سفرهای دریایی

راهنمای اشتراک CDC برای اجازه راه اندازی مجدد کروز

به نظر می رسد که شروع مجدد سفر دریایی در ایالات متحده اکنون در مسیر کمی واضح تری است. اواخر روز چهارشنبه ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) راهنمای بیشتری را برای کشتی های تفریحی انجام داد که به عنوان بخشی از برنامه گواهینامه قایقرانی مشروط COVID-19 ، مسافرت های شبیه سازی شده را با مسافران داوطلب انجام می دهند.

“با صدور این اسناد ، اپراتورهای کشتی کروز اکنون تمام الزامات و توصیه های لازم را برای شروع سفرهای شبیه سازی شده قبل از از سرگیری سفرهای محدود مسافرتی دارند.” CDC گفت: اگر 98 درصد مسافران و 95 درصد خدمه حداقل 14 روز قبل از ورود واکسن کامل COVID-19 را دریافت کرده باشند ، خطوط کروز می توانند به طور کامل از آن سفرهای شبیه سازی شده جلوگیری کنند.

و برای اولین بار ، CDC برنامه COVID-19 شرط قایقرانی قایقرانی مشروط را منتشر کرد ، که آژانس آن را “آخرین مرحله قبل از شروع مجدد سفرهای دریایی به عنوان” سفرهای محدود مسافران “خواند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

واکنش اولیه صنعت

چهارشنبه شب ، انجمن بین المللی خطوط کروز (CLIA) اعلام کرد که جزئیات جدید ارائه شده توسط CDC را بررسی می کند ، همانطور که کارناوال ، بزرگترین شرکت مسافرتی جهان.

سایر منابع صنعت سفر گفتند مشاور سفر لوکس این اقدام CDC یک گام مثبت است ، اما برخی همچنین اشاره می کنند که صنعت کروز هنوز متفاوت از بخشهای دیگر مانند مهمان نوازی و خطوط هوایی رفتار می شود.

الکس شارپ ، رئیس جمهور و رئیس جمهور می گوید: “من از دیدن هرگونه پیشرفت به خصوص در روز مشاوران سفر ملی خوشحالم ، اما در عین حال ، در مقایسه با رهنمودهایی که CDC به سایر مشاغل و حتی به طور کلی آمریکایی ها ارائه داده ، پیچیده است و صادقانه است اما هنوز هم متعادل نیست.” مدیر عامل شرکت Signature Travel Network. “هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.”

پس زمینه CDC

در بیانیه مطبوعاتی روز چهارشنبه ، CDC اعلام كرد كه برای جلوگیری از گسترش بیشتر COVID-19 در كشتی های كروز ، از كشتی های كروز به جوامع ، و حفاظت از سلامت و ایمنی عمومی ، “كشت مشروط” (CSO) را در اكتبر 2020 منتشر كرد. “

این دستورالعمل ، رویکرد مرحله ای برای از سرگیری سفرهای دریایی مسافری را برای کاهش خطر گسترش COVID-19 روی کشتی ارائه می دهد. اما این سفارش به طور جدی فاقد نوع جزئیاتی بود که صنعت کروز اعلام کرد برای برنامه ریزی مجدد این برنامه نیاز است.

آخرین راهنمایی CDC ارائه شده است دستورالعمل های فنی برای سفرهای شبیه سازی شده ، از جمله:

  • شرایط و شرایط لازم برای انجام یک سفر شبیه سازی شده (آزمایشی) در آماده سازی برای سفرهای محدود مسافری
  • راهنمایی برای بازرسی از کشتی های تفریحی که توسط CDC در طول سفرهای مسافری شبیه سازی و محدود انجام شده است
  • روشهای عملیاتی برای کمک به اپراتورهای کشتی های کروز در کاهش خطر انتشار COVID-19 ، از جمله الزامات و توصیه های مربوط به اقدامات پیشگیری ، نظارت برای COVID-19 در هواپیما ، آزمایش آزمایشگاهی ، پیشگیری و کنترل عفونت ، استفاده از ماسک صورت ، فاصله اجتماعی ، تعامل مسافر تجارب و مراحل سوار شدن و پیاده شدن

در مرحله نهایی CSO ، اپراتورهای کشتی های کروز دارای یک برنامه تصویب شده COVID-19 گواهینامه قایقرانی مشروط اجازه دارند با توجه به الزامات CSO با مسافران حرکت کنند. CDC اعلام کرد که برای مرحله بعدی انتشار هیچ گونه سند اضافی پیش بینی نمی کند. در عوض ، اسناد آنلاین را به روز می کند تا تغییراتی در قرنطینه ، آزمایش ، وضعیت رنگ و درسهایی که از سفرهای شبیه سازی شده آموخته است.

در بیانیه مطبوعاتی آژانس همچنین آمده است که “متعهد به همکاری با صنعت سفر دریایی و شرکای بندر دریایی برای از سرگیری سفر دریایی پس از رویکرد مرحله ای مشخص شده در سازمان امنیت ملی است. توسط بسیاری از اپراتورها و مسافران بزرگ کشتی های تفریحی. “

اضافه کردن اندکی پیش زمینه: CDC گفت که از 12 آوریل 2021 ، این سازمان (و همچنین رهبران ارشد سایر آژانس های فدرال) هفته ای دو بار با نمایندگان خط کروز برای گفتگو و تبادل اطلاعات در جلسات شرکت می کردند.

در بیانیه مطبوعاتی CDC ، با پرداختن به موضوع واکسن ، آمده است که “واکسن های COVD-19 نقش مهمی در از سرگیری ایمن عملیات مسافران دارند ، اما همه اپراتورهای کشتی های کروز برنامه هایی را برای واکسیناسیون مسافران اعلام نکرده اند.” اما از آنجا که افراد بیشتری به طور کامل واکسینه شده و داروهای دارویی بیشتری در دسترس هستند ، CDC گفت که یک روش مرحله ای امکان استفاده از این پیشرفت ها را در برنامه ریزی برای ازسرگیری ایمن سفر کشتی های کروز فراهم می کند.

CDC به همه پرسنل بندر و مسافران (مسافران و خدمه) توصیه می کند که واکسن COVID-19 را هنگام تهیه واکسن در اختیار آنها قرار دهد.

CDC همچنین اذعان کرد که “امکان ندارد که فعالیت کروز برای فعالیت COVID-19 یک فعالیت با خطر صفر باشد. اگرچه کروز همیشه خطر انتقال COVID-19 را دارد ، CDC متعهد است اطمینان حاصل کند که عملیات مسافر کشتی های کروز به روشی انجام می شود که از اعضای خدمه ، مسافران و پرسنل بندر ، به ویژه با انواع نگرانی های COVID-19 محافظت می کند. “

برای مشاهده CDC از COVID-19 و کشتی های تفریحی ، به اینجا مراجعه کنید www.cdc.gov/coronavirus و www.cdc.gov/quarantine/cruise.

این مقاله در اصل در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

به قاره: سفرهای دریایی جدید در آبراهه های اروپا

Silversea از بندر عزیمت جدید برای سفرهای قطب جنوب رونمایی کرد

نیاز به واکسن زدن برای همه مسافران و خدمه دارد

RSSC در سپتامبر به قایقرانی با هفت دریا شکوه بازگشت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *