دسته‌بندی نشده

کمپینسکی به سمت ساحل خلیج گریس، ترکز و کایکوس می رود

هتل های کمپینسکی به عنوان اپراتور یک پروژه اقامتگاه و اقامتگاه مجلل جدید واقع در ساحل خلیج گریس در Providenciales، Turks و Caicos نامگذاری شده است. این پروژه توسط JTRE، توسعه دهنده املاک و مستغلات اروپایی در حال توسعه است و توسط کمپینسکی اداره خواهد شد.

این اقامتگاه و اقامتگاه مجلل که در امتداد 11 جریبی از ساحل گریس بی واقع شده است، 431 فوت ساحل با ماسه سفید دارد. طراحی کم ردپای چهار ویلای ساحلی و 72 اقامتگاه کاندومینیوم را می طلبد. این ملک در انتهای شرقی ساحل خلیج گریس، تنها چند دقیقه تا باشگاه گلف رویال ترکز و کایکوس، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، سایر جاذبه‌ها و امکانات رفاهی، و یک ماشین کوتاه تا فرودگاه بین‌المللی مقصد فاصله دارد.

سه اقامتگاه اصلی به سبک کاندو در این ملک از ساحل عقب‌نشینی کرده‌اند تا حیاط داشته باشند. آنها به عنوان سوئیت های استودیویی، یک، دو و سه خوابه و همچنین واحدهای پنت هاوس چهار و پنج خوابه پیکربندی شده اند. چهار ویلا یک طبقه، هر کدام با شش اتاق خواب رو به اقیانوس، نیز در جلوی ملک موجود خواهد بود.

استراحتگاه دارای یک لابی و بار سرسبز با منظره ای از کل استراحتگاه خواهد بود. چیدمان املاک با تراکم کم به فضای کافی برای صرف غذا، معاشرت و استراحت اجازه می دهد. امکانات شامل سه سالن غذاخوری، یک باشگاه ساحلی، دو استخر به سبک استراحتگاه، یک مرکز اسپا و تناسب اندام سرپوشیده، زمین تنیس و پارو، یک باشگاه کودکان و همچنین یک شبیه ساز گلف سرپوشیده است.

فرصت های مالکیت شامل آپارتمان های ساحلی تحت رژیم طبقاتی است. و ویلاهای خصوصی به صورت زمین با قرارداد ساخت و ساز ارائه می شود. قیمت قبل از ساخت و در دسترس بودن قرار است در اوایل سال 2024 اعلام شود.

این مقاله در ابتدا در ظاهر شد www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

کاخ چیراغان کمپینسکی استانبول تغییر شکل می دهد

The Somerset on Grace Bay برای فصل 2023/24 بازگشایی می شود

کمپینسکی در سال 2027 مخفیگاه Hilltop را در بالی افتتاح می کند

لورن در سال 2026 در تورکس اند کایکوس افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *