش اتاق درمان و یک استراحتگاه یوگا در بالای تالاب جاواکارا. درمان‌ها شامل آیورودا و تجربیات سلامتی است که از تکنیک‌های ماساژ آسیایی و محصولات ارگانیک استفاده می‌کند. امکانات دیگر عبارتند از دو استخر بی نهایت کنار اقیانوس، استخر کودکان. مرکز تناسب اندام؛ زمین چمن مصنوعی فوتبال (فوتسال); زمین های پارویی، تنیس و بدمینتون؛ زمین والیبال؛ و یک زمین گلف نه سوراخ.

فعالیت‌ها شامل موج‌سواری، غواصی، کایاک‌سواری، غواصی، گلف، پارویی و مسابقات فوتبال در یک زمین بزرگ است. مهمانان همچنین این فرصت را خواهند داشت که در مرکز آموزشی پنج ستاره PADI در کنار جت اسکی، اسکی روی آب، ویک بوردینگ، کاناپه سواری، موج سواری، کایاک و قایقرانی کاتاماران، گواهینامه های خود را تکمیل کنند.

باشگاه کودکان جاوا برنامه‌ای ارائه می‌دهد که شامل فرصت‌های مینی گلف، فوتبال و تنیس پارویی، علاوه بر درمان‌های آبگرم مناسب برای کودکان، و کلاس‌های سوشی‌سازی و ماکت‌تل است. کودکان می توانند از طریق موسیقی، رقص، هنر و حتی نحوه ماهیگیری با استفاده از روش های سنتی مالدیو، فرهنگ مالدیو را بیاموزند. این استراحتگاه همچنین کارگاه های پایداری و جلسات اکتشاف اقیانوس را با متخصص زیست شناسی دریایی داخلی ارائه می دهد.

گزینه های جزیره Mabin از بسته همه جانبه تا غذای کامل، نیم تخته یا فقط تخت و صبحانه متغیر است. نرخ قبل از بازگشایی از 600 دلار در هر اتاق بر اساس دو نفره به صورت تخت و صبحانه شروع می شود.

Dheru یک فرار از جزیره کاملاً همه جانبه و صمیمی را ارائه می دهد. نرخ قبل از بازگشایی از 992 دلار در هر اتاق بر اساس دو نفر شروع می شود.

نرخ ویلاهای سه خوابه برای دوره افتتاحیه از 2400 دلار برای پنج نفر شروع می شود، با هزینه اضافی 692 دلار برای هر نفر اضافی در هر شب با حداکثر هشت نفر به صورت فراگیر.

مقالات مرتبط

Anantara برنامه CSR “دلار در ازای اعمال” را در سطح جهانی اجرا می کند

شرکای جوالی از مالدیو با دکتر باربارا استورم

اکنون باز است: لیلا آشتمودی، هتل راویز

ریتز-کارلتون در فوکوکای ژاپن به نمایش درآمد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *