دسته‌بندی نشده

مسافرخانه بالای جزر و مد، کالیفرنیا، اکنون ماجراجویی های هواپیمای دریایی را ارائه می دهد

Inn Above Tide، یک هتل ساحلی در Sausalito، کالیفرنیا، با Seaplane و Aero Adventures – تنها فرودگاه پایه هواپیماهای دریایی در منطقه خلیج – شریک شده است تا بسته جدیدی را برای ارائه خدمات ارائه دهد.با من پرواز کن” پکیج، تور خصوصی یک ساعته با هواپیمای دریایی کالیفرنیای شمالی و اقامت یک شبه.

کاوش هوایی با صعود مهمانان به آسمان بالای شهرستان مارین آغاز می شود. خلبان نقش یک داستان نویس را بازی می کند و در حالی که مهمانان در حال عبور از مناظر هستند، قصه های گذشته و حال را می بافد. تپه‌های غلتان بر فراز سانفرانسیسکو با حکایات و بینش‌هایی جان می‌گیرند که روایت‌های پنهان آن‌ها را آشکار می‌کند. همانطور که آنها در امتداد Pt سر خوردن. در ساحل ملی ریس، مهمانان می توانند شاهد رقص بازیگوش گرازهای دریایی و حضور نهنگ ها در امتداد خط ساحلی باشند. سفر آنها را به نماد Pt هدایت می کند. فانوس دریایی Reyes و در ادامه در امتداد بزرگراه یک، مهمانان می توانند دروازه طلایی را ببینند.

سانفرانسیسکو خود را از منظری تازه نشان می‌دهد، زیرا مهمانان بر فراز سواحل و اسکله کریس فیلد اوج می‌گیرند. برای علاقه مندان به ورزش، خلبان دیدگاه هایی را ارائه می دهد که از پارک اوراکل، خانه غول های سانفرانسیسکو، در میان دیگر نقاط دیدنی قابل توجه، پرده برداری می کند. سپس پرواز با گردش در اطراف دو جزیره نمادین – آلکاتراز و جزایر فرشته – به اوج می رسد. با نزدیک شدن به پایان ماجراجویی، هواپیمای دریایی فرود می‌آید و آب‌های آرام خلیج ریچاردسون را سرازیر می‌کند. فرود در آب حس تازگی به کل تجربه اضافه می کند.

این هواپیمای دریایی حداکثر پنج مهمان را در خود جای می دهد. بسته “Come Fly With Me” از اول نوامبر تا 29 فوریه 2024 در دسترس است.

مقالات مرتبط

فرهنگ پالم بیچ: نمایشگاه‌های موزه و موارد دیگر

هتل مارک بسته شکرگزاری 2023 را اعلام کرد

Lake House در Canandaigua اولین تجربه هواپیمای دریایی را از نیویورک ارائه می کند

Big Sur’s Post Ranch Inn راه اندازی ماه عسل، بسته های Babymoon

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *