سفرهای دریایی

راهنمای ادمونتون الکس و فوتبال کانادا

فوتبال فوتبال است (البته مگر اینکه فوتبال باشد) درست است؟ اگرچه فوتبال آمریکای شمالی از همان ریشه های راگبی تکامل یافته است، در واقع تفاوت های قابل توجهی بین نحوه بازی آن در کانادا و ایالات متحده وجود دارد. هر دو بازی هیجان انگیز هستند اما در اینجا چند قطعه کلیدی وجود دارد که نسخه کانادایی ما را منحصر به فرد می کند.

میدان بزرگتر

کانادا به فضاهای بازش معروف است و زمین های فوتبال ما هم فرقی با هم ندارند. آنها 110 یارد طول، 65 یارد عرض و دارای مناطق انتهایی به عمق 20 یارد هستند. این در مقایسه با مناطق انتهایی 100 فوت در 53 فوت و 10 یارد در جنوب مرز است. فضای زیادی برای دویدن ستاره های ما وجود دارد!

روژ فقط آرایش نیست

دو کشور در بازی‌های شش امتیازی، گل‌های زمینی سه امتیازی و دو امتیاز ایمنی مشترک هستند، اما ما کانادایی‌های دیوانه در چین و چروک دیگری به نام روژ اضافه کردیم. این یک امتیاز زمانی به دست می‌آید که ضربه‌ای از هر نوعی که از ناحیه انتهایی عبور می‌کند، به غیر از یک دروازه ساخته شده، به دست می‌آید. در ضربه ای که در منطقه پایانی باقی می ماند، بازیکنی که توپ را دریافت می کند، می تواند برای شروع بازی بعدی خود در خط 35 قدم، زانو بزند و امتیاز را واگذار کند. ممکن است گیج کننده به نظر برسد، اما می تواند موقعیت های امتیازی سرگرم کننده و منحصر به فردی را که در جنوب مرز دیده نمی شود، ارائه دهد.

یک بازیکن دیگر

در کانادا، ما دوست داریم که همه بازی کنند، بنابراین به هر تیم اجازه می دهیم یک بازیکن بیشتر در سن 12 سالگی به میدان برود نه بازیکن 11 ساله لیگ ملی فوتبال. این نهاد اضافی در تلاش برای دفاع از آنها است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *