تورها

مجموعه Auberge Resorts برای افتتاح املاک در ایالت نیویورک

مجموعه Auberge Resorts برای مدیریت منصوب شده است مزارع گلهای وحشی، استراحتگاه جدید 140 هکتار خلوت در دره هادسون نیویورک واقع شده است. تنها 90 دقیقه فاصله با شهر نیویورک ، این استراحتگاه فرار متمرکز بر طبیعت و سلامتی خواهد بود. این محوطه شامل باغات ، حیوانات ، باغ های گلزار ، مزرعه ای بی نام و مزارع گلهای وحشی در سراسر خواهد بود.

Wildflower Farms، Auberge Resorts Collection – قرار است در پاییز 2022 افتتاح شود – در محلی است که دره رودخانه هادسون با کوهپایه های رشته کوه Catskill روبرو می شود و دسترسی آسان با ماشین را از طریق نیویورک و بوستون فراهم می کند. طبق مجموعه Auberge Resorts Collection ، این منطقه مکانی برای الهام بخشیدن برای نقاشان مختلف مدرسه رود هادسون در قرن نوزدهم بوده و دارای سابقه تأثیرپذیری آشپزی است. امروزه دره هادسون تعداد بیشماری باغ و مزارع ، کارخانه های تقطیر ، گالری های هنری پارک های دولتی و بازارهای عتیقه را در خود جای داده است. از جاذبه های نزدیک این هتل می توان به Dia: Beacon ، مرکز هنری Storm King ، Mohonk Preserve و موسسه آشپزی آمریکا اشاره کرد.

این استراحتگاه با همکاری معماران Electric Bowery و طراح Ward and Grey دارای 65 محل اقامت مستقل است که توسط کاجهای سفید و گیاهان چند ساله بومی احاطه شده است. خانه های ییلاقی ، كلبه ای و سوئیت های ایستاده با سقف و كف پوشیده از چوب ، پارچه های پشمی ، صندلی های پنجره ، شومینه ، عرشه های چوبی ، پاسیو خصوصی و چاله های آتش مجهز خواهند شد. این زمین ها می تواند زمین های تنیس ، یک سالن بدنسازی در فضای باز با یک استودیوی حرکتی و چندین مایل مسیر پیاده روی باشد. یک مرکز آبگرم 9000 فوت مربعی شامل 5 اتاق درمان یک و یک زوج ، وان های آبگرم در فضای باز و یک استخر سرپوشیده آب شور است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان شما در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

با ارتباط قوی با زمین های کشاورزی که محل اقامتگاه در آن واقع شده است ، برنامه آشپزی و تجربیات هدف اصلی در Wildflower Farms ، مجموعه Auberge Resorts است. این رستوران دارای بار ، آشپزخانه اپن و غذاهای مبتنی بر مزرعه خواهد بود. مهمانان می توانند از طریق تجربیات عملی مانند جستجوی غذا ، کشاورزی سبزیجات ارگانیک ، کلاس های آشپزی و پیک نیک در اطراف ملک با زمین های کشاورزی درگیر شوند.

خوب است بدانید: بیش از 15000 فوت مربع فضای اجتماعی می تواند برای رویدادها ، جشن ها ، جلسات اجرایی یا عقب نشینی استفاده شود.

مقالات مرتبط

استراحتگاه های Auberge برای مدیریت هتل Hearst سانفرانسیسکو

هتل های کورینتیا Surrey را در نیویورک به دست می گیرند

Langham ، بوستون پس از 200 میلیون دلار رنو در ژوئن بازگشایی می شود

شهر نیویورک در 1 ژوئیه با ظرفیت کامل افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *