تورها

نقد رستوران: Galvin at Windows

Galvin at Windows در طبقه 28 هیلتون لندن در پارک لین واقع شده است – احتمالاً شیک ترین هیلتونی که تا به حال از آن بازدید کرده ام. با پنجره‌های کف تا سقف، منظره‌ای 360 درجه از هاید پارک لندن، باغ‌های کاخ باکینگهام، شارد و چشم خواهید داشت.

در می 2006 توسط سرآشپز حامی کریس گالوین به عنوان دومین رستوران از برادران گالوین راه اندازی شد. اگرچه Galvin at Windows چند دهه است که وجود دارد، این رستوران اخیراً بازسازی چند میلیون پوندی داشته و براق و جدید به نظر می رسد.

این فضا با کف‌های چوبی قهوه‌ای، دیوارهای سفید و مجسمه‌ای روبان برنجی چشمگیر به نظر می‌رسد که در طول سقف کشیده شده است، نورهای رنگارنگ این فضا را آرام و آرام می‌سازد.

و سپس، دیدگاه وجود دارد.

محیط

وقتی درهای آسانسور باز شد با انبوهی از لبخندها روبرو شدیم، کت‌ها را برداشتند و روی صندلی‌هایمان نشان دادند. در حالی که حواسش پرت از آن مناظر دیدنی بود، تمرکز کردن سخت بود. در حالی که هنوز می خندیدیم، یک لیوان شامپاین در دستانمان ظاهر شد.

ما بعد از تاریکی در آنجا بودیم و لباس‌های شادمان را پوشیدیم – گاه به گاه هوشمند کد لباس است – و چراغ‌های سراسر شهر پهناور به‌طور نامنظم چشمک می‌زدند و به آسمان بی‌نهایت نیلی می‌درخشیدند. صحنه آرامش و آرامش آسان در میان سرویس و دکور شیک چیده شد. همه اینها و نوشیدن حباب ما راه خوبی برای شروع یک شب لذیذ بزرگسالان بود.

غذا و شراب

غذا، با حسن نیت سرآشپز مارک هاردیمن (قبلاً از The Ritz) غذاهای کلاسیک را در یک منوی کوتاه اما به خوبی تنظیم می کند. اینها غذاهایی با طعم کامل هستند که با پیچ و تاب های خاص سرآشپز همراه شده اند.

نوشیدنی‌های خوش‌آمدگویی را در دست داشتیم، بریوش سوخاری را با پیکالیلی و کره گاو می‌نوشیدیم، در حالی که شام ​​لذیذمان آماده می‌شد، روی صندلی‌هایمان نشستیم.

من عاشق کنگر هستم و در این شب این فرصت را داشتم که آن را برای اولین بار به صورت گازدار تجربه کنم. این غذا شامل قارچ های جنگلی، کنگر گازدار، میسو و خورش جو بود – کنگر به صورت کف سبک روی آن قرار گرفت و با مواد دیگر مخلوط شد. در کام، این ترکیب فوق‌العاده‌ای از بافت‌های کرمی و گاهی ترد بود.

از پارفی جگر اردک با بندر، عسل، انجیر و پسته هم لذت بردیم. این یک فوای گرا با طعم عالی انجیر بود.

گوزپه، سوملیه آماده ارائه پیشنهادات خود برای جفت کردن غذا و شراب بود. کنگر فرنگی با ویلیام فور شابلیس 2021 بدون مواد معدنی و پارفی اردک با گالوین راستو گرناش 2019 که در بشکه بلوط کهنه شده جفت شد – یک سوپ مهیج.

برای غذای اصلی، مرغ هندی لیبل روژ با تخم مرغ آرام پخته و سس ترخون سفارش دادم. این مرغ هندی با رنگ صورتی جذاب و با پوستی ترد پخته شده بود. طعم ملایم گیمی آن به خوبی با سس تخم مرغ و ترخون همراه شد. این با یک گاز بسیار دودی Galvin Puilly Fume 2022 همراه شد که طعم ها را به خوبی تعدیل می کرد.

وینیسون ولینگتون

گالوین در Windows Venison Wellington

غذای اصلی دیگر عبارت بودند از ولینگتون گوشت گوزن، کلم قرمز، شاه بلوط و سس ارمیتاژ در ارتفاعات اسکاتلندی بسیار آبدار و شاداب. گوشت گوزن آبدار با شیرینی پر شده بود و طعم کلم قرمز و شاه بلوط عالی بود.

در طرفین پوره پوم (پوره سیب زمینی شیک) و سبزی های زمستانی فلفل و کنجد اضافه کردیم. این غذا با Chateau Tayac Margaux 2015 شیک ترکیب شد – ترکیبی از Cabernet Sauvignon، با مرلو و با چاشنی پتی وردو.

بعد دسر بود. من نباید اما همیشه انجام دهم. سیب تارته تاتین در کارامل کالوادوس و سرو با بستنی وانیلی تاهیتی بسیار مجلل بود. و یک جفت دیگر، این بود Monbazillac، L’Abbaye، Dom. de L’Ancienne Cure 2019 از جنوب غربی فرانسه.

سوفله بیدانه سیاه فوق العاده خوشمزه، خامه دکاسیس و بستنی چیزکیک با Moscato D’Asti Pio Cesare 2022 همراه شد. یک دوئت عالی.

حکم: Galvin at Windows غذاخوری شیک ارائه می دهد. کمی گران است اما با آن مناظر و آن محیط آرام، مکانی عالی برای لباس پوشیدن برای شام و لذت بردن از غذای بزرگسالان است.

می توانید گالوین را در ویندوز بررسی کنید منوی اینجا.

آدرس: 22 پارک لین، لندن W1K 1BE

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *