دسته‌بندی نشده

ریتز کارلتون، لیسانس گولچ از برنامه نویسی زمستانی رونمایی کرد

The Ritz-Carlton, Bachelor Gulch، یک تفرجگاه اسکی و خارج از اسکی واقع در منطقه ای خصوصی در ریزورت بیور کریک، دسترسی به بیش از 2000 هکتار از دامنه ها را به همراه طیف وسیعی از تجربیات، از جمله پیاده روی روزانه با کفش برفی با راهنما، نگهبان اسکی و پیشخدمت، آپرهای پر جنب و جوش می دهد. سرگرمی های اسکی برای تمام سنین، درمان های اسپا و غذاخوری. پس از یک سری ارتقاء در سال گذشته، این مقصد طراحی الهام گرفته از منطقه را در سراسر اتاق‌ها و سوئیت‌ها، به‌علاوه فضاهای بیرونی تازه‌شده ارائه می‌دهد.

چه خبر برای امسال؟ از 17 دسامبر 2023 تا 1 ژانویه 2024، مهمانان می توانند از «16 روز شگفتی» در ریتز-کارلتون، Bachelor Gulch لذت ببرند. استراحتگاه فهرستی از فعالیت‌های خانوادگی، تجربه‌های غذاخوری در تعطیلات و موارد دیگر را فهرست کرده است.

سرگرمی با هدایای دست ساز در کارگاه های صنایع دستی تعطیلات استراحتگاه آغاز می شود. فعالیت های چرخشی شامل ساخت کره برفی و تزئینات و همچنین تزئین کوکی ها است. این استراحتگاه همچنین میزبان دو دیدار و احوالپرسی با گوزن‌های شمالی خواهد بود، جایی که مهمانان می‌توانند حقایق سرگرم‌کننده را بیاموزند و همراهان پشمالوی جدیدی ایجاد کنند. علاوه بر این، مهمانان می توانند با بابانوئل به داستان سرایی گوش دهند. همچنین یک کارگاه نامه نویسی برای کودکان وجود خواهد داشت تا لیست آرزوهای لحظه آخری خود را قبل از حرکت بابانوئل برای او ارسال کنند.

بسیار جالب: شیرینی‌پز استراحتگاه با 200 پوند شکلات و عناصر شیرینی زنجبیلی کار می‌کند تا نقشه‌ای از مجسمه‌ها را برای مهمانان ایجاد کند تا در طول اقامت خود آن‌ها را کشف کنند. علاقه مندان به تاریخ از نمایش ویژه «ماموریت کوه منگارت»، مستندی از کریس آنتونی، در 27 دسامبر ساعت 19:30 لذت خواهند برد. اسکی بازانی که در کلرادو برای حمایت از جنگ در مناطق کوهستانی در طول جنگ جهانی دوم آموزش دیده اند.

در نهایت، در روز سال نو، مهمانان می توانند در سال 2024 با یک کلاس “یوگا و میموزا” زنگ بزنند تا به اهداف سال پیش رو کمک کنند. این جلسه بر روی انعطاف پذیری، قدرت، تعادل و هدف گذاری متمرکز خواهد بود. شرکت کنندگان می توانند شروع تازه را با نان تست در بار میموزا جشن بگیرند.

تجربه «16 روز شگفت‌انگیز» به رستوران توصیه‌شده راهنمای میشلین توچال، WYLD، گسترش می‌یابد که منوهای ثابتی را ارائه می‌کند که توسط سرآشپز اجرایی جاسپر اشنایدر ایجاد شده است.

  • شام شب کریسمس (24 دسامبر 2023؛ ساعت 4:30 تا 10 بعد از ظهر)
  • شام روز کریسمس (25 دسامبر 2023؛ ساعت 4:30 تا 10 بعد از ظهر)
  • شام شب سال نو (31 دسامبر 2023؛ 5 تا 10 بعد از ظهر)
  • مراسم شکستن بشکه در شب سال نو (31 دسامبر 2023)

میهمانان همچنین می توانند در زمستان امسال از خدمات نگهبان اسکی و خدمتکار اسکی استفاده کنند. برنامه‌های مشهور بچه‌های ریتز و دایه‌های اسکی امسال بازمی‌گردند، و برای کودکان پنج تا ۱۲ ساله با کارگاه‌های خلاقانه و فعالیت‌های ماجراجویی پذیرایی می‌کنند. دایه اسکی در آماده کردن و رها کردن کودکان برای مدرسه اسکی گروه بیور کریک کمک می کند و به والدین امکان می دهد زمان شیب را به حداکثر برسانند. این استراحتگاه علاوه بر این، هفت مسیر کفش برفی یا کوهنوردی روزانه با هدایت کوهستانی را در این زمستان ارائه می‌کند. مسیرهای مورد علاقه کفش برفی شامل کفش برفی غروب آفتاب برای تحسین تصاویر کوهستانی یا پیاده روی روستای به روستای چهار مایلی از Bachelor Gulch تا Beaver Creek Village است. پس از آن، کوهنوردان می توانند با کوکتل ها و ماکتل ها در اتاق بزرگ لذت ببرند.

پس از ماجراجویی‌های کوهستانی در مراکز غذاخوری استراحتگاه: WYLD، سالن سوشی ساکابا یا میخانه بوفالو، سوخت‌گیری کنید. Ritz-Carlton، Bachelor Gulch همچنین یکی از بهترین تجربه‌های اسکی در دره را به نمایش می‌گذارد. بار در فضای باز تفرجگاه پیشرفته Fireside دارای گودال آتش خروشان، موسیقی زنده، دی‌جی در آخر هفته‌ها و محیط پرجنب‌وجوش اسکی است. در طول فصل، مسافران می توانند منتظر فهرستی از رویدادهای آشپزی پاپ آپ جدید باشند که برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان طراحی شده است.

زمستان امسال، اسپای ریتز کارلتون یک ماساژ فصلی پا به مدت 50 دقیقه با نعناع فلفلی Reviver ارائه می دهد. این درمان بر روی نواحی رفلکس پا متمرکز شده و درد را کاهش می دهد و در عین حال بدن و ذهن را آرام می کند.

مقالات مرتبط

باغ خدایان توچال و کلوب 40 میلیون دلاری Reno را رونمایی کرد

گروه مونت کارلو SBM کاخ دز نیج را در فرانسه تصاحب کرد

Onefinestay از کلبه های لوکس در کلرادو رونمایی کرد

Six Senses Crans-Montana در 1 دسامبر بازگشایی می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *