تورها

رستوران Oblix، The Shard، لندن SW1

من آن را زمان بندی کردم. 15 ثانیه طول می کشد تا آسانسور The Shard، معروف ترین مجسمه مناره مانند لندن، به طبقه 32 برسد.

درها به فضای باز چوبی تیره باز می شوند و یک ورودی دنج به رستوران Oblix اشاره می کند، جایی که ناهار با مناظر وسیعی از لندن همراه است.

محیط در Oblix

رستوران اوبلیکس

از کنار آشپزخانه‌ها رد می‌شوید و ده‌ها سرآشپز را تماشا می‌کنید که کار خود را انجام می‌دهند – بسیار دیدنی. در نهایت، به دیوارهای چوبی تیره و صندلی‌های برنزه‌ای برنزه‌ای از رستوران آفتاب‌شوی شده که از پنجره‌های کف تا سقف در سراسر آن استفاده می‌شود، می‌رسید.

پرشور به طور قطع پر جنب و جوش و شادی آور است، و حس چیزی برای جشن گرفتن در هوا وجود دارد. ما در دو ساعتی که آنجا بودیم شاهد حداقل پنج جشن تولد بودیم.

غذا

هر شنبه و یکشنبه، Oblix West (شرق برای چای بعد از ظهر است) یک منوی برانچ ارائه می دهد که ترکیبی از کلاسیک های فصلی معاصر اغلب با یک پیچ و تاب جذاب است.

یک انتخاب سه طبقه وجود دارد: برانچ کلاسیک برای هر نفر 69 پوند با گزینه اضافه کردن شامپاین آزاد با 56 پوند اضافی برای هر نفر یا برانچ Limitless با قیمت 125 پوند برای هر نفر که شامل برانچ کلاسیک همراه با شامپاین، شراب و کوکتل بی حد و حصر است. و نوشابه های گازدار

من غذای کلاسیک را انتخاب کردم و فقط یک لیوان Prosecco به آن اضافه کردم. با این حال، من یک غذاخور هستم و از خوردن یک برانچ سخاوتمندانه که شامل پیش غذا، غذای اصلی و یک دسر عالی بود، لذت بردم.

کراکر سالمون و برنج

کراکر سالمون و برنج

پیش غذاها روی میز چکیدند و شامل یک سالاد کاسه ای بازار، یک براتا با زیتون و گوجه فرنگی Dotterini و یک تارتار ماهی تن بودند. و بیشتر بود. ماهی قزل آلا سرخ شده با کراکر برنج، جلبک دریایی و ترب اسب همراه بود و به دنبال آن صدف خشک کارلینگفورد و یک کوکتل میگو در یک لیوان کاهو نگینی و سس کوکتل تند سرو می شد.

چندین غذای اصلی وسوسه انگیز از ماهی، پاستا، گوشت و مرغ وجود داشت. من بین استیک فلفل و ماهی سیاه پاره شده بودم. استیک با تخم مرغ اردک، سیب زمینی سرخ شده و سس مایونز ترافل سرو می شود – بسیار وسوسه انگیز است، اما من در نهایت کاد سیاه را انتخاب کردم.

ماهی کاد انتخابی عالی بود، روی تخته سدر پخته شد و سپس قبل از رسیدن در قابلمه ای کامل با تخته، هنوز مرطوب، با پیاز ترشی و کمی طعم مرکبات، زیر کباب قرار داده شد. کاملا خوشمزه من لذت بردن از مرغ آبدار نیمه جوجه فرنگی که با لیمو، رزماری، سیر و یک طرف از با شکوه ترین پوره سیب زمینی سرو می شود را داشتم.

دسر در منوی کلاسیک هیجان انگیز است. یک چیزکیک خامه ای، یک تکه شکلات با کارامل نمکی، یک جفت ماکارون و بستنی. در واقع خیلی زیاد بود، اما فوق العاده بود.

حکم: غذای شگفت‌انگیز با مناظر واقعی در یکی از مکان‌های دیدنی لندن – چه چیزی را دوست ندارید؟ توصیه می‌کنم زمانی که چیزی برای جشن گرفتن دارید، یک پوز به همراه داشته باشید و برای تفریح ​​نامحدود به صبحانه بدون محدودیت بروید.

منوی Oblix را بررسی کنید اینجا.

شنبه و یکشنبه از ساعت 12 تا 15 در دسترس است

Oblix در THE SHARD
سطح 32، The Shard،
خیابان سنت توماس 31،
لندن SE1 9RY

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *