تورها

برنامه سفر یک روزه استودیوهای هالیوود با استفاده از Genie+ و Lightning Lanes

برنامه سفر 1 روزه ما استودیوهای هالیوود با استفاده از Genie+ و Lightning Lanes نحوه عملکرد خدمات پرش خط پولی را در عمل پوشش می دهد. این طرح گام به گام تور جهانی والت دیزنی به سوالات پاسخ می دهد، روند را نشان می دهد و استراتژی صرفه جویی در زمان را برای بهترین رزرو سواری ارائه می دهد. (به روز شده در 7 سپتامبر 2022.)

این یک روز نظری در DHS به دلیل ناشناخته ها است، اما این به معنای واقعی کلمه در مورد هر برنامه سفری صادق است. زمان‌های انتظار متفاوت است، جاذبه‌ها دچار تعطیلی می‌شوند، و چین و چروک‌های منحصربه‌فردی برای هر روز در استودیوی هالیوود دیزنی وجود دارد. درست مانند یک برنامه تور معمولی، در اینجا چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم از پیشینه گذشته، داده‌های زمان انتظار تاریخی و تجربه گسترده با سیستم‌های مشابه استخراج کنیم.

به طور خاص، سطح جمعیت تأثیر زیادی بر آنچه که می‌توانید با Genie+ در استودیوی هالیوود دیزنی انجام دهید، دارد. در روزهای آهسته تا متوسط، استفاده از Lightning Lanes ساده و بدون استرس است. در روزهای شلوغ‌تر، تعداد رزروهایی که می‌توانید از طریق Genie+ انجام دهید به‌طور چشمگیری کاهش می‌یابد، زیرا افراد بیشتری در پارک برای دسترسی بدون خط به محبوب‌ترین جاذبه‌ها رقابت می‌کنند. بیش از هر پارک دیگری، سرویس Genie+ در DHS تحت استرس ازدحام جمعیت «شکست» دارد. هشدار دهید، این برنامه سفر در سپتامبر، مه، و سایر ماه‌های کم تا متوسط ​​به خوبی کار می‌کند، اما در هفته‌های شکرگزاری، کریسمس یا عید پاک چندان کارساز نیست.

این برای تکمیل ما در نظر گرفته شده است سوالات متداول لایتنینگ لین و جن پلاس در والت دیزنی. بسیاری از شما سوالاتی داشته‌اید، و ما سعی کرده‌ایم به اکثر سوالات رایج در آنجا پاسخ دهیم. با این حال، بسیاری از آنها در مورد سناریوهای خاصی هستند و اگر ما به هر یک از آنها در آنجا بپردازیم، سؤالات متداول به اندازه رمان تولستوی خواهد بود. در عوض، ما قصد داریم با نمایش یک روز در DHS توضیح دهیم، که امیدواریم به بسیاری از نگرانی ها/سوالات/و غیره رسیدگی شود. در این فرآیند

وقتی نوبت به این برنامه سفر می‌رسد، مهم‌ترین چیزی که باید از پرسش‌های متداول بدانید این است که در هر پارک یک جاذبه بزرگ وجود دارد که دسترسی به لایتنینگ لاین فردی را می‌فروشد و بخشی از سرویس Genie+ در استودیوی هالیوود دیزنی نیست، آن سفر جنگ ستارگان: ظهور است. از مقاومت

به طور معمول، ما پرداخت هزینه اضافی برای دور زدن خطوط را توصیه نمی کنیم زیرا راه های دیگری برای شکست دادن جمعیت در Star Wars: Rise of the Resistance وجود دارد. در مجموع، Genie+ بهترین هزینه را برای شما ارائه می دهد و اگر بودجه کمی دارید بهترین راه برای خرج کردن است. این با یک ستاره با Star Wars: Rise of the Resistance همراه است، زیرا محبوب ترین سواری در تمام دنیای والت دیزنی است. و مستعد خرابی است اگر در حین حضور در صف مشکل داشته باشد – یا در طول روز بازدید، خط آماده به کار پشتیبان‌گیری می‌شود، تا حد خزیدن کند می‌شود یا کاملاً متوقف می‌شود.

با این گفته، برخی از شما ممکن است بخواهید توصیه های ما را نادیده بگیرید و هر دو Genie+ را خریداری کنید و خطوط رعد و برق فردی. بسته به جمعیت، این در واقع می تواند یک “چالش” در استودیوی هالیوود دیزنی باشد، که خانه محبوب ترین جاذبه + Genie (Slinky Dog Dash) است. و محبوب ترین جاذبه انفرادی لایتنینگ لین (جنگ ستارگان: ظهور مقاومت) در تمام دنیای والت دیزنی.

هر دوی اینها اغلب در عرض چند ثانیه از ساعت 7 صبح رزرو می‌شوند، که یک مشکل عملی ایجاد می‌کند—چگونه هر دو را رزرو می‌کنید؟ هیچ راه خوبی برای یک فرد وجود ندارد که بتواند هر دو را به جز تلاش برای انجام سریع کارها و امید به بهترین ها انجام دهد. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید دو بزرگسال را ساعت 7 صبح بیدار کنید، یکی از آنها Slinky Dog Dash و دیگری Star Wars: Rise of the Resistance را رزرو می‌کند. این تنها دو سواری پویا است که در آن مشکل ایجاد می‌کند – اگر ترکیب دیگری را رزرو می‌کنید، مشکلی نیست.

به هر حال، برنامه سفر یک روزه دیزنی استودیوی هالیوود ما با Genie+…

ساعت 7:00 صبح – Slinky Dog Dash را از طریق Genie+ با پنجره بازگشت لایتنینگ لین از ساعت 3:10 تا 4:10 بعد از ظهر رزرو کنید.

در یک دنیای عالی، زمان بازگشت Slinky Dog Dash بسیار زودتر از این زمان را دریافت خواهید کرد، اما همیشه اینطور کار نمی‌کند – حتی اگر درست در ساعت 7 صبح سرحال باشید. برای این جاذبه، ما به شدت توصیه می شود دنبال ما استراتژی سرعت برای انتخاب های Genie+.

~ ساعت 7:35 صبح – مسابقه برای افزایش مقاومت در طول «زمان پاداش» ورود زودهنگام در DHS.

~8 صبح – جمعیت را به Slinky Dog Dash شکست دهید.

ساعت 8:30 صبح – Rope drop Toy Story Mania از طریق خط آماده به کار.

ساعت 8:50 صبح – نعلبکی های چرخشی بیگانه را از طریق خط آماده به کار انجام دهید.

09:00 – سرزمین داستان اسباب بازی ها را ترک کنید، در والت دیزنی ارائه می شود تا با هیولاها ملاقات کنید.

ساعت 9:15 صبح – مینی و میکی را در Red Carpet Dreams یا اولاف را در Celebrity Spotlight ملاقات کنید، هر شخصیتی که بیشتر برای شما جذابیت دارد. به طور بالقوه هر دو اگر خطوط کوتاه باشند. (اولاف بعداً در روز انتظار زیادی نخواهد داشت – سالی و میکی و مینی این کار را خواهند کرد و هیچ کدام Genie+ را پیشنهاد نمی کنند.)

9.30 صبح – قبل از رسیدن جمعیت و گرمای ظهر، به Batuu بروید، از اوقات فراغت در Star Wars: Galaxy’s Edge لذت ببرید. اگرچه هنوز زود است، اکنون کمی بازی Batuu Bounty Hunters را از طریق MagicBand+ در نظر بگیرید.

ساعت 10 صبح – تورهای ستاره را انجام دهید: ماجراها از طریق خط آماده به کار ادامه پیدا می کنند.

ممکن است در مورد انتظار در سه خط آماده به کار متوالی برای سواری های پرطرفدار عصبانی نباشید، اما با توجه به ماهیت سنگین خط تولید، این امر مسلماً در DHS اتفاق می افتد. در واقع، تقریباً مطمئناً در اواخر بعد از ظهر، بیشتر از صبح یا اوایل بعدازظهر، رزروهای Genie+ Lightning Lane خواهید داشت. این دقیقاً همان روشی است که کار می‌کند، بنابراین بر این اساس برنامه‌ریزی کنید و جاذبه‌های «آسان‌تر» را از طریق حالت آماده به کار در اوایل حذف کنید.

ساعت 10:20 صبح – در MuppetVision 3D با تمام درخشش وطن پرستانه خود شگفت زده شوید.

10:30 قبل از ظهر – در حالی که منتظر MuppetVision هستید (اما بدون اینکه توجه شما را از پیش نمایش عمیق آن دور کنید)، کتاب Millennium Falcon: Smugglers Run via Genie+ با پنجره لایتنینگ لین از ساعت 2:30 تا 3:30 بعدازظهر.

توجه داشته باشید: ساعت 10:30 صبح انتخاب شده است زیرا 120 دقیقه پس از باز شدن پارک است (با فرض اینکه DHS در ساعت 8:30 صبح باز شود)، که مطابق با قانون 120 دقیقه Genie+ چگونه در دنیای والت دیزنی کار می کند. این قانون بر چه زمانی می‌توانید رزرو سواری Genie+ بعدی خود را انجام دهید، و درک آن بسیار مهم است.

ساعت 11 صبح – وقت آزاد یا یک بافر در صورتی که ازدحام جمعیت در طول بازدید شما بدتر باشد. اگر قبلاً همه یا بیشتر اینها را انجام داده اید، در نظر بگیرید که با یکی از بهترین میان وعده ها در استودیو دیزنی هالیوود به خود پاداش دهید.

ساعت 11:45 صبح – حداقل 15 دقیقه زودتر برای تماشای دومین نمایش ایندیانا جونز Epic Stunt Spectacular وارد شوید. برای بهبود حرکات پارکور بیمار خود یادداشت برداری کنید.

ساعت 12:30 بعد از ظهر – کتاب Rock ‘n’ Roller Coaster Starring Aerosmith via Genie+ با پنجره بازگشت لایتنینگ لین از ساعت 4:05 بعد از ظهر تا 5:05 بعد از ظهر.

توجه داشته باشید: زمان بازگشت لایتنینگ لین برای هر جاذبه بجز Slinky Dog Dash در طول روز دوباره پر می‌شود یا “غلت می‌زند”، بنابراین اگر برای اولین بار که My Disney Experience را برای رزرو یکی دیگر از Genie+ Lightning Lane باز می‌کنید، فقط زمان‌های بازگشت اواخر عصر را مشاهده می‌کنید، چند دقیقه به آن فرصت دهید – باید زمان‌های قبلی را ببینید. (مانند بسیاری از جنبه های Genie، این YMMV است. کل سیستم به تغییر/تکامل ادامه می دهد، بنابراین ممکن است این تجربه شما نباشد.)

ساعت 12:40 بعد از ظهر – برای تأیید سوء ظن به غلتیدن قبر، ارائه‌های والت دیزنی را مرور کنید.

ساعت 1 بعد از ظهر – ناهار، وقت آزاد و/یا بافر (ما یک ADR را در رستوران علمی تخیلی Dine-In Theater توصیه می کنیم)

ساعت 2 بعد از ظهر – با Vacation Fun – یک انیمیشن کوتاه اصلی با میکی و مینی از کما غذایی خود خلاص شوید.

ساعت 2:30 بعد از ظهر – برج وحشت منطقه گرگ و میش را از طریق Genie+ با زمان بازگشت لایتنینگ لین از ساعت 16:20 تا 5:20 بعد از ظهر رزرو کنید.

ساعت 3:10 بعد از ظهر – آیا قاچاقچیان هزاره فالکون از طریق لایتنینگ لین (رزرو سواری Genie+) می دوند.

ساعت 3:40 بعد از ظهر – Slinky Dog Dash را از طریق لایتنینگ لین (رزرو سواری Genie+) انجام دهید.

16:00 – از طریق لایتنینگ لین (رزرو سواری Genie+) با بازی آئروسمیت با بازی Rock ‘n’ Roller Coaster انجام دهید. با استفاده از مهلت 5 دقیقه زودتر حضور داشته باشید (سوالات متداول را ببینید).

ساعت 4:20 بعد از ظهر – Twilight Zone Tower of Terror را از طریق Lightning Lane (رزرو سواری Genie+) انجام دهید.

ساعت 4:21 بعد از ظهر – با توجه به اینکه همه سرفصل‌های DHS برای آن روز «فروخته شده‌اند»، یک رزرو جدید سواری Genie+ Lightning Lane را برای یک هدلینر در Epcot رزرو کنید، به هر حال در آن پارک Hop for Harmonious را خواهید داشت.

ساعت 4:45 بعد از ظهر – آکادمی مسابقه لایتنینگ مک کوئین از طریق خط آماده به کار.

ساعت 5:10 بعد از ظهر – برای خوردن قهوه به کافه ماشین ترولی استارباکس بروید… و برخلاف قضاوت بهتر، یک کوکی کیک هویج. لایتنینگ مک کوئین می گوید شما آن را به دست آورده اید-زمان برای کا-چو پایین!

ساعت 5:25 بعد از ظهر – جشن آواز خواندن منجمد را از طریق خط آماده به کار انجام دهید.

ساعت 7 بعد از ظهر یا بیشتر – از طریق گوندولاهای Disney Skyliner به Epcot پارک کنید و عصر خود را در آنجا انتخاب کنید…

یک بار دیگر، این یک روز نظری با Genie+ در استودیوی هالیوود دیزنی بر اساس فرضیاتی در مورد تخصیص ظرفیت و تقاضا بود. برخی یا همه این فرضیات ممکن است نادرست باشند و منعکس کننده آنچه واقعاً تجربه می کنید بسته به تاریخ سفرتان نباشد. باز هم همین را می توان گفت هر برنامه سفر اگر سخت کوش هستید، این احتمالاً 75٪ دقیق است، و حداقل باید نشان دهد که چگونه یک روز با استفاده از Genie+ برای کسانی که هرگز از FastPass یا MaxPass کاغذی استفاده نکرده اند، به نظر می رسد.

مطمئناً، این یک روز کارآمد در استودیوی هالیوود دیزنی است، اما نه یک روز پرشور. بزرگ‌ترین چالش، زمان‌های برگشت Genie+ و پر کردن آخر صبح و ظهر با نمایش‌های روی صحنه و وعده‌های غذایی سرویس میز خواهد بود – یا هر چیز دیگری که می‌خواهید قبل از اینکه زمان بازگشت لایتنینگ لین شما به پایان برسد، زمان را از بین ببرید.

در نهایت، هدف در اینجا این نیست که شما را با خرید Genie+ و Lightning Lanes «فروش» کنیم، بلکه نشان دهیم که چگونه Genie+ می‌تواند برای روزهایی که خرید افزونه را انتخاب می‌کنید سودمند باشد، برخی از فرضیات روز قیامت را متوقف کرده و شروع به ساختن می‌کنید. لیموناد از لیمو.

اگر هنوز از نحوه عملکرد Genie+ در عمل کاملاً راضی نیستید، ببینید روز من در استودیوهای هالیوود دیزنی با استفاده از Genie+ (اگر در طول فصل شلوغ‌تری به این شهر سفر می‌کنید، انتظار نداشته باشید که کارهای زیادی انجام دهید – در اینجا نگاهی به روز من با استفاده از Genie+ با شلوغی زیاد است). اگر ترجیح می دهید به سادگی بدانید کدام انتخاب ها از نظر عینی بهترین هستند (از نظر زمان ذخیره شده و سرعت رزرو آنها)، به ما مراجعه کنید اولویت‌های استودیوی هالیوود دیزنی + Genie و رتبه‌های لایتنینگ لین.

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

آیا این برنامه سفر 1 روزه استودیوهای هالیوود دیزنی با جنی + برای نشان دادن نحوه عملکرد FastPass پولی در دنیای والت دیزنی مفید بود؟ آیا سؤالی دارید که با موارد بالا به آن پاسخ ندادیم؟ هنوز از نحوه عملکرد Genie+ یا Lightning Lanes گیج شده‌اید؟ آیا با ارزیابی های ما موافق هستید یا مخالف؟ افکار یا نگرانی های دیگر؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *